رونمایی از دستگاه دافع پشه هوشمند ترمال سل

[ad_1]

در رفتندر فصل بهار در برخی مناطق به طور ناگهانی پشه های زیادی ظاهر می شوند که مقابله با این موجودات تشنه به خون کار آسانی نیست. پوشاندن خود و محیط با آفت‌کش‌ها و سمپاشی باغ‌هایتان با آفت‌کش‌ها یکی از متداول‌ترین روش‌های کنترل آفات است. اما این بهترین راه حل نیست.

به گزارش فرارو، Thermal Cell اخیرا یک ماده دافع پشه طراحی کرده است. با استفاده از این دافع پشه، به جای اینکه مجبور باشید بدن خود را بپوشانید تا از هجوم پشه ها جلوگیری کنید، یک منطقه ایمنی در اطراف شما ایجاد می شود تا از نزدیک شدن حشرات جلوگیری شود. Thermacell دافع پشه هوشمند Liv که دیروز (1 مارس 2022) راه اندازی شد، اولین سیستم دافع پشه بر اساس تقاضا برای خانه ها است.

رونمایی از دافع پشه هوشمند سلول حرارتی // ویرایش

به گفته Thermacell، این سیستم که از طریق یک برنامه کنترل می شود، دارای سه کیت دفع و یک هاب به قیمت 699 دلار است. این سیستم یک بسته پنج تکه را به قیمت 2799 به عنوان یک بسته چهار تکه برای پوشش 1260 فوت مربع یا 899 دلار برای پوشش کمتر از 1600 فوت مربع می فروشد. این آفت کش هوشمند با همکاری Amazon Alexa و Google Assistant از بروز اشکالات جلوگیری می کند. Thermal Cell بیش از دو دهه است که نسخه های قابل حمل سیستم دافع پشه را طراحی کرده است. این محصولات برای کمپینگ، نشستن در فضای باز و پاسیو طراحی شده اند و تاکنون به صورت دستی کنترل شده و به راحتی قابل حمل بوده اند. Liv اولین دافع پشه هوشمند الکتریکی دائمی این شرکت است.

رونمایی از دافع پشه هوشمند سلول حرارتی // ویرایش

سلول حرارتی دافع پشه آن حاوی 5.5 درصد متوفلوترین است (یک مولکول مصنوعی ثبت شده در EPA که یک دافع طبیعی است که در گل داودی یافت می شود که پشه ها از آن متنفرند). سیستم Liv با گرم کردن یک کارتریج دافع در داخل هر ماده دافع آب و هوا کار می کند، که آن را در هوا پخش می کند و یک ابر نامرئی و بی بو در اطراف شما ایجاد می کند که چند پشه می توانند از آن عبور کنند (به نام Thermacell (بازده 93٪).

این سیستم توسط یک هاب اجرا می شود. هاب به یک پریز متصل است و تا پنج ماده دافع در فضای باز را تغذیه می کند. سپس توسط یک برنامه از طریق اتصال Wi-Fi کنترل می شود. کاربر می تواند در صورت نیاز سیستم را روشن و خاموش کند، آن را تنظیم کند و سطح دفع کننده را کنترل کند. این شرکت توصیه می کند قبل از گذراندن وقت در خارج از خانه، آن را به مدت 15 تا 30 دقیقه روشن کنید. Liv با بلندگوهای هوشمند Amazon Alexa و Google Nest برای کنترل صدا کار می کند و هر کارتریج قابل اجتناب حدود 40 ساعت دوام می آورد. هزینه شارژ مجدد برای یک بسته شش رقمی 120 دلار است.

رونمایی از دافع پشه هوشمند سلول حرارتی // ویرایش

لیو محصول ارزان قیمتی نیست و جایگزینی برای این نوع حفاظت از محوطه، سیستم اسپری شیمیایی است که معمولاً شامل پرداخت هزینه خدمات به شرکت و نصب سیستم اسپری برای پمپاژ آفت کش ها می شود. هر دوی این محلول ها گران هستند و می توانند به حشرات دیگری به جز پشه ها آسیب برسانند. Thermal Cell به The Verge گفت که هیچ مدرکی مبنی بر اینکه Liv حشرات هم اندازه را آلوده می کند وجود ندارد. اما از آنجایی که شما به جای استفاده مداوم از آن فقط در صورت تقاضا و در مرکز استفاده می کنید، هر گونه تاثیر منفی باید در مقایسه با راه حل های دیگر به حداقل برسد.

منبع: theverge

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما