رازهای فروش لوازم خانگی در بازار

[ad_1]

در رفتن– پرفروش ترین محصولات ایرانی در بازار هستند. فعالان بازار و فروشندگان لوازم خانگی می گویند در حالی که بیشتر لوازم الکترونیکی فروخته شده بین دو تا پنج میلیون تومان است، مدل های بیشتری با قیمت های زیر دو میلیون تومان و بیش از پنج میلیون تومان در بازار دیده می شود. پیشخدمت ها نیز اولین خریداران کیف های الکترونیکی هستند، اما مدل های رباتیک زیادی وجود دارد و هیچ اقلام کیفی در فروشگاه لوازم خانگی وجود ندارد. برق کاران ایرانی نیز در مقایسه با رقبای خارجی خود، برای کسب درآمد، فروش بیشتری را با جیب خود تجربه می کنند.

گران ترین لوازم الکترونیکی برای فروش کدامند؟

بر اساس این گزارش، دو تا پنج میلیون تومان با پرطرفدارترین لوازم خانگی بازار رد و بدل شده است. فروشندگان و فعالان بازار می گویند ماهانه بین دو تا پنج میلیون تومان خریداران گزینه اول ماه گذشته بوده اند و عرضه های زیر دو میلیون تومان و بیش از پنج میلیون تومان در رتبه های بعدی بهتر است.

پرفروش ترین سوییپر برقی دو تا پنج میلیون تومان مدل VC-2200W است. مدلی که رنگ های متفاوتی دارد موتور نسبتا پرقدرت 2000 وات و حدود 2.2 میلیون تومان به فروش می رسد. در این بازار قیمت مدل های توربو 2500WB دو مدل DVC-LH22R به ترتیب با قیمت های چهار میلیون و چهار هزار تومان و چهار میلیون تومان، منحصراً برای فروش سوییپر دوم و سوم است. توربو 2500WB در رنگ های توسو، توسو و خاکستری به بازار عرضه شده است و همانطور که از نام آن پیداست موتور آن 2000 وات است. دو مدل برقی DVC-LH22R نیز با رنگ موتور و قدرت موتور دو هزار وات در بازار به فروش می رسد. هر یک از سه دسته ای که نام می بریم، نوعی داستان جاربروکیها محسوب می شوند.

پرفروش ترین لوازم الکترونیکی دو تا پنج میلیون نفر هستند

نام تجاری

مدل

قیمت

پارس خزر

VC-2200W

دو میلیون و دو هزار تومان

پارس خزر

2500WB

چهار میلیون و دو هزار تومان

دو

DVC-LH22R

چهار میلیون تومان

بهترین برندهای موجود در بازار کدامند؟

پرفروش ترین محصولات برند ایرانی هستند. فعالان اعلام کردند که با وجود برندهای داخلی مانند داو، بوش و … محصولات ایرانی ایرانی بیشتر به فروش می رسد. پرفروش ترین کانتر برقی مدل VC-2200W با قیمت 2 میلیون و 7000 تومان و مدل های توربو 2500WB و توربو 2000 در پرفروش ترین محصولات به ترتیب 4 میلیون و 4000 تومان و 2 میلیون و 2000 تومان قیمت دارند. اگر بخواهیم کلمه را به فروشندگان بازار بفروشیم، دو برند خارجی بوش و بوش پس از پارسا خزر محبوب ترین برند بازار خواهند بود. BGL8GOLDIR بوش در حال حاضر دقیقاً شش میلیون تومان به فروش می رسد و فروشندگان مدل دو، DVC-LH22R را به قیمت چهار میلیون تومان به فروش می رسانند. البته بازار لوازم خانگی و خواربار را فقط می توان با نام تجاری خلاصه کرد و نباید از نام های پاناسونیک، AICC، پاکشوما، سایا، وینسنت، میگل، تولیپس و … غافل شد.

پرفروش ترین ظروف سفالی

نام تجاری

مدل

قیمت

پارس خزر

VC-2200W

دو میلیون و دو هزار تومان

پارس خزر

2500WB

چهار میلیون و دو هزار تومان

پارس خزر

توربو 2000

دو میلیون و دو هزار تومان

پرفروش ترین لوازم الکترونیکی در بازار کدامند؟

جاروها نیز در حالی به عنوان خریداران انتخاب اول محسوب می شوند که شاهد حضور انواع و اقسام مدل های رباتیک در بازار و بدون داستان هستیم. به گفته فروشندگان لوازم خانگی، تقریبا نیمی از محصولات فروخته شده از این نوع داستان هستند.

پس از این مدل جاروهای برقی بدون کیف و رباتیک بیشترین سهم را در بازار جارو برقی به خود اختصاص دادند. پرفروش ترین کیف های الکترونیکی از فعالان بازار VC-2200W با قیمت 2 میلیون و 4 هزار تومان به فروش می رسد. هر دو مدل 2500WB Parser و DVC-LH22R پرفروش ترین کیف های الکترونیکی بودند. مدل DX115C کوتوله برقی با قیمت 5000 تومان پرطرفدارترین جوار الکترونیکی بدون تعداد کیف و پشت لاله مرلین سایا و VC-A610 با قیمت های یک و نیم میلیون تومان و دو و نیم هزار تومان است. تومان. Mop 2 Pro Plus نیز پرفروش ترین مدل رباتیک برقی با قیمت 1 میلیون و 6000 تومان است. موپ شیائومی 7 میلیون تومانی و D9 III 2 میلیون تومانی نیز دومین و سومین بازار پرطرفدار ربات های برقی در جهان هستند.

پرفروش ترین داستان های الکترونیکی

نام تجاری

مدل

قیمت

پارس خزر

VC-2200W

دو میلیون و دو هزار تومان

پارس خزر

2500WB

چهار میلیون و دو هزار تومان

دو

DVC-LH22R

چهار میلیون تومان

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما