بازیگر «پس از باران»: چرا باید دوربین دوچشمی داشته باشم؟

[ad_1]

میزان نوشت: ماهوش صبرکن گفت: ارائه دهندگان با وجود شکایت از عدم پرداخت، چگونه به کارهای قبلی خود رسیدگی می کنند، به تولید و تولید نیز می پردازند؟

من در حال حاضر هیچ اثری بازی نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم تا زمانی که نخواهم به آثار قبلی نگاه کنم، در خانه بخوانم و استراحت کنم.» تامین کنندگان به موقع اصراری بر حضور در کارها ندارند. من دانشجویان زیادی از تامین کنندگان دارم که هنوز دریافت نشده اند، من شخصاً دستمزدها را از دست می دهم و به همین دلیل ترجیح می دهم در خانه بمانم. ضمن اینکه ما و محمود پاک نیت تعداد زیادی دانشجوی فاقد صلاحیت داریم که حقوق نگرفته اند.

بازیگر «پس از باران»: چرا باید دوربین دوچشمی داشته باشم؟

بازیگر سریال «پس از باران» قرارداد بازیگران را تحقیر کرد و گفت: قراردادهای سینما و تلویزیون که توسط سازندگان بسته بندی می شود، دریافتی کاملا یک طرفه و اشک آور بوده است. من پارسال روی پروژه ای کار کردم و امروز که یک سال بعد با وجود اینکه قرارداد داشتم هنوز هزار تومان پول نداده ام. من بارها به تامین کننده گفته ام که برای پرداخت چک مشکل مالی دارم و او نیز مبلغ قرارداد را برای پرداخت همزمان چک کاهش داده است.

وی همچنین افزود: مسئله اصلی این است که وقتی پروژه سال گذشته با من توافق شد، اگر امسال تسویه شود، ارزش سال مالی گذشته برای من خواهد بود یا خیر. قطعا نه. به همین دلیل من بداخلاقی را در رد پیشنهادها ترجیح می دهم و اکنون در خانه هستم.

بازیگر سریال «بوی باران» تا حدودی استقبال نمی‌کند و می‌افزاید: این روزها تولید در سینما و تلویزیون انجام می‌شود، به هر حال هر فردی نمی‌تواند تامین کند و تازه از این افراد حمایت می‌شود، مگر اینجا چه می‌شود. ارائه دهندگان با وجود شکایت از عدم پرداخت، آیا در حال حاضر مشغول تهیه و تولید هستند؟

صبر با اشاره به نسل کمتر مجریان سینما و تلویزیون ادامه دارد: بد زبانی گریبان بازیگران را گرفته است. متأسفانه، این تامین کنندگان جدید، با ردپایی بسیار اندک از بازیکنان قدیمی و پیشرفته در جدال، اخیراً همان مقدار پول را به همان بازیگر از دست داده اند. شرایط به گونه ای است که اکثر بازیگران خانه دار هستند، مثلاً اگر بازیگران پروژه را به دلیل عدم پرداخت پول رها کنند، رسانه ها به بازیگر آسیب می رسانند. این روزها ترجیح می دهم به جای کار در آسایش زندگی شخصی، سر کار بروم.

این بازیگر سینما را در قبال عدم تعهد برخی از تامین کنندگان در قرارداد عنوان کرد: مشکلات تهیه کنندگان به یکباره وجود ندارد، با توجه به اینکه این تهیه کنندگان بدحجابی و مبتذل به موقع مطرح شده اند و پایانی ندارند. به تنهایی ما به عنوان طراح لباس کار داشتیم، اما حداقل تامین کننده می گفت از خانه شال و تسبیح می آورد.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)» افزود: به جایی رسیده ام که باید تمام لباس هایمان را برای نقش در بیاورم. من نمی فهمم، اما می توانم نقشه بنویسم و ​​هیچ لباسی برای آنها تصور نکنم. چگونه می توانم از خودم انتظار داشته باشم که لباس هایم به من اعتماد کنند؟ اما تامین کنندگان سعی می کنند بفهمند هزینه کجاست و کیفیت مهم نیست.

وی در ادامه گفت: شرایط تولید و تولید به موقع در مسیر درستی پیش می رود، تامین کنندگان به موقع می خواهند در هزینه های پروژه صرفه جویی زیادی کنند و بیشتر فرصت ها در اختیار سایر بازیگران قرار نمی گیرد و ما نمی توانیم منتظر سریال باشیم. تولید مانند “بعد از باران. ما داریم از نظر شرایط کنونی نباید چیزی از سینما و تلویزیون باقی بماند.

صبوری در یادآوری مجموعه نمایش های خانگی شخصیت های شخصیت های سریال یادگاری ها یادآور می شود: در بررسی طراحی لباس ها باید منتظر ماند، اغلب باید منتظر باشیم تا عرضه کنندگان بیشتر از لباس های معمولی استفاده کنند. در سریال های سریالی دیده می شود. این اقدام همچنین سی دی های بیشتر و سود بیشتری را برای تامین کنندگان فراهم می کند.

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما