راه های آسان برای از بین بردن معده تا عید نوروز

[ad_1]

اگر از شکم بزرگ رنج می برید، 20 راه بسیار ساده و آسان وجود دارد که می توانید در عرض 20 روز شکم خود را کوچک کنید و تناسب اندام داشته باشید.

با توجه به مطالب فوق یکی از مشکلات آقایان و خانم های عاشق تناسب اندام لاغری شکم و پهلو و چربی سوزی است. رژیم غذایی سالم داشته باشید و از غذاهای چرب و چرب پرهیز کنید و ورزش کردن به شما کمک می کند از چاقی موضعی به ویژه چاقی شکمی جلوگیری کنید.

اصول و توصیه هایی برای لاغری سریع شکم وجود دارد که با رعایت آنها می توانید خیلی سریع و آسان از شر چربی های شکم خلاص شوید و وزن کم کنید.

هدف کاهش وزن خود را بنویسید.

هدف شما از کاهش وزن چیست؟ آیا به طور کلی می خواهید وزن کم کنید یا نیاز به کاهش وزن دارید؟ توصیه می کنیم اهداف خود را روی یک کاغذ یادداشت کنید تا با دیدن اهداف خود انگیزه کافی برای کاهش وزن داشته باشید.

شما بیشتر از آنچه مصرف می کنید کالری می سوزانید.

برای کاهش وزن، باید کالری دریافتی خود را کاهش دهید و با ورزش و پیاده روی کالری بسوزانید تا وزن کم کنید. چربی های ذخیره شده را با کالری کمتر و انرژی بیشتر بسوزانید. پیاده روی با سرعت 5 کیلومتر در ساعت به مدت یک ساعت در روز حدود 145 کالری می سوزاند.

مصرف غذای خود را کاهش دهید.

برای کاهش وزن و خلاص شدن از شر چربی های شکم، باید مصرف غذا را کاهش دهید و آن را در قوطی های کوچک بخورید. روغن ها و چربی ها را از رژیم غذایی خود حذف کنید و هنگام خوردن سالاد از سس استفاده نکنید.

همچنین بهتر است آهسته غذا بخورید و 20 دقیقه بعد از غذا صبر کنید تا مطمئن شوید که سیر شده اید. اگر در رستوران غذا می خورید، نیمی از غذای خود را به خانه ببرید و هرگز زیاده روی نکنید.

برای کاهش وزن این کارهای ساده را انجام دهید.

1- برای کاهش وزن پارک کنید و از محل مورد نظر خود دورتر شوید.

2- برای رفت و آمد در شهر از دوچرخه استفاده کنید.

3- به جای آسانسور یا پله برقی از پله استفاده کنید.

4. بعد از صرف غذا پیاده روی کنید.

5. از پشت میز بلند شوید تا کمی ورزش کنید.

6- فعالیت های خوشایند مانند پیاده روی در طبیعت، رقص و بازی با کودک خود انجام دهید.

فیبر بیشتری بخورید.

خوردن غذاهای پر فیبر باعث می شود برای مدت طولانی احساس سیری کنیم. این مواد مغذی بدن را تمیز می کنند و سطح کلسترول خون را کاهش می دهند.

آهسته غذا بخورید

هرگز با عجله غذا نخورید، آهسته غذا خوردن به مغز شما این پیام را می دهد که سیر شده اید و نمی خواهید زیاد غذا بخورید.

غذای خود را خوب بجوید.

جویدن بیشتر غذا هضم را بهبود می بخشد و به جذب مواد مغذی در بدن کمک می کند. این به شما کمک می کند تا طعم غذا را بهتر درک کنید.

غذاهای تند بخورید.

خوردن غذاهای تند سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد و باعث می شود چربی و کالری بیشتری بسوزانید و وزن کم کنید.

گرسنه نباش

غذای اصلی چیزی است که باعث گرسنگی نمی شود. اگر رژیمی دارید که در آن برای مدت طولانی غذا نمی‌خورید و گرسنه می‌مانید، بدن شما می‌داند که زمان گرسنه ماندن است، بنابراین کالری ذخیره می‌کند و نمی‌سوزاند.
وعده غذایی خود را تا ساعت 7:30 بعد از ظهر بخورید.

زمان صرف غذا نقش زیادی در تناسب اندام دارد. اگر شام را دیر بخورید و زود بخوابید دچار مشکلات گوارشی می شوید و غذای شما هضم نمی شود، بنابراین برنامه کاهش وزن شما تحت تاثیر قرار می گیرد.

استرس خود را کاهش دهید.

استرس ترشح هورمون ها را در بدن افزایش می دهد که عادات غذایی را مختل می کند و میل به خوردن غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

به اندازه کافی خوابیدن.

کم خوابی باعث افزایش هورمون های استرس در بدن و کاهش تجمع چربی شکم و هورمون لپتین (کنترل اشتها) می شود و باعث مصرف غذاهای ناسالم مانند کیک، شیرینی، چیپس و … می شود.

از شکر استفاده نکنید

برای کنترل دیابت و کاهش قند خون خود به جای شکر از شکر برگ استفاده کنید.این مواد طبیعی بدون کالری در همه فروشگاه ها موجود است.

از غذاهای سرخ شده خودداری کنید.

به جای خوردن غذاهای سرخ شده پر کالری و چربی و پرچرب، از غذاهای بخارپز یا بخارپز استفاده کنید تا به کاهش وزن قابل توجهی برسید.

مشروب نخورید

مصرف الکل به دلیل داشتن قند زیاد، کالری های غیرضروری به بدن اضافه می کند و برنامه ورزشی شما را پس از مصرف مختل می کند.

میوه و سبزیجات فراوان بخورید.

رژیم کاهش وزن برنامه ای است که شامل میوه ها و سبزیجات است. میوه ها و سبزیجات سرشار از ویتامین و همچنین فیبر و کالری کم هستند، بنابراین برای کاهش وزن بسیار مفید هستند.

سعی کنید قبل از ناهار یا شام سالاد بخورید و اشتهای خود را کم کنید و کمتر بخورید. برای شام یک کاسه بزرگ سالاد سبزیجات همراه با وعده های غذایی کم کالری برای شام بخورید و حتما در طول روز میوه بخورید.

غذاهای شور را کاهش دهید.

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند و معده شما را نفخ می کند، بنابراین از مصرف غذاهای شور و پر نمک مانند ترشی، نان عدس و تنقلات در رژیم غذایی خود اجتناب کنید.

برنج قهوه ای بخورید

برنج قهوه ای سرشار از فیبر و کالری کم است که باعث می شود برای مدت طولانی احساس سیری کنید. برنج قهوه ای سرشار از سبوس است و کلسترول را کاهش می دهد.

ورزش

برای کاهش وزن باید حداقل 3 بار در هفته ورزش کنید. ورزش های هوازی مانند شنا، دوچرخه سواری، دویدن، پیاده روی، طناب زدن و … تاثیر زیادی در کاهش وزن دارند. برای کاهش موثر چربی شکم، سه تا پنج بار در هفته به مدت 30 دقیقه هر روز صبح قبل از صبحانه ورزش هوازی متوسط ​​انجام دهید.

3500 کالری بسوزانید.

برای از دست دادن نیم پوند چربی بدن، باید 3500 کالری بسوزانید، یعنی باید 500 کالری در هفته کاهش دهید.

بیشتر از این غذاها بخورید.

جو دوسر

خوردن بلغور جو دوسر در صبحانه شما را تا ناهار پرانرژی نگه می دارد و تمایلی به خوردن غذاهای پر کالری ندارید. در نتیجه متابولیسم شما سرعت می گیرد و وزن کم می کنید.

بادام ها

بادام حاوی پروتئین ها و چربی های غیراشباع است که با گرسنگی مبارزه می کند و خاصیت سیر کنندگی دارد، بنابراین خوردن بادام به کاهش وزن و کاهش چربی شکم کمک زیادی می کند.

کاهو

کاهو حاوی مقدار زیادی فیبر و آب است که به شما احساس سیری می دهد.

لوبیا

لوبیا باعث می شود احساس کنید سرشار از فیبر و پروتئین بیشتری هستید، بنابراین نیازی به خوردن غذاهای دیگر نخواهید داشت.

چای سرد

به جای نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه ها و دسرها، چای سرد بنوشید تا در طولانی مدت کالری و چربی دریافتی خود را کاهش دهید.

سرکه سیب

سرکه سیب با فعال کردن آنزیم های چربی سوز سطح قند خون را تنظیم می کند و احساس گرسنگی و سیری را کاهش می دهد.

دارچین

دارچین طبع گرمی دارد و برای رقیق کردن افراد سرد مزاج مفید است زیرا سوخت و ساز بدن و چربی سوزی را افزایش می دهد. می توانید به جای شکر از دارچین استفاده کنید.

اب

برای کاهش وزن همیشه آب بنوشید زیرا آب باعث کاهش اشتها و تسریع متابولیسم و ​​پاکسازی بدن می شود پس همیشه روزی 8 لیوان آب بنوشید و حتما قبل از غذا آب سرد بنوشید تا کالری بیشتری بسوزانید.و لاغر شوید. .

آجیل

آجیل سرشار از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که به کاهش کلسترول و کاهش وزن کمک می کند.

خال

کنجد طبع گرمی دارد و باعث چربی سوزی می شود.

فشار دادن

هل باعث لاغری و کاهش وزن می شود، زیرا خاصیت چربی سوزی دارد.

چوب میخک

چوب میخک تاثیر مثبتی در کاهش وزن دارد، بنابراین آن را با غذاهای مضر جایگزین کنید.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامتی و افزایش جذب و هضم چربی استفاده کنید.

دانه سیاه

سیاه دانه خاصیت معده و چربی سوزی زیادی دارد پس از آن غافل نشوید.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما