رویای ژاوی در آستانه فروپاشی است

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، ژاوی هرناندز بازیکن بارسلونا هنوز آنطور که انتظار می رفت کار خود را شروع نکرده است.

این تیم مصدومیت های زیادی را متحمل شده است اما شرایط برای جذب بازیکنان جدید و محبوبیت و حمایت عمومی هواداران نسبت به سایر مربیان نیمکت نشین قبل از ژاوی مساعد نبوده است. حالا آنها به خانه اول برگشته اند.

ناامیدی

پس از پیوستن به باریا، ژاوی به دنبال بازسازی ایمان از دست رفته در تیم بود. با وجود اینکه بازی طبق برنامه پیش نرفت، او همچنان سعی می کرد اظهارات خوش بینانه ای درباره آینده داشته باشد.

اما پس از شکست شب گذشته مقابل اتلتیک بیلبائو، صحبت های ژاوی در سن مامس بسیار متفاوت بود. این مربی جوان مدعی شد که شرایط برایش خوب نیست و روزهای سختی در پیش است.

ژاوی ادعا می کند که شکست مقابل بیلبائو و خروج از کوپا دل ری برای آنها دشوار است و لحظات بسیار پیچیده ای برای باریا است. از نگاه ژاوی به نظر می رسد این شکست تاثیر بدی روی او گذاشته است.

از مسی تا دمبله

رونالد کامن نقطه شروع فصل است و لیونل مسی از ترکیب خارج می شود. پنج ماه می گذرد و حالا دمبله در این موقعیت قرار دارد.

خوان لاپورتا به هر دو مربی قول داده بود که هر دو بازیکن را حفظ کند اما حالا فوق ستاره آرژانتینی در پی اس جی حضور دارد و بازیکن فرانسوی با این باشگاه به مشکل خورده و شرایطش خوب نیست. در هر دو مورد، مذاکرات در تلاش برای متقاعد کردن بازیکنان آغاز شد و با یک جدایی دردناک به پایان رسید.

صدمات

جدی ترین مشکلی که روند رو به رشد این تیم را به طور جدی تهدید می کند مصدومیت مداوم بازیکنان است. یکی از شرایط عقد قرارداد تغییر کامل تیم پزشکی است.

فیزیوتراپیست ها، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و پزشکان همگی تغییر کردند. او شروعی جدی برای ریکاوری بازیکنان داشت، اما با توجه به مصدومیت آنسو فاتی در زمین، این اقدام به هر دلیلی چندان موفق به نظر نمی رسید.

دیدار خوش شانس

یکی از دردسرسازترین مشکلات Bar बार्a این است که در مسابقات مهم به اندازه کافی قوی به نظر نمی رسند.

تنها کومان با شکست دادن اتلتیک بیلبائو در فینال کوپا دل ری فصل گذشته بر این مشکل فائق آمد اما پس از آن شرایط به حالت عادی بازگشت.

جاوی در مسابقات مهم Barसाच्याa موفقیت چندانی نداشته است. او برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا در 9 بازی مقابل بنفیکا تنها به یک برد نیاز داشت اما این اتفاق نیفتاد و در بازی پایانی مغلوب بایرن شد.

آنها در سوپرکاپ موفق شدند بازی مقابل رئال مادرید را به وقت اضافه موکول کنند اما در نهایت شکست خوردند و این اتفاقی است که در دیدار شب گذشته مقابل اتلتیک بیلبائو در سن مامس رخ داد.

هیچ رهبر در زمین وجود نداشت

حضور بازیکنان جوان در زمین به آنها امید و هیجان زیادی در 9 اردو داده است اما واقعیت این است که آنها در مشکلاتی که در زمین دارند تنها هستند.

بازیکنان مسن تر و بازیکنان پیشرو از این بازیکنان حمایت نمی کنند و این منجر به فروپاشی Barसाa شده است.

اعتماد کنید

این بزرگترین دارایی است که ژاوی از آن استفاده می کرد، اما بحران فعلی در باشگاه همه چیز را تحت الشعاع قرار داده است.

به نظر می رسد مهم ترین چیز برای بارسلونا در حال حاضر یک برد بزرگ است. این اتفاق در برابر بنفیکا، بایرن، رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو رخ نداد.

بازی بعدی مقابل آلاوس مهم نیست و بازی مقابل اتلتیکو مادرید در 6 فوریه که می تواند راهی برای بازگشت به شرایط ایده آل ایجاد کند.

منبع: ع.س.

نویسنده: سانتی خیمنز

ترجمه: مژده لاریجانی

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما