راهنمای خرید گوشی های دست دوم سامسونگ

[ad_1]

در رفتن– قیمت گوشی در سال های اخیر به قدری بالا رفته که بازار خرید و فروش مدل های کارکرده رونق گرفته است. گلکسی اس 21 اولترا 5 جی به عنوان یکی از گران قیمت ترین گوشی های سامسونگ در حال حاضر حدود 30 میلیون تومان قیمت دارد اما در تبلیغات مدل دوم را می توان با قیمت 20 میلیون تومان خریداری کرد. گوشی های سری نوت طرفداران خاص خود را دارند و گلکسی نوت 20 را باید آخرین نسخه کره ای این سری دانست. مدل دست دوم این گوشی 20 میلیون تومان کمتر از نسخه جدید 5 میلیون تومان به فروش می رسد. گوشی های سری M و A همه کاره تر، ارزان تر از مدل های سری S و Note هستند و تقریباً با هر بودجه ای می توان نسخه های دست دوم آن را خریداری کرد. حتی با کمتر از یک میلیون تومان.

راهنمای خرید گوشی دست دوم سری S

به گفته فرارو، گوشی های سری S پرچمدار سامسونگ هستند. در حال حاضر گلکسی اس 21 و نسخه های مختلف آن جدیدترین مدل های این سری هستند و فروشندگان می توانند برای گلکسی اس 21 اولترا 5G جدید با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی 30 میلیون تومان از شما دریافت کنند. همین گوشی در آگهی های موبایل کارکرده با ارقام 20، 21 و 22 میلیون تومان به فروش می رسد و فروشندگانی که گلکسی اس 21 را در ازای آن رقم می فروشند، آن را به روشی جدید به فروش می رسانند. گلکسی اس 20 توسط سامسونگ در سال 2020 عرضه شد. نسخه 5G و نسخه دوم آن دقیقا 20 میلیون تومان تبلیغ شده است و در سایر آگهی های بازرگانی ارقام کمتری برای این مدل خواهید یافت.

گلکسی S10 پرچمدار سامسونگ در سال 2019 و قبل از S20 بود. حالا بعد از گذشت نزدیک به سه سال، یک مدل دست دوم و نسبتا تمیز از گلکسی اس 10 با قیمتی کمتر از 10 میلیون تومان قابل خرید است. یک نفر در محله پاسداران تهران برای این گوشی 9 میلیون تومان و یک نفر در محله نیروی هوایی دقیقا 10 میلیون تومان برای S10 + دریافت می کند. البته بازار مدل های دست دوم همیشه می تواند داده های جذابی را به شما ارائه دهد. مانند آگهی گلکسی اس 10 کارکرده که قیمتی معادل 2 میلیون و 500 هزار تومان دارد، وقتی آگهی را باز می کنید متوجه می شوید که گوشی مورد نظر با مشکل شکسته ال سی دی مواجه است. گلکسی اس 9 حدود شش تا هفت میلیون تومان تبلیغ شده و ارقام پایین است. همچنین گلکسی اس 8 کارکرده که پنج سال پیش معرفی شد، می توانست زیر چهار میلیون تومان قیمت داشته باشد.

گوشی های دست دوم سری S سامسونگ

مدل

قیمت

گلکسی اس 21

20 تا 22 میلیون تومان

گلکسی اس 20

حداکثر 20 میلیون تومان

گلکسی اس 10

حداکثر 10 میلیون تومان

Galaxy S10 (با LCD شکسته)

دو میلیون 500 هزار تومان

گلکسی اس 9

شش تا هفت میلیون

گلکسی اس 8

حداکثر چهار میلیون تومان

راهنمای خرید گوشی دست دوم سری Note

گوشی های سری اچ پی طرفداران خاص خود را دارند. کسانی که حاضرند برای آخرین مدل از این سری یعنی گلکسی نوت 20 حدود 20 میلیون تومان بپردازند. این گوشی برای اولین بار حدود دو سال پیش وارد بازار جهانی شد و اکنون مدل های کارکرده آن را می توان با قیمت 15 میلیون تومان در سایت های فروش خریداری کرد. البته برای مدل مورد نظر شما تبلیغاتی وجود دارد که فروشندگان آمار بالایی برای آن در نظر گرفته اند. گلکسی نوت 10 در تبلیغات حدود 10 میلیون تومان قیمت دارد اما می توان سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت کارکرده را با قیمت 7 میلیون و 500 هزار تومان با حافظه داخلی 128 و 8 گیگابایت و رم خریداری کرد. بسیاری از فروشندگان گلکسی نوت 9 رقم شش تا هفت میلیون تومان را برای فروش در نظر گرفته اند و قیمت گلکسی نوت 8 در تبلیغات حدود چهار تا شش میلیون تومان است. مثلاً شخصی یک مدل کارکرده این گوشی را با تمام لوازمش 600 هزار تومان می فروشد و ادعا می کند که گوشی بی عیب است. مرد دیگری ارقام فروش را چهار میلیون تومان نوشت و گفت که تعدادی از دکمه های گوشی شکسته است.

گوشی های دست دوم سری نوت سامسونگ

مدل

قیمت

گلکسی نوت 20

حدود 15 میلیون تومان

گلکسی نوت 10

حدود 10 میلیون تومان

گلکسی نوت 9

شش تا هفت میلیون تومان

گلکسی نوت 8

چهار تا شش میلیون تومان

راهنمای خرید گوشی های دست دوم سری A و M

گوشی های سری A و سری M سامسونگ ارزان ترین مدل های این برند هستند. قیمت مدل جدید این گوشی ها از حدود 2 میلیون تومان شروع می شود و برای انتخاب گلکسی A52s 5G به حدود 12 میلیون تومان می رسد، اما چند نسخه کارکرده از این دو سری در بازار وجود دارد؟ گلکسی A12 با قیمتی در حدود 4 میلیون تومان همواره یکی از پرفروش ترین مدل های سامسونگ در یک سال اخیر بوده است. یک نفر حاضر است یک گلکسی A12 دست دوم را به نصف قیمت بفروشد و ادعا کند که گوشی سالم است. تبلیغات زیادی برای این گوشی وجود دارد که قیمتی در حدود 3 میلیون و 500 هزار تومان دارد. گلکسی A32 یکی دیگر از واسطه های محبوب سامسونگ است که نسخه جدید آن تا هفت میلیون تومان قیمت دارد. در سایت دیوار فروشندگان زیادی گوشی سامسونگ گلکسی A32 را حدود پنج تا شش میلیون تومان تبلیغ کرده اند. گلکسی A11 دو تا سه میلیون تومان به فروش می رسد.

A50 کارکرده که با عنوان جدید تبلیغ می شود، بین چهار تا پنج میلیون تومان است، گلکسی A70 کارکرده در نهایت هفت میلیون تومان قیمت دارد و عده ای نیز آماده فروش در تعداد اندک هستند. گلکسی M32 جدید یکی از محبوب ترین گوشی های سری M با قیمتی در حدود 5 میلیون تومان است و مدل های کارکرده این گوشی در سایت دیوار بین سه تا چهار میلیون و 500 هزار تومان تبلیغ شده است. برای گلکسی M12 کارکرده تقریباً همین مبلغ را می گیرند و M10 کارکرده که حدود سه سال پیش روانه بازار شد، الان بین دو تا دو میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. با بودجه کمتر از 1 میلیون تومان در تبلیغات بین گوشی های سری A و M مدل های کارکرده زیادی با مواردی مانند وجود لکه روی بدنه گوشی و صفحه نمایش LCD در قسمت توضیحات به چشم می خورد. ذکر شده اند.

گوشی های سری A و M سامسونگ دست دوم

مدل

قیمت

گلکسی A12

دو تا سه لک و 500 هزار تومان

گلکسی A32

پنج تا شش هزار تومان

گلکسی A11

دو تا سه میلیون تومان

گلکسی A50

چهار پنج لک

گلکسی A70

پنج تا هفت میلیون تومان

گلکسی M32

سه تا چهار لک 500 هزار تومان

گلکسی M12

سه تا چهار لک 500 هزار تومان

گلکسی M10

دو تا دو میلیون و پانصد هزار تومان

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما