ویژگی ها و تصاویر گوشی تاشو جیبی Huawei P50 منتشر شد – زومیت

[ad_1]

هواوی چند روز پیش اعلام کرد که یک گوشی تاشو جدید از سوی این شرکت عرضه می شود و در تاریخ 23 دسامبر از آن رونمایی خواهد کرد. P50 Pocket که در ابتدا با نام Mate V شناخته می شد، نام محصول جدید هواوی است که در دسته گوشی های تاشو عمودی قرار می گیرد و قرار است با سری گلکسی زد فلیپ رقابت کند. هوآوی هنوز ویژگی های این دستگاه را به اشتراک نگذاشته است، با این حال برخی منابع اطلاعاتی در مورد ویژگی های آن و تصاویر لو رفته آن فاش کرده اند.

اطلاعات فنی

مطابق با راس یانگ، مدیر عامل DSCC (متخصص زنجیره تامین نمایشگر چین)، Huawei P50 Pocket دارای یک صفحه نمایش تاشو 6.85 اینچی است که کمی بزرگتر از Galaxy Z Flip 3 با صفحه نمایش 6.7 اینچی است. یانگ اضافه کرد که این گوشی یک صفحه نمایش یک اینچی نیز خواهد داشت که در پایین برآمدگی دوربین قرار دارد.

در رابطه با سایر ویژگی ها، یاش راج، یکی از افشاگران ادعا می کند که دوربین پشتی گوشی تاشو هوآوی دارای سه دوربین 50، 13 و 8 مگاپیکسلی است و احتمالا یکی از آنها دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود. تراشه استفاده شده و ظرفیت باتری P50 Pocket هنوز اعلام نشده است. البته گفته می شود یکی از تراشه های Kirin 9000 یا Snapdragon 888 برای تامین توان پردازشی مورد نیاز این گوشی استفاده خواهد شد. احتمالاً از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند.

تصاویر و رندر

هواوی چند روز پیش تصاویری تبلیغاتی از جیب P50 منتشر کرد که طراحی متفاوتی از بدنه آن را به نمایش می گذاشت. این گوشی در نگاه اول شبیه به گلکسی زد فلیپ 3 به نظر می رسد، با این حال، پشت دستگاه طراحی متفاوت و منحصر به فردی با موقعیتی برجسته و کریستالی دارد و با قاب نقره ای رنگ روشن توجه را به خود جلب می کند. به نظر می رسد استفاده از چنین طراحی باعث سهولت در دست گرفتن دستگاه توسط کاربر می شود.

عرضه رسمی گوشی Huawei P50 Pocket

روز بعد، یک گوشی تاشو هوآوی در تصاویر در دستان یک بازیگر چینی گوان شیائوتنگ برجسته شده توسط مجله مد هارپرز بازار در Weibo. در این عکس ها این بار رنگ طلایی این گوشی را مشاهده می کنید. تمامی این تصاویر به طراحی قبلی دستگاه اشاره دارد و صفحه نمایش و پنل جلویی آن قابل مشاهده نیست. همچنین این بار پشت دستگاه طراحی متفاوتی نسبت به آنچه در تصویر تبلیغاتی هواوی دیدیم دارد و الگوی پشتی مانند آن به چشم می خورد.



به گفته راس یانگ، پشت دستگاه دارای یک پوشش گرد شبیه گلکسی زد فلیپ خواهد بود که برای نمایش ساعت، اعلان ها و منظره یاب دوربین در زمان خاموش بودن گوشی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای قسمت بالایی سه گانه خواهد بود. دایره دوربین با فلاش LED. می خورد. علاوه بر این، یکی از این تصاویر محل حسگر اثرانگشت ادغام شده با دکمه پاور در لبه دستگاه را نشان می دهد.

مقالات مرتبط:

هواوی در ساخت P50 Pocket به زیبایی آن توجه زیادی کرده است و به نظر می رسد بازار هدف آن بیشتر مخاطبان صنعت مد و لباس هستند و این یعنی سخت افزار و OS Harmony OS 2 امکانات کمتری خواهند داشت. برای اکثر خریداران مهم است.

قیمت و زمان تحویل

تخمین زده می شود که P50 Pocket قیمتی کمتر از Galaxy Z Fold 3 با قیمت پایه 999 دلار داشته باشد. بر اساس آنچه تاکنون به بیرون درز کرده است، این گوشی در رنگ های سفید و طلایی عرضه خواهد شد، اما پس از رونمایی، ممکن است در رنگ های بیشتری عرضه شود. این گوشی در تاریخ 23 دسامبر ساعت 3:30 بامداد به وقت محلی در هواوی به همراه ساعت هوشمند Watch D و بسیاری از محصولات دیگر رونمایی خواهد شد.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما