رونق روندی جدید در بازار مسکن؛ فروش اقساطی خانه!

[ad_1]

در رفتن در چند سال اخیر با افزایش قیمت مسکن، بسیاری از مردم توانایی خرید را از دست داده اند. کارگران مسکن نسبت به سرمایه گذاری در این پروژه ها هشدار می دهند و برخی برخی از آنها را کلاهبرداری می دانند.

به گزارش فرارو، با توجه به اینکه جزییات واحدهای فروش این اقساط مشخص نیست و در هیچ کجا ثبت نشده است، نمی توان به آنها اعتماد کرد.بگویید: این پروژه هنوز تمام نشده است. ، در خانه نمی توان اعتماد کرد و در آینده کسانی که پروژه را مدیریت می کنند با مشکل مواجه خواهند شد.

رامین گوران اورمی در گفتگو با خبرنگار تاجرت نیوز گفت: مردم در زمینی خانه نخرند زیرا خانه ها در زمین نیستند و وضعیت خاصی ندارند. یعنی مردم برای این پیش فروش ها به پروژه دسترسی ندارند و محل یا طبقه خانه را نمی دانند.

اما با توجه به کلاهبرداری های فراوان در منطقه، خریداران باید توجه داشته باشند، واحدهایی را که درصد قابل توجهی در مراحل ساخت طی کرده اند و دارای نوعی زمین و اسناد آن هستند، پیش خرید کنند. از طرفی در شهری مثل تهران همه اقساط خانه به دلیل گرانی مسکن بی معنی است و مردم نباید به آن توجه کنند.

رونق روندی جدید در بازار مسکن؛  فروش اقساطی خانه!مصرف کنندگان قبل از خرید خانه باید بسیار مراقب باشند.
مهدی سلطان محمدی کارشناس بازار مسکن گفتگو با فرارو وی با اشاره به اینکه مشتریان باید در خرید خانه اقساطی دقت زیادی داشته باشند، گفت: نمی توان در مورد خرید اقساطی خانه دستور کلی داد، ممکن است در این زمینه مسائلی وجود داشته باشد اما بسیار زیاد است. ” تولیدکنندگان و تولیدکنندگان بزرگ در حال انجام وظایف خود هستند. در این راستا خریداران باید شرایط قرارداد شامل نوع توافقنامه، تعهدات خریدار و فروشنده، گارانتی، زمان تسویه و قیمت نهایی را در نظر بگیرند.

وی افزود: معمولاً خانه یک درصد به عنوان پیش پرداخت دریافت می کند و خریدار مابقی مبلغ را به صورت اقساط محدود پرداخت می کند، اما ممکن است این امر براساس توافق خریدار و فروشنده، پیش پرداخت و اقساط طولانی باشد. “

سلطان محمدی با اشاره به اینکه ساخت خانه های بزرگ در ایران به طور کلی با مشکلات زیادی مواجه است، افزود: اولین مانع در این زمینه قیمت زمین است زیرا زمین در ایران متعلق به دولت است و تحت کنترل است. بخش خصوصی زمین زیادی دارد، نه قدرت ساخت و ساز دارد و نه ابزار لازم را دارد و در اغلب موارد سازندگان بزرگ در شهرهای بزرگ خانه های قدیمی را خراب می کنند و می سازند.

این دانشگاه اضافه کرد: بنابراین اگر دولت بخواهد وضعیت مسکن را بهبود بخشد باید آن را بر اساس برنامه آمایش سرزمینی سیاست های ساخت و ساز مسکن در شهرهای تازه تاسیس اجرا کند و در اختیار سازندگان بزرگ متراژ قرار دهد.زمین مناسب. باید برای آنها مهیا شود تا بتوانند واحد مسکونی بسازند.» بر خلاف برخی از طرح های انجام شده مناسب هستند اما حداقل اصول معماری و شهرسازی را رعایت نکرده اند.

سلطان محمدی در ادامه سخنان خود گفت: مشکل دوم تورم در کشور است که در این شرایط قیمت کالاهای اساسی بالا رفته و عوارض دولتی تراکم، انشعابات مختلف، عوارض دولتی و شهرداری هر سال افزایش می‌یابد. دست، این مشکل باعث کاهش سرمایه گذاری در ساخت و ساز مسکن شده است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: مشکل سوم در این زمینه قدرت خرید مردم است، اکنون که رشد اقتصادی کشور در یک دهه گذشته منفی بوده، قدرت خرید مردم را کاهش داده است و مشکل به وجود آمده است. کاهش تقاضا برای مسکن همراه با کاهش شدید سرمایه گذاری در بخش مسکن مولد.

سلطان محمدی گفت: علاوه بر این به دلیل شرایط وخیمی که با آن دست و پنجه نرم می کنند، نمی توانند منابع ساخت بانک را تامین کنند و یا تسهیلات بانکی را به مردم ارائه کنند که در نهایت منجر به بازار مسکن می شود و تقاضا کاهش پیدا کرده است. ” رکود در این بازار

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما