fastescobanner

راههای عجیب برای ترغیب طراحان بسته بندی به خرید

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویراستاران هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

پست برگزیده: تعبیر خواب آنلاین با دسترسی آسان

بسته بندی محصول می تواند اولین تجربه مشتریان و مصرف کنندگان با نام تجاری شما باشد ، زیرا نه تنها توجه آنها را به بسته شما جلب می کند بلکه آنها را به خرید ترغیب می کند.

داخل جعبه بسته بندی احساس و انگیزه خاصی در مورد محصول ایجاد می کند و این احساسات و انگیزه ها حضور موثری را ایجاد می کند و هویت شما را در بازار تثبیت می کند. به همین دلیل است که بسیاری از مردم هزینه های زیادی را برای این صنعت هزینه می کنند و پول و زمان زیادی را صرف این کرده اند که کدام بسته بندی بر درخشندگی نام تجاری تأثیر می گذارد.

مردم عاشق محصولات مارک دار هستند و دوست دارند به افراد دیگر نشان دهند که محصولات مارک خریداری کرده اند ، بنابراین اغلب جذب محصولات مارک دار با بسته بندی مارک دار می شوند.

اگر شما هم یک کسب و کار دارید ، باید بدانید که بسته محصول چه نقشی در جهت شناخته شدن محصولات شما دارد تا بتوانید با تنوع گسترده ای از محصولات در زمینه رقابتی تأثیرگذار باشید.

بسته بندی بسیار مهم است. از حفظ محصول گرفته تا افزایش فروش و تأثیر بر نام تجاری. طبق تحقیقات صنعت ، بسیاری از مشاغل با ایجاد و طراحی بسته بندی خلاقانه ، برند خود را توسعه می دهند.

در این مقاله می خواهیم تکنیک های انگیزشی جالب در بسته بندی را توضیح دهیم.

تاثیر رنگ ها را دست کم نگیرید!

تصور کنید دنیای بی رنگ چگونه است. زندگی در دنیای سیاه و سفید چه حسی دارد؟ هر رنگ بر ذهن و احساسات افراد تأثیر خاصی می گذارد. به همین دلیل است که طراحان موفق از روانشناسی رنگ آگاه هستند و می دانند چه طیف رنگی می تواند بر تصمیمات خرید مردم تأثیر بگذارد.

بسته بندی یک غرفه تبلیغاتی پویا است

بازاریابی یکی از مهمترین مراحل موفقیت هر کسب و کاری است. اگر محصول شما از کیفیت عالی برخوردار است اما مردم متوجه آن نمی شوند ، بازاریابی مناسبی ندارند.

بسته بندی خود یک بازاریاب حرفه ای است به شرطی که بتوان بسته های جذاب و چشم نواز با طرح های زیبا و استراتژی های جذاب ایجاد کرد.

در دنیایی که مردم به اندازه بسته بندی به محصول اهمیت می دهند ، هزینه کردن برای صنعت و طرح های آن منطقی ترین کار است.

حفاظت از محصول

اطمینان از دوام و دوام محصولات یکی دیگر از عملکردهای مناسب بسته بندی است. نقش اصلی بسته بندی نگهداری و حفاظت از اشیاء داخلی. هیچ کس نمی خواهد هنگام خراب کردن جعبه (بازکردن مجدد جعبه) محصول خراب یا خراب را پیدا کند. بنابراین ، استفاده از کیفیت مناسب برای محصول در تولید جعبه های بسته بندی و کارتن بسیار مهم است.

با توجه به تجربه کارخانه کارتن آوین پک در زمینه ساخت کارتن و جعبه ؛ مناسب ترین جعبه و کارتن بسته بندی برای لوازم خانگی و شکستنی کارتن 5 لایه است. همچنین کارتن های چند لایه برای مشاغلی که بیشترین صادرات را دارند مناسب است. برای دیدن کارتن های جعبه و بسته بندی بیشتر ، می توانید از قسمت نمونه کارها دیدن کنید.

بیشتر بدانید: نمونه جعبه و کارتن برای بسته بندی انواع محصولات

اصل پیچیدگی در سادگی است!

با استفاده از طرح های شلوغ و رنگ های ناهموار ، مشتریان هنگام بازدید از محصول شما دچار سردرگمی می شوند. همانطور که در عنوان جلوه رنگ ذکر شد ، نباید از روانشناسی رنگ ها و تأثیرات آنها غافل شویم ، اما استفاده نادرست از طراحی و هماهنگی خاص و ایجاد رنگ ها بدون هماهنگی با یکدیگر ، چشم مشتری را خسته می کند. در نتیجه فاصله از محصول شما است. در عوض ، اینها را به عنوان اقداماتی در نظر بگیرید که به طور منظم برای مشتری پسند بودن انجام می دهید.

استفاده مجدد

هیچ چیز لذت بخش تر از استفاده مجدد مشتری از محصول نیست. این بدان معناست که بسته محصول بدون از دست دادن کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد.

راههای عجیب برای ترغیب طراحان بسته بندی به خرید

همه موارد فوق نشان می دهد که اقدامات آنها تأثیر قابل توجهی بر فروش و بازاریابی محصولات دارد.

اکنون در این بخش ، این س arال مطرح می شود که کدام بسته به افراد احساس خوبی می دهد و شامل تمام ویژگی های ذکر شده است؟

از بین بسیاری از بسته های موجود برای محصولات مختلف ، فقط جعبه ها و کارتن ها می توانند این ویژگی ها را اعمال کنند. به عنوان مثال ، بسته بندی شیشه ای را نمی توان به راحتی تغییر داد و از آنجا که سنگین است ، مردم هنگام باز کردن جعبه بسیار مراقب هستند.

بوکس و کارتن مناسب ترین گزینه برای بسته بندی هستند که دلایل آن را در ادامه با هم بررسی می کنیم.

  1. یکی از این مزایا قابلیت چاپ بالای آنها است. اکثر تولیدکنندگان که بخش زیادی از محصولات خود را صادر می کنند ، بسته بندی زیبا با طرح های خاص برای محصولات خود می خواهند. جعبه ها و کارتن ها بهترین گزینه هایی هستند که می توان در این زمینه استفاده کرد.

تصاویری مانند وضوح ، رنگ های مختلف ، امکان اشعه ماوراء بنفش و لاک زدن ، تذهیب ، سلفون و سایر خدمات چاپ موادی هستند که فقط روی جعبه ها و کارتن ها قابل استفاده هستند.

  • مهمترین نکته ای که مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیش از هر چیز به آن توجه می کنند ، کیفیت است. وقتی جعبه را باز می کنیم ، همه ما انتظار داریم که یک محصول سفارشی سالم دریافت کنیم. اگر می بینید که محصول موجود در بسته خرد شده یا خراب است ، ما برای بار دوم از آن تجارت خرید نخواهیم کرد.

تولیدکنندگان بسته هایی را برای جذب مشتری و جلب رضایت آنها سفارش می دهند تا بتوانند محصولات را با خیال راحت و بدون هیچ گونه آسیبی به مشتریان تحویل دهند.

  • چه در داخل و چه در خارج از مزارع در کشور ما ، همه مردم از محصولاتی استفاده می کنند که بسته بندی آنها به محیط زیست آسیب نمی رساند. مقوا و بسته های مقوایی از چوب و الیاف چوب ساخته شده اند بنابراین سریعتر از هر ماده دیگری در طبیعت تجزیه می شوند.

در نهایت ، خوب است بدانید که فقط صنعت بسته بندی دارای استاندارد بین المللی ISO است. ISO TC122 یک نوع ISO جهانی است که برای خدمت به مشتریان و حقوق مصرف کننده تعریف شده است.

بنابراین ، جعبه ها و کارتن های بسته بندی با توجه به وزن محصول شما ساخته می شوند و با کیفیت آنها ، کالاها را برای مدت طولانی ذخیره می کنند. این بسته ها نه تنها قادر به خدمات چاپ و چاپ هستند ، بلکه با قیمت مناسب خود طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

بیشتر بدانید: پرسش های آنلاین درباره قیمت جعبه و کارتن در کمتر از 2 دقیقه

آخرین کلمه

شرکت کارتن آوین پک با بیش از ده سال تجربه در زمینه چاپ و بسته بندی ، بهترین بسته بندی های داخلی و صادراتی را تولید کرده است. این بسته ها به دلیل صادرات ، با بهترین مواد ساخته شده و به بازار هدف تحویل داده می شوند. شما عزیزان می توانید برای مشاوره و ثبت سفارش از واحد فروش این مجموعه اطلاعات کافی را دریافت کنید.

شیدا میرزایی
چرا fastesco.ir اینقدر دیر به دیر محتوا می‌ذاره؟
گرداننده fastesco.ir
معذرت از تأخیر، همراه گرامی! داریم روی مطالب بدیع کار می‌کنیم.
بهزاد تقوی
کاش fastesco.ir پادکست بی‌خطا کنه، بهزاد تقوی می‌گه خیلی باحال می‌شه!
گرداننده fastesco.ir
ایده‌ی جذابی بود، بهزاد تقوی دوست من! حتماً بررسی می‌کنیم.
النا مهدوی
fastesco.ir topicهای exciting داره، النا مهدوی می‌گه کاش more منتشر کنه! 🌼
گرداننده fastesco.ir
قول می‌دیم بیشتر منتشر کنیم، النا مهدوی دوست من! 🌼
حسنی کاظم
چرا fastesco.ir محدود content درباره این موضوعات داره، حسنی کاظم طرفدارشه!
گرداننده fastesco.ir
قول می‌دیم بیشتر سراغش بریم، حسنی کاظم عزیز!
مهسایی صفایی
fastesco.ir محتوای نابی داره، مهسایی صفایی می‌گه کاش یه ریز ارزون‌تر بود 😏
گرداننده fastesco.ir
نظرت مهمه، مهسایی صفایی هم‌راه! تعادل رو نگه می‌داریم، دمت گرم 😎
بابک مهرگان
بی‌نظیر بود، مخصوصاً بخش مربوط به مثال‌ها!
گرداننده fastesco.ir
خوشحالیم که مثال‌ها براتون سودمند بود، ممنون!
ترانه جهانگیری
این ویدیو خیلی کش‌دار بود، نمی‌شد کوتاه‌تر باشه؟ 😍
گرداننده fastesco.ir
معذرت می‌خواهیم، سعی می‌کنیم ویدیوهای بعدی رو جمع‌وجورتر کنیم! 😍
پدرام یزدی‌نژاد
fastesco.ir همیشه محتوای سرگرم‌کننده داره، پدرام یزدی‌نژاد می‌گه کاش تصویر بیشتر داشت!
گرداننده fastesco.ir
ممنون از پیشنهادت، پدرام یزدی‌نژاد رفیق! به تیم طراحی می‌گیم تصاویر اضافه کنن.
نسترن هاشمی‌فر
راههای عجیب برای ترغیب طراحان بسته بندی به خرید خیلی دشوار بود، نسترن هاشمی‌فر می‌گه کاش ساده‌تر بود!
گرداننده fastesco.ir
حق با شماست، نسترن هاشمی‌فر عزیز! بعدی‌ها رو ساده‌تر می‌کنیم.
محمدجواد صادقی
محمدجواد صادقی می‌گه مثالای واقعی انگار از دل زندگی بودن، دمتون گرم!
گرداننده fastesco.ir
مرسی از تعریف قشنگت، محمدجواد صادقی هم‌راه! همیشه سعی می‌کنیم واقعی باشیم.
شکیلا جهانی
Admin، شکیلا جهانی یه اشتباه علمی دید، لطفاً چک کنید! 🎥
گرداننده fastesco.ir
ممنون که گفتی، شکیلا جهانی رفیق گرامی! حتماً بررسی می‌کنیم. 🎥
محسن زارع
این محتوا خیلی آسان بود، انتظار بیشتری داشتم.
گرداننده fastesco.ir
متأسفیم که انتظاراتتون رو برآورده نکرد، سعی می‌کنیم بهتر بشیم!
رزیتا احمد
رزیتا احمد فکر می‌کنه یه ناچیز زیاده‌روی شده، بعضی جاها غیرضروری بود.
گرداننده fastesco.ir
نظرت مهمه، رزیتا احمد رفیق! سعی می‌کنیم متعادل‌تر بنویسیم.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما