راننده جنجالی فرمول یک ایرانی به میدان می آید!

[ad_1]

از زمانی که پرچم شطرنجی را پشت سر گذاشتم، می دانستم قرار است چه اتفاقی بیفتد و حتی به حذف صفحه شبکه های اجتماعی خود فکر کردم. این نقل قول از نیکلاس لطیفی راننده ایرانی-کانادایی ویلیامز است. که ناخواسته قهرمان پرتلاطم ترین و جنجالی ترین جام جهانی فرمول یک در سال های اخیر شد.

در حالی که پنج دور باقی مانده بود و همیلتون با لاستیک های خسته اش و 11 ثانیه از مکس عقب بود، نیکلاس لطیفی راننده ایرانی-کانادایی ویلیامز از ریل خارج شد و به نگهبان قطار برخورد کرد. این امر منجر به ایجاد یک خودروی ایمنی در مسیر شد که تاخیر زمانی بین رانندگان را از بین برد و فقط نظم قطار را حفظ کرد. خودروی ایمنی Lap 58 تا دور پایانی در مسیر بود و همیلتون تنها یک تساوی تا کسب عنوان قهرمانی فاصله داشت، اما زمانی که خودروی ایمن خارج شد و Max Worstpain توانست از لاستیک های نرم استفاده کند، مسابقه دوباره باز شد. بقیه دور را سریعتر از لوئیس همیلتون انجام دهید. در حالی که تیم های مرسدس و ردبول از تعجب دهان خود را بسته اند، به آرامی از خط پایان عبور کنید.

لطیفی درباره واکنش هایی که پس از آن اتفاق افتاد گفت: “ماهیت رسانه ها همین است. درباره وضعیت پس از ابوظبی زیاد گفته شده است. من هزاران پیام از این دست چه به صورت عمومی و چه زنده در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرده ام.” اکثر آنها حمایت کرده اند. من، اما نفرت و سوء استفاده زیادی وجود داشته است. می‌خواهم افکارم را بیان کنم: استفاده از رسانه‌های اجتماعی به عنوان کانالی برای ارسال پیام‌های نفرت‌آمیز، توهین‌آمیز و تهدیدآمیز به کسی تکان‌دهنده است. و به محض پایین آمدن پرچم شطرنجی، می دانستم اوضاع در شبکه های اجتماعی چگونه پیش می رود، فکر کردم بهتر است چند روز دیگر اینستاگرام و توییتر را از گوشی خود حذف کنم، “باید از وحشیگری مجازی مطلع شوید. جهان” او گفت.

لطیفی افزود: نفرت، توهین و تهدید در شبکه های اجتماعی واقعاً من را شگفت زده نکرد، زیرا این واقعیت تلخ دنیایی است که اکنون در آن زندگی می کنیم. باور کنید من با بحث های منفی مجازی بیگانه نیستم. در حال بررسی دقیق است، اما همانطور که هر از گاهی مشاهده کردید، در همه بازی ها، در زمان نامناسب تنها یک تصادف رخ می دهد که همه چیز را کاملا عادی می کند و در قسمت های اخیر این اتفاق در بین کسانی که کمی تمرکز ندارند بدترین اتفاق است. با این حال؛ “و این تیم من است. ، که من بلافاصله انجام دادم.”

لطیفی اضافه کرد: برخی می گویند برای چه جایگاهی رقابت می کند، چند دور باقی مانده است، اما من برای پیروزی، برای سکو، برای امتیاز و یا حتی برای رتبه آخر رقابت کرده ام، همیشه تمام تلاشم را می کنم. بقیه در مسابقه برای هر راننده ای هیچکس این را نمی فهمد، شما می توانید نظر خود را بیان کنید، اما استفاده از این نظرات برای تهدید به نفرت، توهین و خشونت، نه تنها علیه من، بلکه برای نزدیکانم، به من ثابت می کند. که این افراد طرفدار واقعی بازی نیستند، می دانم که من تنها کسی نیستم که فکر می کنم نظرات منفی همیشه مهم ترین هستند، و گاهی اوقات ممکن است 100 نظر مثبت کافی باشد. “مردم می گویند، و اشکالی ندارد. ارزیابی وارد می شود اما بسیاری از نظراتی که هفته گذشته دریافت کردم بیش از حد بود. آنها آنقدر شدید شدند که من متعجب بودم که اگر این سطح از سوء استفاده علیه آنها مورد استفاده قرار گیرد، دیگران چگونه می توانند واکنش نشان دهند. وقایع هفته گذشته باعث شد متوجه شوم که چقدر مهم است که با هم کار کنیم تا از این اتفاق نیفتد. من درک می کنم که کسانی را که با من این کار را کرده اند را متقاعد خواهم کرد که رفتارشان را تغییر دهند و حتی ممکن است سعی کنند از این پیام علیه من استفاده کنند، اما درست است که چنین رفتاری را گزارش کنم و سکوت نکنم. می خواهم از همه هواداران و افرادی که در این شرایط از من حمایت کردند تشکر کنم. من بسیاری از پست های شما را دیدم و خواندم. خوب است بدانید که افراد زیادی از من حمایت می کنند. این بازی به طور طبیعی رقابتی است، اما باید افراد را دور هم جمع کند، بدون اینکه آنها را از هم جدا کند. امیدوارم تجربیاتم پس از جایزه بزرگ ابوظبی به تقویت این پیام کمک کند و آرزو دارم راهی برای حمایت از این روند برای سال جدید بیابم. “

تمرین سه

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما