[ad_1]
هوآوی رویداد Super Device را در روز چهارشنبه 5 بهمن 1388 در هتل استقلال تهران برگزار کرد. در این رویداد که در دو بخش برای نمایندگان رسانه و فروش برنامه ریزی شده بود، علاوه بر رونمایی از 9 محصول جدید، استراتژی های تجاری و بازاریابی نیز توسط مدیران ارشد شرکت بررسی شد.
در ابتدا، معاون هوآوی، آقای فیاض، در مورد رشد بازار جهانی هواوی برای محصولاتی مانند لپ تاپ و ساعت های هوشمند صحبت کرد. وی همچنین وضعیت فعلی و آتی حضور در بازار ایران، استراتژی برند هواوی و نحوه حضور در بازار موبایل و لوازم جانبی هوشمند را تشریح کرد.
وی در مورد دستگاه های فوق العاده و چگونگی ایجاد یک اکوسیستم یکپارچه و زندگی هوشمند در زمینه های مختلف صحبت کرد. به گفته آقای فیاض، “هواوی در حال حاضر راه حل های هوشمند و اتصال یکپارچه ای را ارائه می دهد تا به مردم کمک کند هوشمندتر کار کنند، هوشمندتر ورزش کنند و بیشتر سرگرم شوند.” از جمله سیستم “عنصر هماهنگی ممکن شده است. – تاریخچه و سخت افزار مدرن.”
سپس نوبت به معرفی جدیدترین محصولات هوآوی رسید و مدیر روابط عمومی هوآوی آقای محمدرضا رضایی پشت تریبون قرار گرفت و 9 محصول جدید هواوی را معرفی کرد. این محصولات شامل سه مدل تلفن همراه nova 9، p50 pro و گوشی تاشوی P50 Pocket، یک مدل لپ تاپ، تبلت، ساعت هوشمند، دو مدل مانیتور حرفه ای و هندزفری با طراحی کیف شارژ کاملا منحصر به فرد می باشد. وی علاوه بر معرفی تک تک این محصولات، بر اهمیت عملکرد و ارتباط یکپارچه آنها تاکید کرد. تمامی این محصولات به زودی با گارانتی رسمی هوآوی در بازار داخلی عرضه خواهند شد.
در ادامه آقای شهاب ندری، مدیر ارشد بازاریابی و تبلیغات هوآوی دقایقی در مورد تاثیر استراتژی های بازاریابی و برندسازی هوآوی در حوزه اکوسیستم و ادغام برنامه های مختلف بازاریابی استراتژیک محصولات در زندگی روزمره مردم صحبت کردند.
او گفت: «در سالهای اخیر، هواوی بر توسعه اکوسیستمها و برندسازی هواوی با تکیه بر فناوری دستگاههای فوقالعاده، محصولات پرچمدار و هشت دسته تمرکز کرده است. توسعه جامعه مصرف کننده و یک شبکه یکپارچه فروش محصول، مردم را قادر می سازد تا به طور کامل درگیر شوند. هوآوی با ویژگیها و برنامههای Super Device آشنا است که هدف آن ایجاد یک تجربه کاربری متفاوت برای مصرفکنندگان است که فراتر از فروش یک محصول است.
در پایان، آقای امیرحسین قاسمی، مدیر ارشد شبکه خرده فروشی هواوی، ابتکارات هوآوی برای ارتقای سطح دانش مصرف کننده و مصرف کننده در مراکز فروش مرکزی تهران و مراکز استانی را تشریح کرد.
به گفته وی، هواوی در حال حاضر 23 غرفه معرفی محصولات و 34 فروشگاه منتخب در بزرگترین و مهم ترین بازارهای رایانه و موبایل کشور دارد که جدیدترین محصولات را به نمایش می گذارد و محصولات کاربردی و فوق العاده را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. Allow to work. دستگاه را امتحان کنید و به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، هوآوی به 101 خریدار محصولات هواوی در قالب جشنواره نوروزی سوپر دستگاه ها که از 12 بهمن ماه 93 آغاز شده و تا 30 اسفند 93 ادامه خواهد داشت، جوایزی اهدا خواهد کرد. جوایز شامل 100 محصول از جمله نوا 9، مانیتور میت ویو و مچ بند هوشمند بند 6 خواهد بود و یک سوپر جایزه شامل هفت محصول جدید هوآوی برای هر نفر خواهد بود و به صورت هفتگی تولید خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط شرکت در این قرعه کشی به وب سایت هواوی ایران huaweimobilefarsi.com مراجعه فرمایید. همچنین نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان هفتگی در صفحه شبکه اجتماعی هواوی ایران با همین آدرس اعلام خواهد شد.
قاسمی در پایان به خدمات متنوع هواوی و خدمات پس از فروش گسترده هواوی در ایران و خدمات پس از فروش بعد از عید نوروز از جمله تعویض باتری واقعی تا 70 درصد، تا 50 درصد تخفیف، نرم افزار رایگان سایر قطعات اشاره کرد. خدمات، خدمات تحویل و تعداد محدودی دانلود رایگان و هدایایی مانند شارژر و کابل اصلی معرفی کردند.
در نهایت، آقای اشکان داوری، مدیر ارشد محصولات هوآوی، نکاتی را که در این مراسم بیان شد، به طور خلاصه بیان کردند. وی اطلاعات تکمیلی درباره جشنواره نوروزی سوپر دستگاه هواوی را در اختیار مخاطبان قرار داد.
در بخش دوم، این رویداد برای نمایندگان رسمی و عمده و خرده فروشان محصولات هواوی و با حضور سه اپراتور تلفن همراه، روسای سازمان و اعضای ایرانسل و رایتل برگزار شد.
محصول جدید هواوی:
گوشی هوشمند نوا 9:
این گوشی میان رده دارای طراحی شیک با بدنه شیشه ای و قاب فلزی و صفحه نمایش 6.57 اینچی منحنی OLED با نرخ ارتقاء 120 هرتز است. ویژگی هایی که کاملاً یک محصول شاخص هستند و نوا 9 را به گزینه ای بسیار مقرون به صرفه تبدیل می کنند.
همچنین دارای دوربین 50 مگاپیکسلی با ماژول چهارگانه و فناوری اختصاصی RYYB هوآوی و باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با سوپرشارژر بسیار سریع 66 وات است. می توان آن را از صفر تا 100 درصد تنها در 38 دقیقه شارژ کرد.
گوشی هوشمند P50 Pro:
این محصول با تمرکز بر دوربین و عکاسی با کیفیت فوق العاده از دوربین چهار ماژول با طراحی کاملا منحصر به فرد بهره می برد و در حال حاضر از نظر کیفیت عکاسی در بین تمامی گوشی های هوشمند دنیا رتبه اول را دارد. این محصول از صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با نرخ ارتقا 120 هرتز و باتری 4360 میلی آمپر ساعتی با قابلیت سوپرشارژ 66 واتی هواوی بهره می برد. این محصول در دو رنگ جذاب طلایی و مشکی در بازارهای داخلی ایران عرضه خواهد شد.
گوشی هوشمند جیبی P50:
این محصول اولین گوشی مدعی با ساختار پوسته هواوی با طراحی بسیار جذاب با دو ماژول دایره ای در پشت گوشی می باشد. یکی از دو ماژول دارای دوربین اصلی متشکل از سه لنز و دیگری دارای صفحه نمایش 1.07 اینچی با چندین کاربرد متفاوت است.
از این دوربین می توان برای دسترسی فوری بدون باز کردن گوشی استفاده کرد. لولای استفاده شده در جیب P50 از ساختاری بسیار مستحکم ساخته شده است که طول عمر بالا و کمترین فرورفتگی در صفحه نمایش دارد.
دسته بندی محصولات غیر موبایل هواوی:
از دیگر محصولات معرفی شده می توان به لپ تاپ MateBook 14 با بدنه تمام فلزی و صفحه نمایش لمسی 2k و تبلت MatePad Pro 12.6 اینچی با پان و کیبورد اپتیکال اشاره کرد.
همچنین در رده محصولات پوشیدنی، دو ساعت هوشمند واچ GT3 شامل باتری 7 روزه برای مدل 42 میلی متری و باتری 14 روزه برای مدل 46 میلی متری و هندزفری رژ لب فری بیدز معرفی شد. طراحی کیف شارژ ویژه مانند رژ لب زنانه. مانیتورهای جدید هواوی دارای دو مدل اصلی MateView با صفحه نمایش 4k + و نسبت تصویر 3:2 برای طراحان و طراحان گرافیک و MateView GT با صفحه نمایش خمیده 34 اینچی و حداکثر 165 هرتز برای گیمرهای حرفه ای در محصول جدید هوآوی است. شامل بدهی می شود. نرخ ها
[ad_2]