زمانی: به اولین حضور نایب قهرمان لیگ – ورزش سه شیرجه زدیم

[ad_1]

کد خبر: 1813470 |
12 مارس 1400 ساعت 11:20
27 بازدید |

0
نظرات

مدیر فنی شنا، شیرجه و واترپلو گفت: در واترپلو به رتبه چهار رسیدیم و اکنون نایب قهرمان شیرجه آورده شده و جواب اعتمادها را داده ایم.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه تندر پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 1400 در حوزه آب حضور پررنگی پیدا کرد. او پس از قهرمانی در لیگ آب های آزاد و عنوان چهارمی، در اولین حضور خود در لیگ شیرجه نیز موفق شد نایب قهرمان شود.

امید زمانی در گفت و گو با میزان گفت: چشم انداز باشگاه گسترش فعالیت در رشته های شنا، شیرجه و واترپلو بود. ما برای اولین بار وارد لیگ شیرجه شدیم و با تلاش سرهنگ محمد سنایی و کاپیتان رضا قالیچی این امکان فراهم شد.

وی افزود: کارمان را با یکی دو بازیکن جوان و غواص تیم ملی که اکثرا سرباز بودند شروع کردیم و هدفمان این بود که در ابتدای فصل حضوری آبرومندانه داشته باشیم. با گذشت زمان متوجه شدیم که می توانیم مدعی قهرمانی باشیم. تمام تلاشمان را کردیم و فقط در سکوی 10 متر بود که چند امتیاز بین ما و مس سنگین افتاد و قهرمانی را از دست دادیم. بدون شک کسب عنوان نایب قهرمانی در بین 10 تیم در دور اول و با این جوانان نتیجه قابل قبولی بود که راد پدافند به آن دست یافت.

مربی تیم های شنا، شیرجه و واترپلو راد پدافند گفت: شهریور ماه در مسابقات آبهای آزاد قهرمان شدیم. ما در واترپلو چهارم شدیم و حالا نایب قهرمان شیرجه رسیده و با اطمینان پاسخ داده ایم. در این راستا 30 تا 40 سرباز در این سه میدان با ما رقابت کردند.

وی درباره سطح برگزاری مسابقات آب های آزاد بیان کرد: این مسابقات پس از یک یا دو سال وقفه برگزار شد. لیگ جذاب بود و قهرمانی تا آخر ادامه داشت. کارشناسان باید بازخورد دقیق تری در مورد کیفیت رویداد بدهند، اما ما شروع خوبی در مجموعه خود داشته ایم و راضی هستیم. نباید فراموش کرد که اکثر بازیکنان سرشناس تیم ملی در تیم مس سنگان حضور داشتند. با این حال، ما و سایر تیم ها تقریباً همان قدرت را داشتیم. با این نتیجه ما علاقه مند به ادامه فعالیت در این زمینه هستیم.

زمانی افزود: ما سعی کردیم کار خود را با آرامش انجام دهیم و در سال 1400 هدفمان ایجاد فضای مساعد برای بازیکنان بود. امیدوارم نتایجی که گرفته ایم مورد استقبال بازیکنان، مدیران و همچنین فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و همکاری بیشتر با باشگاه ما باشد. اگر اسپانسرها جذاب باشند و تیم های معروفی حضور داشته باشند، برای نظم و انضباط آب چیزهای بهتری وجود دارد. در همه زمینه‌ها تلاش می‌کنیم شرایطی حرفه‌ای و مرزی برای بازیکنان فراهم کنیم تا بتوانند به خدمت حرفه‌ای خود ادامه دهند و علاوه بر خدمت سربازی، از تیم‌های ملی نیز حمایت کنند.

مدیرکل تیم های پدافند هوایی 3، غواصی و واترپلو ارتش در سال 1401 در مورد هدف قرار دادن مجموعه در سال 1401 به این نتیجه رسید: “ما قطعاً با ظرفیت فعلی در آب های آزاد به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.” در این زمینه به جایی رسیده ایم که به یک نیرو تبدیل شده ایم و برای دفاع از عنوان قهرمانی حضور خواهیم داشت. شیرجه مثبت خواهیم زد تا بتوانیم دوباره برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنیم یا حداقل از عنوان نایب قهرمانی دفاع کنیم. با این حال، وضعیت در واترپلو کمی متفاوت است. ما متعهد به نظم و انضباط تیمی هستیم که نیاز به جذب هر چه بیشتر افراد دارد. فکر نمی کنم تا به حال تیم نظامی در لیگ واترپلو تنها با دو بازیکن غیرنظامی حضور داشته باشد، اما این کار را انجام دادیم و چهارم شدیم. تنها با 2 بازیکن غیرنظامی رقابت با تیم های بزرگ و قدرتمندی مثل دانشگاه آزاد، نوفلاح و امیدیه بسیار سخت است. امیدوارم با همکاری بیشتر به حضور در لیگ واترپلو ادامه دهیم و در نهایت شرمنده تسلیم شدن نباشیم.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما