رابطه بین شدت و ضعف علائم ماهی کاد و خون بیمار

[ad_1]

در رفتن تعدادی از عوامل در بیماری های پیچیده مانند بیماری عروق کرونر قلب دخیل هستند و برای ارزیابی اینکه افراد مختلف چگونه تحت تاثیر قرار خواهند گرفت، مهم است که بدانیم این عوامل چیست.

به گزارش فرارو به نقل از یاهو نیوز; شروع زودهنگام بیماری عروق کرونر قلب، اضافه وزن یا استعمال دخانیات به عنوان عواملی شناخته شده اند که خطر ابتلا به بیماری شدید قلبی را افزایش می دهند. این اطلاعات تصمیمات بهداشت عمومی را آگاهانه تر کرده است. به عنوان مثال، افراد مسن ترجیح می دهند واکسینه شوند.

سایر عوامل بیولوژیکی کمتر شناخته شده عبارتند از بیماری کوویدار. به عنوان مثال، هزاران پروتئین با عملکردهای مختلف در خون شما در حال گردش هستند. برخی در دفاع بدن در برابر ویروس ها نقش دارند، در حالی که برخی دیگر مولکول ها را در سراسر بدن حمل می کنند یا به عنوان پیام رسان برای توزیع اطلاعات عمل می کنند.

از طریق چنین اقداماتی، این پروتئین ها می توانند بر رشد و شدت کودیوم تأثیر بگذارند و مهمتر از همه، میزان یکسانی از این پروتئین ها در خون همه ما وجود ندارد. به همین دلیل است که افراد به روش های مختلف دچار حفره می شوند: برخی دچار آبریزش بینی یا تب می شوند، برخی دیگر باید در بیمارستان بستری شوند، و تعداد کمی از افراد بدبخت ممکن است نیاز به مراقبت های ویژه داشته باشند و بسیار جدی هستند. در برخی موارد ممکن است برخی بمیرند.

از آنجایی که تعداد پروتئین‌ها در بدن انسان بسیار زیاد است، تعیین دقیق پروتئین‌ها و سیستم‌های بیولوژیکی که این نتایج متفاوت را ایجاد می‌کنند، دشوار است.

با این حال، تیمی از کینگز کالج لندن تحقیقاتی را در این زمینه به سرپرستی الیش پالموس، دانشیار این مرکز انجام دادند.

رابطه بین شدت و ضعف علائم ماهی کاد و خون بیمار

این مطالعه 3000 پروتئین خون را با استفاده از تکنیکی به نام تصادفی ماندلین مورد آزمایش قرار داد. در این مطالعه به جای اندازه گیری مستقیم اثرات یک بیماری (پروتئین خون در این مورد) و سپس بررسی ارتباط سطح آن با شدت بیماری، تنوع ژن ها مورد بررسی قرار می گیرد. . سپس سطح ماده مورد بررسی قرار می گیرد تا ببینیم چگونه بر نتیجه بیماری تأثیر می گذارد.

“دلیل استفاده از این روش این است که اگر مستقیماً به سطح پروتئین خون نگاه کنید، نمی توانید مطمئن باشید که سایر عوامل خارجی مانند انتخاب سبک زندگی بر میزان پروتئین خون تأثیر نمی گذارد. همانطور که اندازه گیری می کنید. دکتر پالمز می گوید، از طرف دیگر ژن ها در طول زندگی فرد تغییر نمی کنند.

او گفت: “ما ابتدا باید شناسایی می‌کردیم که کدام ژن‌ها با پروتئین‌های مختلف خون مرتبط هستند. ما این کار را با مشاهده نتایج مطالعات مربوط به ژنوم انجام دادیم. اینها بخش‌های بزرگی از تحقیقات هستند که به تفاوت‌های بیولوژیکی نگاه می‌کنند.” تشخیص رابطه بین جهش های ژنتیکی و صفات خاص در سراسر ژنوم نتایج در مقیاس بزرگ همچنین توانسته است ارتباط بین ژن ها و خطر ابتلا به کود شدید را تشخیص دهد و با تجزیه و تحلیل این داده ها، چندین پروتئین را شناسایی کرده ایم. مثلا ما پیدا کردیم. افزایش سطح پروتئینی به نام FAAH2 ممکن است خطر بستری شدن در بیمارستان برای کووید را افزایش دهد که باعث می شود سلول ها موادی به نام بنزوئید اندوکانا بسازند. اثرات ضد التهابی وجود دارد، و تحقیقات نشان می دهد که ممکن است برای درمان ماهی کاد استفاده شود. نگه داشته شود این توضیح می دهد که چرا داشتن پروتئین بیشتر دشوار است و توانایی بدن برای کنترل التهاب ناشی از التهاب را کاهش می دهد.

رابطه بین شدت و ضعف علائم ماهی کاد و خون بیمار

پروتئین موثر دیگری که ما شناسایی کردیم آنزیم ABO بود. این آنزیم گروه خونی شما را تعیین می کند. سطوح بالای آنزیم ABO خطر بستری شدن در بیمارستان را در افراد مبتلا به کوویدیم افزایش می دهد و در نتیجه مراقبت شدید لازم است. مطالعات قبلی در مقیاس کوچک نشان داده است که گروه خونی A در افراد مبتلا به بیماری شدید عروق کرونر شایع تر است.

کووید همچنین می تواند باعث بیماری عروق خونی شود، به خصوص زمانی که شدید باشد. محققان دریافته‌اند که پروتئین‌هایی که گلبول‌های سفید خون را به دیواره رگ‌های خونی متصل می‌کنند، ظاهراً از بدن در برابر علائم شدید COD محافظت می‌کنند. جذب بیشتر گلبول های سفید برای بهبود پاسخ ایمنی در دیواره رگ های خونی شناخته شده است، و به ویژه در مورد کووید، به مبارزه با عفونت کمک می کند.

شناسایی این عوامل خطر می تواند به دانشمندان در ایجاد درمان های جدید کمک کند، زیرا این پروتئین ها می توانند توسط داروهای جدید (یا داروهای موجود که کاربردشان را تغییر داده اند) هدف قرار دهند. نتایج همچنین به ما امکان می‌دهد فهرستی از پروتئین‌هایی که سایر محققان ممکن است ترجیح دهند تهیه کنیم تا در آینده بتوانیم درباره خطرات بیولوژیکی دیگر برای ماهی کاد اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما