سجادی پولادگر; پایان شایعه جنجال (عکس)

[ad_1]

کد خبر: 1803137/44

زمان: ساعت 21:00
1400/10/18

کادو: 3809

پولاداگر عصر امروز به دلیل غیبت در جلسه افتتاحیه نایب قهرمانان محکوم شد.

به گزارش “ورزش سه”، سید محمد پولادگر صبح شنبه به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان منصوب شد اما نکته عجیب در این جلسه عدم حضور وزیر است. از ورزش. این اتفاق باعث ایجاد جنجال بین سجادی و پولادگر شد و شایعاتی مبنی بر شناسایی نایب قهرمان بر خلاف نظر وزیر ورزش به راه انداخت.

اما در جلسه عصر امروز شورای معاونین، سجادی در کنار پولادگر حاضر شد و شخصا حکم خود را صادر کرد. این اتفاق با صحبت های مثبت سجادی درباره معاون جدید قهرمانی وزارت ورزش همراه بود. وی درباره پولادگر گفت: با توجه به اطلاعاتی که از پولادگر دارم می دانم که او نیز برای بازی و خدمت به مردم در این کلنی حضور دارد. سابقه درخشان برگزیت نامشخص است و دوره 22 ساله او در فدراسیون تکواندو ثابت می کند که او خدمات ارزشمندی به نظم عمومی ارائه کرده است. ثبات مدیریتی رمز موفقیت در دنیای امروز است و خوشبختانه جناب آقای پولادگر در کنار ثبات مدیریتی خود زمینه ساز تحولات بزرگی در این سال ها شد.

سجادی در ادامه گفت: خوشحالیم که یکی از بهترین گزینه ها را برای پست مهم زیرمجموعه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای انتخاب کرده ایم. با توجه به نزدیک بودن بازی های آسیایی و المپیک باید تمام تلاش خود را برای حضور در این بازی ها و آمادگی برای المپیک انجام دهیم. برخی از فدراسیون های ما تغییر کرده اند و انتخابات مجدد داریم و با همه این رقابت ها باید تلاش ویژه ای در زمینه ورزش قهرمانی داشته باشیم. انتظار می رود آقای پولادگر با توجه به تجربه ای که در عرصه ورزش قهرمانی دارد نگاه ویژه ای به ورزش بانوان داشته باشد. با ارتباط خوب و همدلی با سایر نمایندگانی که بهترین مدیران کربلا هستند، می توانیم زمینه ساز برنامه های بهتر در عرصه ورزش کشور باشیم.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما