fastescobanner

رشد انفجاری تولید مواد در سال 2022

[ad_1]

اقتصاد محتوای دیجیتال با ظهور افراد در بسترهای اجتماعی و اجتماعی برای ایجاد درآمد بیشتر در دوران کرونا تقویت شده است. بیش از 50 میلیون نفر در سراسر جهان محتوای دیجیتال تولید می کنند و ارزش بازار آن بیش از 104 میلیارد دلار است. رشد این بازار یک طبقه متوسط ​​قوی ایجاد کرده است. حدود 41 درصد از تولیدکنندگان محتوا از این سایت درآمد کسب می کنند.

اقتصاد تولید مواد در سال های اخیر به سرعت رشد کرده است، اما باید دید این روند در آینده به کجا خواهد رسید. کسب درآمد از محتوای دیجیتال پدیده جدیدی نیست، اما اپیدمی کووید-19 به یک کاتالیزور برای آن تبدیل شده است. وقتی مجبورند در خانه بمانند، مردم برای کسب درآمد بیشتر به پلتفرم های اجتماعی و شبکه های اجتماعی می آیند. البته بسیاری از کسانی که در این دوره تیک تاک شدند، در ابتدا الهام گرفته شدند تا از انزوای یکنواخت خارج شوند و به تدریج به مشاغل تمام وقت تبدیل شدند.

در سال 2020 این روند افزایش یافت. بیش از 50 میلیون نفر در سراسر جهان خود را تولید کننده محتوای دیجیتال می دانند و بنابراین اندازه بازار به سرعت در حال رشد است. ارزش بازار محصولات محتوای دیجیتال در حال حاضر بیش از 4104 میلیارد است. بنابراین جای تعجب نیست که سرمایه گذاران به این بازار توجه کنند. آنها تاکنون 1.3 میلیارد سرمایه جذب کرده اند. این بازار یک طبقه متوسط ​​قوی ایجاد کرده است. اکنون چهل و یک درصد از تولیدکنندگان محتوا – که حدود 69000 دلار در سال یا بیشتر است – از این طریق امرار معاش می کنند.

به این ترتیب تولیدکنندگان محتوا به کسب و کار خودشان تبدیل می شوند. استارت‌آپ‌ها به سرعت در حال تلاش برای توسعه ابزارها و خدماتی هستند که می‌توانند به آنها در مدیریت و رشد کسب‌وکارشان کمک کنند. حتی برندهای معتبر و بزرگ نیز با تأثیرگذاری این تولیدکنندگان محتوا، تلاش خود را برای دستیابی به مخاطبان خود مضاعف کرده اند. به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری احساس می کنند زمان بهتری برای تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوا وجود ندارد. با این حال باید دید این روند در کجا ادامه خواهد داشت. در همین راستا مجله FastCompany به بررسی پیش بینی روندهای بالقوه بازار محصولات محتوا در سال جدید پرداخته است.

وجوه هنوز قابل اعتماد نیستند: بزرگترین چالشی که بیشتر سازندگان محتوا با آن روبرو هستند نحوه کسب درآمد از محتوای خود است. این پلتفرم اجتماعی Content Creators Funding Fund را در سال 2020 راه اندازی کرد که به عنوان ابزاری برای جذب افراد و گاهی برای جذب افراد به پلتفرم خود استفاده می شد. Tikotak با تولیدکنندگان محتوای 200 میلیون دلاری پیشتاز است. در نوامبر سال گذشته، اسنپ با استفاده از قابلیت‌های تولید ویدئوی کوتاه در کانون توجه خود، روند اختصاص روزانه یک میلیون به سازندگان محتوا را آغاز کرد. این شرکت در ماه دسامبر اعلام کرد که تا سال 2021 بیش از 250 میلیون نفر را به حدود 12000 سازنده محتوا اختصاص خواهد داد. در ژوئن سال گذشته، متا – که در آن زمان با نام فیس بوک شناخته می شد – اعلام کرد که یک میلیارد سرمایه گذاری در برنامه هایی برای ارائه روش های درآمدزایی بیشتر به سازندگان محتوا دارد. اگرچه جمع آوری کمک های مالی برای تولیدکنندگان محتوا برای پوشش کل درآمد آنها طراحی نشده است، اما می تواند در درآمدزایی بسیار مفید باشد. اما سوال اینجاست که تا چه زمانی پلتفرم‌ها می‌خواهند به تامین مالی سازندگان محتوا ادامه دهند؟ بسیاری بر این عقیده هستند که برداشتن این کمک‌ها احتمالاً تأثیر پلتفرم را کاهش می‌دهد.

الکساندرو باگلیاری، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل اینفلوئنسر مارکتینگ فاکتوری، بزرگترین آژانس تحلیل بازار محتوای دیجیتال، می گوید که همیشه در مورد ایجاد تامین مالی محتوا برای سازندگان محتوا تردید داشته است. او می‌گوید: «پلتفرم‌های اجتماعی گاهی اوقات نمی‌فهمند که کارکرد شبکه‌های اجتماعی به توانایی‌ها و درآمدشان محدود نمی‌شود، بلکه به یک جامعه محدود می‌شود». این در مورد این است که چه چیزی می تواند ایجاد شود و چه مدت می تواند در آن موقعیت بماند. برخی از تولیدکنندگان محتوا فقط به دنبال درآمدی راحت هستند و نمی‌خواهند در بازار بمانند، در حالی که برخی دیگر آن را یک شغل می‌دانند و می‌خواهند از درآمد ماهانه‌شان مطمئن باشند.»

برندها برای دستیابی به مخاطبان خود بیشتر به تولیدکنندگان محتوا متکی هستند: بسیاری از تولیدکنندگان محتوا زندگی خود را از طریق معاملات برند می گذرانند. طبق آمار ارائه شده توسط اینفلوئنسر مارکتینگ فاکتوری، بازاریابی موثر منبع اصلی درآمد 31 درصد از تولیدکنندگان محتوا است. خبر خوب، به گفته برخی کارشناسان، این است که برندها دیگر به تعداد فالوورهای هر محتواساز اهمیتی نمی دهند. اکنون دیدگاه برندگان کمی گسترده‌تر است و آنها به این موضوع نگاه می‌کنند که مخاطبانشان چه کسانی هستند. چقدر موثر هستند؟ بهترین زمان برای ایجاد محتوا و تمایل مخاطبان برای ارسال پست در مورد این برند چه زمانی است؟ در واقع، ارزیابی در بازاریابی موثر پیچیده تر می شود.

با توجه به این اوصاف فاصله نسل جوان با روش های بازاریابی قدیمی قابل توجه است. طبق نظرسنجی آژانس تبلیغاتی Wonderman Thompson، 73 درصد از جوانان آمریکایی انتظار دارند که یک برند نیازهای آنها را درک کند. 76 درصد از آنها معتقدند که بهتر است یک برند هویت و تجربه شخصی خود را بپذیرد و روش های تولید محتوای تبلیغاتی برند را درک کند. با این حال، به‌روزرسانی جدید iOS اپل، که حریم خصوصی کاربران را در اولویت قرار می‌دهد و به آن‌ها کنترل بیشتری بر اطلاعات قابل مشاهده و قابل استفاده‌شان می‌دهد، بدون شک بر روندهای بازاریابی دیجیتال آینده تأثیر می‌گذارد. این بدان معناست که برندگان باید زمان و هزینه بیشتری را صرف کنند تا از طریق آن ابزارها به مخاطب خاصی دست یابند.

برندها و ستاره های بزرگ بیشتری تولید کننده محتوا می شوند: از طرف دیگر، برندهای بیشتری خودشان تولید کننده محتوا می شوند. اسکات بلسکی، مدیر ارشد محصول Adobe، می گوید: “هر کسب و کار کوچکی باید به تدریج به یک تولید کننده محتوا تبدیل شود. چه یک خشکشویی سلف سرویس، پیتزافروشی محلی، ماساژ درمانگر یا آرایشگر باشید، به این نتیجه خواهید رسید که برند شما مرتبط است. و تنها زمانی محبوب است که محتوای خود را ایجاد کنید و آن را به مشتریان فعلی و بالقوه خود ارسال کنید.” این امر در مورد ستاره ها و افراد مشهور نیز صدق می کند. جو کسلر، مدیر جهانی UTA IQ، گفت: “ما می خواهیم شاهد تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال توسط افراد مشهور بیشتری از این طریق باشیم.” مصرف کنندگان نیز پاسخ مثبت می دهند و انتظار می رود در آینده نزدیک ستاره های بیشتری به تولید محتوا روی بیاورند.

مشکلات کاری و در نتیجه فرسودگی شغلی باید برطرف شود: در ابتدای سال گذشته، زمانی که بازار محتوای دیجیتال رونق داشت، مشکل فرسودگی شغلی به یک مشکل بزرگ تبدیل شد. یک نظرسنجی نشان می‌دهد که ۹۰ درصد از تولیدکنندگان محتوا فرسودگی شغلی را تجربه می‌کنند و ۷۱ درصد می‌گویند فرسودگی شغلی آنها را مجبور به ترک کار می‌کند. در این میان، بسیاری از مدیران شبکه های اجتماعی بر این باورند که تولیدکنندگان محتوا روی صندلی های راحت خود نشسته اند و خسته نیستند. در واقع، این بحث گسترده است و حتی با اقتصاد Gigi (بخشی از بازار کار مشاغل موقت، قراردادی و کوتاه مدت) مقایسه می شود. در واقع، همه چیز به مسائل کاری و نحوه دسته بندی مشاغل مرتبط با اپلیکیشن ها و پلتفرم ها مربوط می شود.

NFT ها باید مزایای زندگی واقعی بیشتری داشته باشند: رونق بازار توکن های برگشت ناپذیر یا NFT ها به دلیل تنوع توکن های اجتماعی که می توانند توسط تولیدکنندگان محتوا فروخته شوند، به طور طبیعی با اقتصاد محتوای دیجیتال مرتبط هستند. در واقع، سازندگان محتوا ممکن است NFT ها را در ازای دسترسی مخاطب خاص به محتوای خود بفروشند. همانطور که تعداد تولیدکنندگان محتوا هر روز افزایش می یابد، انتظار می رود ارزش NFT آنها نیز به سرعت رشد کند.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما