سخنگوی سپاه: پرتاب موشک و مذاکره هیچ ربطی به هم ندارند

[ad_1]

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در اقدامات خود از یک ضربه صحبت می کند اما از هزاران ضربه به صورت ایران صحبت می کند.

به گزارش فارس، سردار رمضان شریف امروز در یادواره 1269 شهید میرزا کوچک خان نجسا و شهدای مقاومت ظورینا به صلابت این تیپ اشاره کرد و نمونه آن وجود دارد و این ارادت فقط مربوط به چند سال اخیر نبوده و از همان ابتدا مربوط می شود. ارادتشان معروف و خاص بود.

وی با بیان اینکه رهبری فرموده اند وقایع انقلاب را دقیق و دقیق نقل کنیم، افزود: باید کار بیشتری انجام شود. روایت گفتار به گوش جوان و نسل آینده می رسد.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر دفاع مقدس و بزرگداشت و روز ازدحام جمعیت نبود، امروز مردم نقش دیگری در سپاه پاسداران داشتند، اضافه کرد: از جریان و حوادث استفاده می کنند و آن را مخدوش می کنند.

شریف با بیان اینکه 50 میلیون جمعیت کشور از مبارزات روحانیت و مردم با پهلوی بی خبرند، گفت: یکی از فعال ترین محورهای امروز دشمن این است که مردم را متقاعد کند که انقلاب ایران اشتباه بوده و از دوران ظلم و انحراف استفاده می کنند. برخی از مردم به دلیل عدم آگاهی عمومی به آنها اعتماد می کنند.

امام خمینی (ره) با برنامه ریزی دقیق و با کمک مردم و عنایت خداوند، آمریکایی ها و انگلیسی ها را که کشور را اشغال کرده بودند بیرون کردند، فرمودند: طبق تدبیر شاه 70 درصد مردم در روستاها زندگی می کردند که امکانات اولیه نداشتند. بود.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه ایران امروز در حوزه پزشکی گام های بلندی برداشته است، گفت: در دوران اختناق کادر پزشکی کشور را هندی ها، فیلیپینی ها و… تشکیل می دادند، اما از زمان انقلاب، ایرانی ها کادر پزشکی در حال مداوای گردشگران بوده است.” کسانی که برای درمان به ایران می روند.

شریف گفت: امروز همه تصمیمات ایرانی ها در کشور گرفته می شود، اما در زمان شاه تصمیمات برای مردم توسط آمریکایی ها، انگلیسی ها و دیگر مستکبران گرفته می شد، اما جنبش دشمن اجازه تظاهرات نمی دهد. قدرت و پیشرفت انقلاب اسلامی در دست رسانه هاست و با حرکت تحریف شده خود جوانان را منحرف می کند.

او در حمایت از ائتلاف برای دموکراسی آمریکا صحبت کرد، اما حفظ تا حدودی استقلال را برای رژیم صهیونیستی مهم دانست. و این محصول و موفقیت خون شهدا و مقاومت مردم است.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: ما به پیروزی در اجلاس پایانی نزدیک شده ایم و نباید به کار دشمن توجه کنیم، دشمن قصد دارد امکانات خود را ضعیف و کاستی های خود را بزرگ نشان دهد و این دشمنی همیشگی آنهاست. به سوی انقلاب

شریف گفت: «ما وجود هیچ گونه جراحتی را انکار نمی کنیم. و برای جوانان مستعد ایران کاری نمی توان کرد.

او در حمایت از ائتلاف آمریکا صحبت کرد، اما گفت که حفظ استقلال راه حل نیست. در حالی که پرتاب موشک نگرش سایر کشورها را در مذاکرات تغییر داد، اما این دو موضوع جدا و غیر مرتبط هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه وقتی موشک‌های پیشرفته آمریکایی بر روی تجهیزات جوانان ایرانی و بومی فرود آمد، دنیا به اقتدار ایران پی برد و افزود: اگر کشوری در تامین امنیت مردمش ضعیف باشد، مجبور می‌شود. ” برای مذاکره، که منجر به شکست و تحقیر می شود.

شریف با بیان اینکه سپاه در هر منطقه ای که نیاز باشد پشتیبان مردم است، گفت: سپاه تا دیروز در حوزه دفاع ملی اسلحه در دست داشت تا آسیبی به مردم وارد نشود و از امروز هم حضور دارد. در زمینه خدمت به مستمندان». بسته های معیشتی را ارائه و بین خانواده ها توزیع می کند.

وی گفت: در چند دهه اخیر آمریکایی ها و انگلیسی ها آنچه را که می خواستند علیه کشورها انجام دادند. و قدرت و پشتیبانی سپاه و ابزارهای مختلفی که وظایف خود را در قبال مردم انجام می دهند را منعکس نمی کنند. .

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم وقتی حضور دشمن و موج مطالبات خود را می بینند، حاضرند موقتاً از خواسته های صنفی خود صرف نظر کنند تا موج دشمن نیاید، افزود: این بر عهده خود است. مقامات. .

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما