پیش بینی قیمت دلار امروز شنبه 11 بهمن

[ad_1]

در رفتن– قیمت دلار در بازار آزاد امروز شنبه 15 بهمن ماه دو احتمال دارد. اسکن آمریکا هفته گذشته به روند نزولی خود ادامه داد و 5 هزار تومان از نیم کانال یا همان حوالی و نوسانات محدود خارج شد. بازار ارز ایران که این روزها هفته سوم خود را سپری می کند، از 11 بهمن آغاز می شود و شایعاتی مبنی بر اینکه لغو بخشی از برنامه هسته ای آمریکا علیه ایران و یکی دو نامزد خبری دیگر می تواند زمینه را برای کاهش نرخ دلار فراهم کند، آغاز می شود. قیمت این اسکن ها در هفته گذشته هفته قبل از لمس عدد 6 هزار و 5 تومان در کمترین ارزش سهام یک ماه پیش به اوج خود رسید و اکنون احتمال افزایش قیمت وجود دارد. درس ها در مقابل تصادفات تراکنش های دیشب پشت سر چیز دیگری است. دلار جمعه شب خرید و فروش شد. این بدان معناست که معامله گران در بازار اصلی منتظر قیمت محدود دلار در اولین روز هفته هستند.

قیمت دلار به پایین ترین حد در سه ماه اخیر رسید

قیمت دلار در بازار آزاد پنجشنبه 13 بهمن ماه با قیمت 4000 تومان به پایان رسید. ما این تفاوت را در قیمت چهارشنبه ها نداریم و اگر به قیمت این اسکن ها در چند ماه گذشته نگاهی بیندازیم، می بینیم که باید کمترین ارزش دلار را در بازار آزاد طی سه ماه گذشته در نظر بگیریم. . در دهمین روز از آبان ماه امسال نرخ دلار روی بیلبوردها به 7002 تومان رسیده است. این شرایط بازار آزاد است و با نرخ ملی دلار دولتی روزهای آخر را پشت سر گذاشته و بازگشت مرز به 5 هزار تومان رسیده است. روز پنجشنبه چهاردهم بهمن ماه، دلار در صرافی سراسری 5 هزار و 2 تومان فروخته شد. یعنی تفاوت قیمت بازار آزاد با صرافی های منتخب معادل دو هزار و دو تومان بوده است.

واکنش بازار به سیگنال های سیاسی

دلار تحت تاثیر سیگنال های سیاسی ارزان شد و امروز شنبه 15 بهمن ماه با توجه به ادامه روند نزولی مردم آمریکا، همین سیاست ها در حال اتخاذ است. درست است که عمده اخبار منتشر شده از مذاکرات احیا رسمی نیست، اما همین سیگنال ها در بازار استقبال نصف و نیمه وجود دارد. در یک ساعت گذشته مهمترین خبر مذاکرات برجام صفرعلی باقری و تیم مذاکره کننده ایرانی در وین و کاندیداتوری ابراس برای رابرت مالی به پایان رسیده بود. از این نظر، این امکان وجود دارد که ایالات متحده باید برنامه هسته ای خود علیه ایران را تعلیق کند. دلار آزاد در نیمه اول به 3000 تومان رسید و امروز دور از انتظار نیست.

ارزش دلار در معاملات پشت سر هم

قیمت دلار در روزهای اخیر در نوسان بوده است. بامداد جمعه پانزدهم بهمن ماه، خریداران و فروشندگان عمده دلار را 9000 و 2 تومان خرید و فروش می کردند که این مبلغ در ساعتی 8000 و 7 تومان ثابت شد. مبلغ نهایی 7 هزار و 7 تومان بود که بیشترین قیمت دلار در پس زمینه و این عدد در پایین ترین سطح 6 هزار و 7 تومان بود. یعنی دلار در حال نوسان معکوس دیروز فقط 3 تومان بود. آخرین نرخ دلار در روز پنجشنبه یک هفته پیش 7 هزار و 7 تومان بود که این پویش ها در خرید و فروش تکی 9 هزار و 7 تومان ارزش گذاری شد. این بدان معناست که معامله گران محدود به انتظار برای نوسانات دلار در اولین روز خرید و فروش در بازارهای اصلی هستند.

تغییر ارزش دلار در معاملات پس زمینه

شروع شدن

قیمت کاف

حداکثر قیمت

نوسان

5 هزار و 2 تومان

5 هزار و 2 تومان

2 هزار و 2

۷۰ تومان

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما