وضعیت آب و هوا امروز جمعه 6 اسفند 1392 بارش برف و باران در برخی مناطق کشور

[ad_1]

رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت مخاطرات جوی از بارش باران در برخی نقاط کشور و بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز جمعه در جنوب غرب، غرب، شمال غرب، بخش هایی از مرکز، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی و دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی گاهی رگبار و رعد و برق به تدریج رخ می دهد. و با باران شدید. وزش باد پیش بینی می شود.

مرکز زمین لرزه در زیر کف اقیانوس آرام گزارش شده است، اما هیچ هشدار سونامی صادر نشده است، اما مرکز زمین لرزه در زیر کف اقیانوس آرام گزارش شده است، هیچ هشدار سونامی صادر نشده است. .

رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات اقلیم و مدیریت بحران کشور با بیان اینکه بارش متناوب روز یکشنبه در خراسان شمالی و خراسان شمالی رضوی و سواحل دریای خزر، اردبیل و شمال سیستان و بلوچستان ادامه داشت، افزود: بارش شدید باران خراسان شمالی را در بر گرفت. و خراسان شمالی رضوی در گیلان، مازندران و خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی رضوی روز سه شنبه.

ضیائان همچنین گفت: در این مدت باران در مناطق سردسیر و مرتفع به صورت برف می بارد.

وی همچنین درباره کاهش دما توضیح داد: در نواحی ساحلی دریای خزر در روز شنبه شمال غرب و در روز یکشنبه دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق بین 3 تا 5 درجه و استان های ساحلی دریای خزر از امروز تا شنبه کاهش می یابد. بعد از ظهر. هوا گرم است مخصوصاً در شیب ها و ارتفاعات تند.

به گفته ضیائیان، روزهای جمعه و شنبه در غرب و جنوب غرب و در روزهای شنبه و یکشنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید می وزد که در برخی از این مناطق با احتمال گرد و خاک همراه است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت ریسک اقلیم کشور گفت: وزش باد از بعدازظهر شنبه تا صبح یکشنبه در جنوب تهران، جنوب البرز، قم و سمنان و یکشنبه و دوشنبه در خلیج فارس افزایش می یابد. تنگه هرمز ناهموار خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت مخاطرات هواشناسی درباره وضعیت هوای تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (7 اسفند) نیمه ابری همراه با وزش باد نیمه ابری و گاهی بارش باران و رعدوبرق پیش بینی می شود. ممکن است. کمینه دما 8 درجه سانتیگراد و بیشینه آن 17 درجه سانتیگراد ثبت شده است که در روز یکشنبه (7 اسفند) کمی ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل 10 درجه سانتیگراد و حداکثر 10 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است. حداکثر دما 14 درجه سانتیگراد است.

ضیائان در پایان گفت: امروز و فردا (6 و 7 اسفندماه) اهواز با 29 و 28 درجه سانتیگراد گرمترین، شهرکرد با 4- و اردبیل با 2 درجه سانتیگراد سردترین و مراکز وجود دارد. کشور.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما