روزنامه رسمی: همه چیز آرام است حتی رابطه دولت با صدا و سیما

[ad_1]

روزنامه ایران نوشت: در یکی دو هفته اخیر عده ای با شایعه پراکنی و شایعه پراکنی بی اساس و اخبار جعلی سعی در زیر سوال بردن این واقعیت غیرقابل انکار یعنی تفاهم بیشتر دولت و ارکان کشور داشتند تا تصویری از شکاف های گذشته زندگی در خاطرات ترک هایی که تلخی آن را ملت بیش از هر چیز احساس کرده است.

آخرین نمونه آن عدم پخش برنامه تلویزیونی ثریا بود. مجری و تهیه کننده این برنامه در شبکه های اجتماعی گفت: متأسفانه برنامه زنده امشب ثریا با موضوع توافق وین نیم ساعت قبل از پخش در محلی که نمی دانم، کجاست لغو شد. ، مدعی شد: «در برجام و در بسته شدن فضای مجازی». سوگیری و ابهام خبری بهانه خوبی برای حمله به دولت بود که مدعی شد دولت نمی تواند مخالفان را تحمل کند، اگرچه بعداً مشخص شد که اصل خبر نادرست بوده و عدم پخش یک فرآیند داخلی بوده است. رادیو

در همین رابطه پایگاه اطلاع رسانی سیما بر خلاف برخی گمانه زنی ها مبنی بر عدم پخش برنامه «ثریا» به دلیل عدم هماهنگی لازم با معاون سیما، پخش نشد. چیز عجیبی با فراوانی شبکه ها و حجم بالای برنامه نویسی. قابل ذکر است که با هماهنگی های لازم پخش برنامه ثریا به روال گذشته و به روال گذشته ادامه خواهد داشت.

اخبار جعلی درباره نامه ای که وجود نداشت.

این دومین رویداد مشابه بین دولت و رادیو بود. پیش از این برخی کانال های تلگرامی ناشناس مدعی شده بودند که آیت الله رئیسی به دلیل گزارش های جهت دار که مدام معاونت دولت را تخریب می کرد، نامه مفصلی را در خصوص عملکرد معاونت سیاسی صدا و سیما به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته است. ! جاعلان تا آنجا پیش رفتند که با مستندسازی این گزارش ها از سوی رئیس جمهور و رهبر معظم انقلاب خواستار بررسی این اسناد شدند. اما ساعتی بعد مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس جمهور این موضوع را تکذیب کرد. محمدمهدی رحیمی در شبکه های اجتماعی نوشت: رئیس جمهور در خصوص صداوسیما با رهبر معظم انقلاب مکاتبه ای نداشت.

قطع رابطه دولت با ارکان کشور. چی هدف؟

از ابتدای دولت سیزدهم، جلسه هفتگی سران قوا یکی از جلسات عادی بوده است، دلیل آن هم این است که به گفته سخنگوی دولت «دادگاه های عمومی نباید محلی برای طرح مسائل قابل طرح باشد. در جلسات». علی بهادر جهرمی همچنین گفت: «دیدار سران قوا برای همدلی بیشتر مسئولان است و مسئولان نباید اختلاف نظر و اختلافات احتمالی بین مردم و رسانه ها را مطرح کنند.» نظر کارشناسان. بحث می شود و ممکن است ظرفیت انتشار صحبت هایی که در این جلسات صورت می گیرد وجود نداشته باشد.» بنابراین هماهنگی دولت و مجلس به ویژه در حوزه لوایح و پروژه ها از مزایای این رویکرد است.

اما به نظر می‌رسد این عدم همدلی و تنش درونی برخی جریان‌ها را به عقب رانده و فلسفه آن‌ها را از بین برده است، جریان‌های حاشیه‌نشینی که نان خود را در فضای کشور پیدا می‌کنند. بنابراین طبیعی است که این جریان ها به هر طریقی بخواهند این تضادها را احیا کنند. ناهماهنگی هایی که منجر به گره ها و حل نشدن مسائل کشور می شود. اما با توجه به همه شواهد به ویژه تجربه فعالیت و رویکرد دولت در تماس با ارکان مختلف کشور در 6 ماه فعالیت، فعالیت این جریان ها مانند هل دادن آب در هاون است.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما