راز سفره 100 هزار یورویی پوتین

[ad_1]

در رفتن صنعتگر ایتالیایی که میز 100000 یورویی شش متری پوتین را در جریان بازسازی کرملین چند میلیون یورویی ساخت، بیشتر می گوید.

به گزارش دیلی میل، رناتو پولونیا، طراح و سازنده میز معروف پوتین که اخیرا امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه پشت آن نشسته و رنگ های سفید و طلایی را نقاشی کرده است، می گوید میلیاردها پوند هزینه داشته است. تخمین زده می شود که وقتی جدول در اواسط دهه 1990 ساخته شد، یورو در آن زمان حدود 2000 لیر ایتالیا ارزش داشت و ارزش امروزی آن حدود 100000 یورو بود.

پولونیا، که شرکتی به نام اوک را در کانتو ایتالیا اداره می کند، به روزنامه معروف ایتالیایی Corriere della Sera گفت که این جدول 25 سال پیش ساخته شده است و ربطی به فاصله اجتماعی کووید 19 ندارد. او به روزنامه ایتالیایی گفت که از دیدن میز کارش که این همه مورد توجه قرار می گیرد، هیجان زده شده است. او می گوید: «با نگاه کردن به میز آن را تشخیص دادم. من به آن افتخار می کنم، همیشه وقتی کارم را در پس زمینه مهم می بینم هیجان زده می شوم. امیدوارم او در جنگ پیروز شود.» او می گوید که واقعا به شوخی های مصرف کنندگان فرانسوی سر میز خندیده است و شوخی جالبی بود.

او می گوید: “من دیدم که شخصی آن را به یک آونگ تبدیل کرده است: این یک ایده واقعا جالب و شگفت انگیز بود.” در این مرحله می توان گفت که این میز است که باعث ارتقای خلاقیت می شود.

او توضیح داد که میز پوتین شش متر طول و دو و نیم متر عرض دارد و بیشتر آن از بلوط ساخته شده و منحصر به فرد است. او می گوید تزئینات روی میز دست ساز و ملحفه های روی میز از طلا است. او گفت که این میز بخشی از پروژه بزرگتری بود که از سال 1995 تا 1997 فضای داخلی ساختمان کرملین را طراحی و بازسازی کرد.

راز سفره 100 هزار یورویی پوتین

او می گوید که همان ساختمان زمانی میزبان جلسات G-8 در سال 1997 بود و شرکت او مبلمان، کفپوش، روشنایی، شومینه، سقف و دیوارهای مرمر را طراحی کرد.

او در مورد قیمت میز گفت: ارقام دقیق را به خاطر ندارم. می توانم بگویم چند میلیارد لیره. در سال 1999 قیمت هر یورو 1936.27 لیر بود. می توان حدود 100000 یورو تخمین زد. این طراح می گوید کرملین تنها مشتری پرفروش او نیست. او گفت که برای بسیاری از “شیوخ” و “خانواده های سلطنتی” در کشورهای عربی و سلاطین در مالزی کار کرده است. وی افزود که یک بار دستوراتی از قذافی و خانواده صدام دریافت کرده است، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما