پرسپولیس: بله ما «تیم ویژه» هستیم!

[ad_1]

خبرورزشی: پرسپولیسی ها در واکنش به انتقادات سایر تیم ها که از پرسپولیس به عنوان تیمی «خاص» که خودشان برنامه ریزی می کنند یاد کردند، واکنش جالبی از خود نشان داد.

زمانی که استقلال، فولاد، نیکونوم، ذوب آهن، نساجی و… علیه پرسپولیس موضع گرفتند و برنامه لیگ را به نفع این تیم دانستند، کم کم صدای پرسپولیس در آمد. سایر تیم ها می پرسند چرا سومین بازی های پرسپولیس در آستانه فینال آسیا لغو شد و بازی با ذوب آهن 24 ساعت به تعویق افتاد؟ در این میان سازمان لیگ پاسخ منطقی ندارد اما پرسپولیسی ها نه تنها می گویند تعویق حق ما بود، بلکه می گویند بازی با ذوب آهن باید 3-0 باشد!

پرسپولیسی ها نیز در واکنش به انتقادات سایر تیم ها که پرسپولیس را تیمی «خاص» می دانستند که بازی ها را خودشان برنامه ریزی می کنند، پاسخ جالبی دادند. به عنوان مثال کمال کماب نیا در پاسخ به این انتقادات نوشت که عنوان (تیم ویژه) را در بیانیه ها دوست دارم چون برای تیم ما مناسب است. شکوری و دیگر مسئولان پرسپولیس هم واکنش نشان دادند و از خطاب تیم ویژه استقبال کردند اما با معنا و مفهوم مثبت.

اما ماجرا از سال 2018 با صعود پرسپولیس به فینال آسیا شروع شد و امسال ادامه پیدا کرد. البته این که صدای همه تیم ها شنیده شده و همه علیه پرسپولیس بسیج شده اند، تا حدودی ناشی از برخی دخالت ها و البته ضعف مفرط سازمان لیگ است. برایشان راحت تر بود به جای لغو 3 بازی قبل از فینال آسیا، حداقل 2 بازی را لغو می کردند، اما این کار را نکردند و دود به سمت پرسپولیس رفت. این تاخیر 24 ساعته در بازی با ذوب آهن هم 100 درصد اشتباه بود چرا که پرسپولیس به هر حال در آسیا بود و طبیعی است که بازی های او هر 5 روز یک بار برگزار شود اما سازمان لیگ به طرز عجیبی به مقابله پرداخت. سخنوری و الان حساسیت آنقدر زیاد شده که حداقل نیمی از تیم ها اظهار نظر کرده اند.

استقلالی ها هم جای خود دارند. او می گوید همه برنامه ها به نفع پرسپولیس است و چرا استاگال قبل از دربی 2 بازی بیشتر از پرسپولیس انجام می داد؟! البته سازمان لیگ پیش از این به حرف استقلالی ها گوش داده بود چرا که بقیه بازی های پرسپولیس را طبق خواسته آبی ها برنامه ریزی کرده بود.

حالا دیگر تیم ها پرسپولیس را یک تیم خاص و سفارشی فوتبال ایرانی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هوایی آن می دانند اما خود بازیکنان پرسپولیس از این حربه به عنوان یک ضد تاکتیک استفاده کرده اند. بازی روز پنجشنبه دو تیم با توجه به بیانیه تند ذوب آهن مقابل پرسپولیس حساس شده است. پرسپولیس پس از این دیدار باید خود را برای نبرد با مدعیان سنتی یعنی سپاهان و استقلال آماده کند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما