زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تعیین شده است

[ad_1]

باشگاه خبرنگاران جوان: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت:

فاطمه زارعین آمیزی در خصوص روند برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی گفت: بر اساس مصوبه مورخ 29 آذرماه 99 ستاد ملی مدیریت کرونا، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور به تعداد 240 نفر نیروی انسانی نیازمند بود. شغل ها. 38184 نفر دو بار تعیین تکلیف شدند.

وی با بیان اینکه این آزمون در 189 شهر و 2 هزار و 730 حوزه انتخابیه برگزار شد، خاطرنشان کرد: اولین دوره این آزمون روز پنجشنبه 11 دی ماه با رقابت 297 هزار و 96 نفر برگزار شد. امروز (جمعه 21 دی) 265580 نفر در این آزمون شرکت کردند.

سخنگوی موسسه سنجش درباره داوطلبان کرونا در این آزمون گفت: فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلا به بیماری عروق کرونر جهت هماهنگی با وزارت بهداشت در پورتال موسسه سنجش فعال شد. بیمارستان های وزارت بهداشت .. در این زمان 140 داوطلب مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب شناسایی شدند که همگی در بیمارستان بستری هستند.

مدیر روابط عمومی موسسه سنجش گفت: 562 هزار و 676 نفر در آزمون استخدامی شرکت کرده اند و در نهایت 38 هزار نفر جذب خواهند شد.

زرین‌میزی در ادامه گفت: صندلی‌های آزمون به فاصله 1.5 متر چیده شد و برای داوطلبانی که سرماخوردگی یا علائم مشکوک داشتند، مکان جداگانه‌ای در کلاس در نظر گرفته شد.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: نتایج نهایی آزمون در دهه اول بهمن ماه منتشر می شود.

مهمترین تغییر در آزمون استخدامی هشتم

مهم ترین تغییر در آزمون استخدامی هشتم که از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام شده، درخواست سهمیه بومی سازی است. بر این اساس و بر اساس بند (44) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوب 1395/06/16 مجلس شورای اسلامی) مصوب شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، اولویت با یک ماده واحده است. قانون اصلاح شده برای متقاضیان اصلی شهرستان (به استثنای شهر تهران و مراکز استان ها) در آزمون های مشترک دستگاه های اجرایی کشور. بر اساس این بخشنامه، داوطلبان بومی شهرستان در اولویت استخدام در محل سکونت هستند.

قانون شامل اولویت برای جذب داوطلب از شهر تهران به استثنای تهران و مراکز استان ها می باشد.

تکمیل و ارائه فرم مدارک رزیدنت برای برخورداری از اولویت محلی فقط برای داوطلبانی الزامی است که پس از اعلام نتایج آزمون، حد نصاب لازم برای چند مرحله معرفی برای مصاحبه با تجهیزات متقاضی را داشته باشند.

اولویت اصلی در آزمون استخدامی چگونه اعمال می شود؟

نمرات کسب شده توسط داوطلب شهرستان مبدا در آزمون کتبی 60 درصد وزن کل برای منطقه عمومی و 60 درصد با یک و چهار اعشار 1.4 برای منطقه ویژه و ضوابط عمل محاسبه می شود.

حد نصاب آزمون، کسب حداقل 50 درصد امتیاز کسب شده توسط نفر اول می باشد که وزن او باید 40 درصد برای منطقه عمومی و 60 درصد برای هر منطقه شغلی – شهرستان ویژه در هر هیئت اجرایی باشد.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما