fastescobanner

ساعت هوشمند ری کانابیس برای ورزشکاران

[ad_1]

در رفتن Just Corseca با طراحی ساعت هوشمند Ray K’anabis خود وارد بازار ساعت های هوشمند شده است.

به گفته فرارو، این ساعت هوشمند دارای قاب گرد و صفحه نمایش 1.28 اینچی فول اچ دی + IPS است. Just Corseca Ray K’anabis دارای بسیاری از ویژگی های ردیابی سلامت از جمله فشار خون، یادآوری آب آشامیدنی، قاعدگی، مانیتور ضربان قلب و ردیاب اشباع خون است. این ساعت هوشمند مخصوص ورزشکاران، کوهنوردان و ورزشکاران است.

ساعت هوشمند ری کانابیس برای ورزشکاران // ویرایش

قیمت ساعت هوشمند Ray K’anabis

Ray K’anabis در هند با رنگ مشکی و سبز 8999 روپیه قیمت دارد. این ساعت هوشمند دارای یک سال گارانتی می باشد. این محصول با ساعت هایی مانند شیائومی Mi Watch، Revolve Active، Huawei Watch Fit، Amazfit Pace و ساعت هوشمند Motorola Moto 360 Sport رقابت خواهد کرد که قیمتی تقریباً مشابه با این ساعت دارند.

جزئیات ساعت هوشمند Ray Cannabis

Just Corseca Ray K’anabi دارای صفحه نمایش 1.28 اینچی IPS با وضوح 240 در 240 پیکسل است. این ساعت هوشمند در برابر آب مقاوم است و گفته می شود در عمق 1.5 متری 30 دقیقه دوام می آورد. این ساعت هوشمند دارای قابلیت تماس Hi-Fi نیز می باشد که با استفاده از بلندگو و میکروفون داخلی به دستیار صوتی دسترسی پیدا کرده و امکان برقراری تماس صوتی را نیز به شما می دهد.

ساعت هوشمند ری کانابیس برای ورزشکاران // ویرایش

علاوه بر این، ساعت هوشمند Just Corseca دارای تعدادی ویژگی ورزشی و سلامتی از جمله فشار خون، یادآوری آب آشامیدنی، قاعدگی، مانیتور ضربان قلب و ردیاب اشباع خون است. این ساعت هوشمند می تواند به گوشی هوشمند متصل شود و از برخی ویژگی های دیگر مانند کنترل موسیقی، دوربین و اعلان ها استفاده کند.

Just Corsica همچنین دارای ویژگی “Find My Phone” است که به شما کمک می کند دستگاه گم شده خود را پیدا کنید. این شرکت ادعا می کند که ساعت هوشمند Just Corseca Ray K’anabi می تواند 15 روز در حالت عادی و 20 روز در حالت آماده به کار با یک بار شارژ دوام بیاورد. این ساعت هوشمند دارای باتری 400 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ مغناطیسی است.

منبع: 91mobiles

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما