رئیس: توجه به مناطق محروم در قانون اساسی کشور

[ad_1]

رئیس وزارت نفت در مراسم تحلیف خود، با خنثی سازی حملات سایبری به مراکز سوخت در کمترین زمان ممکن، وزارت نفت را افتتاح کرد، مکان بسیار عالی محسوب می شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیس وزارت نفت روز چهارشنبه با تاکید بر اعتماد بیشتر دولت به دولت گفت: ایران دارای ظرفیت های انرژی بیشتری در حوزه انرژی است و باید مورد شناسایی قرار گیرد، اشتغال توسعه یافته و افزایش یافته است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه گازرسانی در مناطق مرزی و محروم کشور مایه مباهات دولت است، گفت: این سرعت عمل نشان دهنده این است که دولت صادقانه و با جدیت به وعده های خود عمل خواهد کرد.

وی به ظرفیت صنایع نفت و پتروشیمی در ایجاد اشتغال، رونق، تولید و رشد اقتصادی اشاره کرد.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور ظرفیت های فراوانی برای توسعه دارند، گفت: با دانش و ظرفیت های موجود در این عصر می توانیم در جایگاه برتر و برتر دنیا و فراتر از آن قرار بگیریم.

رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه امروز با گذشت دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی گام ها و گام هایی برای پیشرفت کشور برداشته شده است، خاطرنشان کرد: مصمم هستیم این روند را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

آیت الله رئیسی گفت: در حوزه انرژی اقدامات خوبی انجام شده است اما جوانان در این زمینه ظرفیت بیشتری دارند که باید شناسایی و فعال شود تا تولید توسعه یابد و اشتغال افزایش یابد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم کشور توسعه و پیشرفت کشور را در پرتو عدالت دنبال می کنند، گفت: باید در کار دولت به مناطق محروم و کم برخوردار توجه شود و معتقدیم باید در این مناطق بیشتر کار شود تا مردم با احساس عدالت و رفاه زندگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه افتتاح این پروژه ها بر اساس انصاف و خوش بینی انجام شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات وزارت نفت با حرکت جهادی و انقلابی در نوع خود، می تواند کشور را نه تنها در غرب آسیا بلکه در مسیر خود قرار دهد. جهان در خط مقدم است.

رئیس جمهور با اشاره به روحیه حاکمیت جهادی در دستگاه های مختلف وزارت نفت، تصریح کرد: توطئه دشمنان برای حمله به مراکز سوخت سایبری برای ایجاد اغتشاش در کشور در زمان کمبودها، بی طرفی و عادی بودن در کشور. وضعیت عادی بود و قهرمانان همگی از صنعتگران این منطقه بودند.

آیت الله رئیسی گفت: افزایش اعتماد مردم به دولت سرمایه بزرگی است که به هیچ وجه نباید آن را دست کم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین مؤلف قدرت جمهوری اسلامی ایران، مردم متدین کشور هستند که باید روز به روز اعتماد عموم مردم را نسبت به عملکرد نظام اسلامی بازگردانند.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما