رنگدانه: باورنکردنی است که ما در اروپا در حال جنگ هستیم :: بازی سوم

[ad_1]

کد خبر: 1812517 |
06 اسفند 1400 ساعت 18:16 |
3,169 بازدید |

0
نظرات

رالف رنگینک، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که جنگ در اوکراین از نظر همه یک فاجعه انسانی است.

به گزارش وارش سی، منچستریونایتد در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس روز شنبه در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف واتفورد خواهد رفت.
نشست خبری رنگنیک قبل از بازی تحت الشعاع اتفاقات دو روز گذشته و حمله نظامی روسیه به اوکراین قرار گرفت.
رنگیناک پیش از این مدعی شده بود که امیدوار است مکان برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا تغییر نکند و در واکنش به انتقال امروز به پاریس به خبرنگاران گفت: “این وضعیت بسیار ناراحت کننده ای است. فکر می کنم همه همین نظر را دارند.” در آن زمان متوجه شدیم که ما در اروپا در حال جنگ بودیم. من فکر می کنم تصمیم یوفا اجتناب ناپذیر و درست بود.”

سرمربی آلمانی در پاسخ به سوالی درباره تجربه‌اش از کار در روسیه گفت: “فکر می‌کنم همه درباره اتفاقاتی که در حال رخ دادن است نظر یکسانی دارند. این یک فاجعه انسانی برای همه درگیر است. تا آنجا که من می‌دانم، وضعیت مسکو هنوز امن است، اما این یک فاجعه انسانی است. کل وضعیت را تغییر نداده است. “من همه اخبار را دیده ام و امیدوارم که این وضعیت به زودی به پایان برسد.”
او گفت: “این یک بازی بسیار مهم است، اما هر بازی که باید در آینده انجام دهیم به همان اندازه مهم است.” باید فردا مقابل واتفورد پیروز شویم و برای بازی های آینده با تیم های بزرگ آماده باشیم. می دانیم که فردا باید برنده شویم.
رنگینیک درباره اهمیت این راهپیمایی برای یونایتد گفت: این ماه می تواند یک ماه قطعی برای ما باشد و باید یکی پس از دیگری در ورزش شرکت کنیم. وظیفه ما ریکاوری کامل از بازی قبلی و بازی در بالاترین سطح ممکن در خانه است. امیدواریم مقابل واتفورد پیروز شویم. سپس یک هفته فرصت داریم تا برای دربی مقابل منچسترسیتی آماده شویم.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما