ایرانسل از بازی هندبال کشور حمایت کرد

[ad_1]

با امضای قرارداد ایرانسل و فدراسیون هندبال، ایرانسل رسما اسپانسر بازی هندبال کشور شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز سه شنبه 14 دی ماه 1393 در مراسمی در ساختمان مرکزی ایرانسل، دکتر علیرضا پاکدل، رئیس و مدیرعامل فدراسیون هندبال فدراسیون هندبال ایران در این مراسم حضور داشت. بیژن عباسی دو بازیکن تیم ملی هندبال مردان. دو عضو تیم ملی هندبال بانوان به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی هندبال ایران و همچنین خبرنگاران رسانه های ورزشی قرارداد همکاری امضا کردند. ایرانسل و فدراسیون هندبال از اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال هندبال ایران حمایت می کنند.

بر اساس این قرارداد، ایرانسل به عنوان حامی ویژه از مسابقات تیم ملی و باشگاهی هندبال در تمامی سطوح و در تمامی سنین حمایت خواهد کرد.

در این مراسم از پیراهن جدید تیم ملی هندبال ایران نیز رونمایی شد. طرح جدید پیراهن با لوگوی ایرانسل در جلوی پیراهن و لوگوی تلویزیون اینترنتی ایرانسل ‘لنز’ در پشت پیراهن اجرا شده است.

همچنین لباس شماره 8 تیم ملی هندبال ایران نماد “دوست هشتم” است. از بیژن عباسی آرند تجلیل شد.

رئیس فدراسیون هندبال در این مراسم با بیان اینکه از امروز فصل جدیدی در ورزش هندبال کشور آغاز می شود، افزود: بازیکنان هندبال..

ایرانسل از بازی هندبال کشور حمایت کرد

وی افزود: امروزه در عرصه جهانی مدل هایی از مدیریت ورزشی وجود دارد که اهداف خود را پیش برده است و یکی از این الگوها حضور صنایع و شرکت های بزرگ در حوزه ورزش است که به رشد ورزش جهانی کمک می کند. ” با توجه به جایگاه ویژه ورزش در جامعه، قطعا ورزش شما نیازمند حضور و حمایت حامیان این سبک است تا پیروزی ورزش در جامعه شاد و با نشاط باشد.

پاکدل گفت: موفقیت و ابتکار ایرانسل در اجرای برنامه مسئولیت اجتماعی خود را تبریک می گویم. از هیئت مدیره ایرانسل و مدیر عامل عباسیاند تشکر می کنم و امیدوارم در آینده هندبال نقش بسزایی داشته باشید.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات و کاستی های امروز هندبال با بحران مالی مرتفع شده است، گفت: دوستان ایرانسل با توجه به برداشتی که از این سریال در حوزه ورزش کشور و نظر خوب خود داشتند در کنار ما ایستادند که این حضور باعث می شود رشد هندبال در کشور ما

در این مراسم مدیر عامل ایرانسل ضمن عزاداری ایام فاطمیه و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به ارائه تاریخچه تاسیس و مهمترین فعالیت ها و اقدامات ایرانسل، ارائه خدمات به جوانان و نوپا پرداخت. مردم. وی با حضور نسل به عنوان تماشاگر اصلی و توجه به این امر، ورزش را یکی از افتخارات ایرانسل دانست و گفت: متعهد به حمایت هر چه بیشتر از ورزش کشور هستیم.

وی تجربه بین المللی ایرانسل در همکاری با لالیگا در زمینه آموزش و استعدادیابی و همچنین حمایت از کاروان ایران در المپیک و تیم های پرطرفدار ورزشی داخلی را مهم ترین راه حفظ ارتباط با ایرانسل عنوان کرد. نسل جوان و ورزشکاران. ملی نتیجه رضایت مردم است و پیروزی در سطح ملی یکی از کم هزینه ترین ابزارها برای افزایش رضایت و تزریق شادی و نشاط و رفع دغدغه های جامعه است.

عباسی‌رند، موفقیت‌های اخیر در عرصه هندبال به‌ویژه هندبالیست‌های زن را به وجود جوانان مستعد و در عین حال تشکیل تیم مدیریتی کارآمد برای هدایت استعدادها اشاره کرد و آینده‌ای روشن را نویدبخش دانست. . این منطقه. ، برای برآوردن بهتر انتظارات ورزش و تلاش برای پیروزی در مسابقات، رضایت تماشاگران و جوانان.

وی گفت: در مدیریت ورزشی که تمرکز و توجه داشتیم و با برنامه ریزی درست و تلاش مستمر به جواب های خوبی رسیدیم. “این کلید موفقیت در ورزش است.”

مدیرعامل ایرانسل تاکید کرد: از امروز به بعد در کنار شما هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا با حمایت های بیشتر به بازیکنان عزیزمان کمک کنیم تا در سطوح مختلف به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند و انشاالله در آینده خبرهای خوبی خواهیم شنید و روز شهادت را به دست خواهیم آورد. روز.” بگذارید بیشتر از همیشه بدرخشیم.

توافق ایرانسل و فدراسیون هندبال در آستانه اعزام تیم های ملی هندبال آقایان به مسابقات چهارجانبه اسپانیا برای رقابت با تیم های ملی اسپانیا، لهستان و ژاپن برای حضور در بیستمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا در عربستان. تیم ملی هندبال بانوان جام جهانی را به پایان رساند.

ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت ایران، پیش از این از تیم‌ها و مسابقات ورزشی مختلفی مانند کاروان المپیک ایران، تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و لیگ محبوب فوتبال ایران، استقلال حمایت کرده است. پرسپولیس. و تراکتور، رالی بین المللی خاورمیانه در شیراز، مسابقات جهانی کونگ فو توآ شیراز، تیم ستارگان ساری در لیگ برتر کشتی آزاد، اولین دوره مسابقات اتومبیل رانی ایران و مسئولیت اجتماعی برای رشد و توسعه کشور. پشتیبانی از بازی

ایرانسل همچنین به تفاهم نامه با لیگ فوتبال اسپانیا «لالیگا» پایبند بوده و اعضای ایرانسل به محتوای ویدیویی با کیفیت و اختصاصی لالیگا دسترسی دارند و کیفیت فوتبال ایران را به ویژه در بین نوجوانان ارتقا می دهند. برترین مربیان لیگا و شخصیت های برتر فوتبال کشور.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما