ساران مارکت – خرید انواع مودم از زومیت

[ad_1]

شرکت چینی هوآوی در سال های اخیر به دلیل حضور پررنگ در محصولات حمل و نقل این شرکت در بازار ایران نامی برای خود دست و پا کرده است. این شرکت که مقر اصلی آن در چین است، در ساخت تجهیزات شبکه و ارتباطات تخصص دارد و می تواند سهم بازار خوبی را به دست آورد. محصولات این شرکت از کیفیت محصول قابل قبولی بهره می برند. فناوری ارتباط مودم در چند وقت اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده است و اکنون مودم های هوآوی جای خود را در میان دستگاه های مورد نیاز برای اتصال به اینترنت پیدا کرده اند. حضور این برند در وسط تجهیزات شبکه گواه این امر ساران مارکت به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر و فعال در منطقه است. در این مقاله سعی داریم به بررسی مودم HUAWEI L01s که HWS32MWA نیز نامیده می شود بپردازیم.

این مودم از سرویس های اینترنت TDD و FDD پشتیبانی می کند، به عبارتی می توانید از هر دو سیم کارت TD-LTE و 4G برای اتصال به اینترنت استفاده کنید. این مودم در فروشگاه اینترنتی ساران مارکت با قابلیت استفاده از سیم کارت تمامی اپراتورها عرضه شده است، بنابراین نگران اپراتور نباشید و می توانید از سیم کارت همراه اول ایرانسل و سایر اپراتورهای ایرانی استفاده کنید.

ظاهر مودم Huawei L01s را بررسی کنید

طراحی استوانه ای و خلاقانه این محصول ظاهر این مودم را بسیار جذاب کرده است. متریال به کار رفته در بدنه مودم L01s کیفیت بالایی دارد و رنگ مات آن واقعا چشمگیر است. در قسمت پایین بدنه، عرض پاها به اندازه بدنه در چاندری است و ترکیب این دو موفق شده است ظاهری تجاری به این محصول بدهد. ارتفاع این استوانه زیبا 180 میلی متر و مقطع آن دایره ای به قطر 93 میلی متر است. این شکل دره در واقع برای مصارف خانگی و اگر می خواهید این مودم را در محیط سازمان خود داشته باشید طراحی شده است رک شبکه و سرور به خاطر داشته باشید که باید فضای معادل حدود 4 یا 5 واحد را در نظر بگیرید.

فروش مودم هواوی L01s

لوگوی HUAWEI اولین چیزی است که در پنل جلویی این مودم می بینید. این مودم با طراحی بدنه سازگاری خوبی دارد. البته، نشانگرها در موقعیت‌های مختلف می‌توانند به رنگ‌های دیگری نیز ظاهر شوند، به عنوان مثال، زمانی که اتصال اینترنت به درستی برقرار نیست، هنگام تلاش برای برقراری ارتباط، این نشانگر به رنگ قرمز یا زرد چشمک زن ظاهر می‌شود.

در این میان دو کلید MODE و WPS نصب شده است که در نگاه اول به صورت یکپارچه و هنرمندانه طراحی شده اند و می توانید طراحی زیبای پنل جلویی این مودم را مشاهده کنید.

در پشت این مودم دکمه RESET سخت افزاری قرار دارد که مانند اکثر دستگاه های شبکه از یک پین یا سوزن برای بازگرداندن دستگاه به تنظیمات اولیه کارخانه استفاده می کند. سپس پورت USB 2.0 وجود دارد که به افرادی که به مودم متصل هستند اجازه می دهد تا داده ها را در حافظه های قابل جابجایی مانند هارد دیسک یا درایوهای فلش به اشتراک بگذارند. در ادامه شاهد دو پورت شبکه اترنت گیگابیتی هستیم که با استفاده از پچ کورد شبکه (کابل شبکه) می توان به صورت کابلی به این مودم متصل شد. در قسمت پایین پریز برق تعبیه شده است که آداپتور 12 ولت 2 آمپری در بسته بندی این محصول به آن متصل شده و برق مورد نیاز این دستگاه را تامین می کند. پچ بند ناف نمدی نیز در این بسته محصول به خریدار تحویل داده می شود.

این مودم دارای یک شیار سیم کارت تعبیه شده در قسمت زیرین مودم است که میزبان سیم کارت در ابعاد نانو خواهد بود و با ویژگی های شبکه وای فای، رمزهای عبور شبکه و سایر ویژگی های دستگاه احاطه شده است. بالای مودم ناحیه اسکن NFC قرار دارد که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

به مودم Huawei L01s متصل شوید

همانطور که قبلا ذکر شد، این مودم قابلیت اتصال به دو صورت سیمی و بی سیم را دارد. این مودم دارای دو باند وای فای است و هر دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز موجود است. آنتن این مودم MIMO 4X4 می باشد به عبارتی دارای 4 آنتن داخلی نصب شده است که برای ارسال دو آنتن و دریافت دو دیتای دیگر استفاده می شود.

راه های مختلفی برای اتصال این مودم از طریق وای فای وجود دارد که امنیت را تسهیل می کند. روش اول طبق روال عمومی اکثر مودم ها استفاده از رمز عبور است که همانطور که گفته شد در قسمت پایین مودم وجود دارد و با وارد کردن آن می توانید به راحتی به مودم متصل شوید. راه حل بعدی در اکثر مودم ها وجود دارد که با استفاده از دکمه WPS در پنل جلویی مودم امکان پذیر است اما دستگاهی که می خواهد از این طریق وصل شود باید از WPS نیز پشتیبانی کند.

علاوه بر روش های معمول، دو روش دیگر نیز برای این مودم وجود دارد. اگر به پایین مودم نگاه کنید، یک کد QR نیز خواهید دید که به راحتی توسط دوربین موبایل اسکن می شود و احراز هویت سریع و آسان ایجاد می شود. ارتباط برقرار می کند. همچنین به عنوان آخرین راه، قسمت بالای مودم در قسمت اسکن NFC تعبیه شده است که با این فناوری گوشی ها می توانند به راحتی هنگام رفتن به این قسمت به مودم متصل شوند. تنها گوشی های همراه با سیستم عامل اندروید می توانند از این قابلیت استفاده کنند و این مودم با NFC در گوشی های موبایل اپل سازگاری ندارد.

مودم هواوی L01s

در فرکانس 5 گیگاهرتز از استاندارد 802.11 ac استفاده شده است که حداکثر سرعت انتقال اطلاعات تا 1300 مگابیت بر ثانیه را برای شبکه وای فای این مودم فراهم می کند. در پشت این مودم عبارت SPEED WiFi HOME حک شده است، در واقع این فناوری به سرعت بالای شبکه خانگی این مودم اشاره دارد.

به عنوان نکته پایانی در این قسمت، لازم به ذکر است که این دستگاه از پروتکل های امنیتی رایج مانند WEP، WPA، WPA2 و … پشتیبانی می کند و می توانید به راحتی از طریق وب پنل آن و همچنین رمز اتصال وای فای آن را تغییر دهید.

تست فنی مودم هواوی L01s

همکاران ما در واحد فنی ساران مارکت پس از چند ساعت تست این مودم و انجام تست های فنی به نتایج خوبی رسیده اند. این مودم 42 کاربر اسمی را به طور همزمان میزبانی می کند و در مطالعه ای که انجام شد، پردازنده مودم بدون افزایش دما و کاهش سرعت عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد. همچنین آمار اعلام شده توسط شرکت سازنده مورد بررسی قرار گرفت که با تمامی تست های انجام شده مطابقت داشت. سیم کارت تمامی اپراتورها با این مودم سازگار بوده و میزان تست سرعت دانلود و آپلود روی سیم کارت ایرانسل بالاترین میزان بوده است. البته پوشش اپراتور و پوشش آنتن متفاوت است و ممکن است این ارقام متفاوت باشد.

نتیجه کلی بررسی مودم هواوی L01s

طبق بررسی های انجام شده و کاهش تعداد مودم هایی مانند ایرانسل TF-i60 H1 در بازار، این مدل می تواند گزینه مناسبی باشد. البته ایرانسل سعی کرد مدل TF-i60 S1 را که در واقع مدل بومی سازی شده H1 است به بازار عرضه کند اما به دلیل کیفیت ساخت نسبتا ضعیف آن جایگاه قابل توجهی در بین کاربران پیدا نکرد. این مودم تازه کار از نظر قیمت، ظرافت طراحی و امکانات بیشتر رقیب اصلی برادر خود مودم هواوی B612 نیز خواهد بود.

یکی از نقاط ضعف آن نداشتن کانکتور ارتباطی آنتن خارجی است به طوری که نوع استفاده از این مودم مشکلی در فضای خانه یا سازماندهی کوچک و متوسط ​​و همچنین نوع آنتن داخلی استفاده شده ایجاد نخواهد کرد.

به طور کلی می توان گفت که قدرت این مودم هر کاربری را متقاعد می کند که بدون تردید ارائه دهد و راحتی و کیفیت بالایی را در ابعاد کوچک ارائه دهد. برای تهیه این مودم و کلیه تجهیزات شبکه مورد نیاز و خرید انواع کالاهای دیجیتال با بهترین قیمت می توانید همین الان به اینجا مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی ساران مارکت کالاهای خود را در هر نقطه از کشور بازدید کرده و در دسترس قرار دهید.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما