سال 2022 چگونه خواهد بود؟

[ad_1]

سال 2022 چگونه خواهد بود؟در رفتن فرانسیس فوکویاما؛ آنقدر رایج شده است که بگوییم سال 2021 سال ناامیدکننده ای بود که تکرار آن واقعاً غیرقابل تحمل است. از حمله 6 ژانویه ترامپ به ساختمان کنگره گرفته تا جنبش ضد واکسیناسیون تحت رهبری جمهوری خواهان تا اپیدمی بی پایان کوید و افزایش تورم در ماه های اخیر، هیچ امیدی وجود ندارد.

جو بایدن که قرار بود پس از بازگشت ترامپ به ریاست جمهوری رئیس جمهور اجماع شود، از اواسط سال 2021 شاهد کاهش شدید محبوبیت و حمایت عمومی در نظرسنجی ها بوده است.

برخی رویدادها مانند ظهور سویه های دلتا و آمیکرون و مشکلات زنجیره تامین، اجتناب ناپذیر و خارج از کنترل هستند. با این حال، انتخاب بد بایدن مشکلاتی را ایجاد کرد. بایدن از سمت چپ میانه برای ریاست جمهوری نامزد شد و در جریان انتخابات مقدماتی دموکراسی مترقی به سبک برنی سندرز را رد کرد. در عوض، به عنوان رئیس جمهور، او برنامه اجتماعی مترقی تری را نسبت به نویل روزولت دنبال کرد.

البته باید توجه داشت که از نظر تاریخی، روسای جمهور سابق فرانکلین روزولت و لیندون جانسون برنامه های خود را با اقتدار قوی و با حمایت اکثریت دموکراتیک کنگره انجام دادند. از سوی دیگر، بایدن در حال حاضر تنها 50 کرسی برای دموکرات ها، از جمله 50-50 کرسی در سنا و اکثریت مجلس نمایندگان، در اختیار دارد و نسبت به رئیس جمهور سابق در موقعیت ضعیف تری قرار دارد.

آنها ممکن است در تصویب لوایح زیرساختی موفق بوده باشند، اما شواهد کمی مبنی بر محبوبیت برنامه های مترقی دموکرات ها وجود دارد. نتایج انتخابات ایالتی و محلی نوامبر 2021 و پیروزی اریک آدامز محافظه‌کار دموکرات و گلن یانکین جمهوری‌خواه این موضوع را نشان می‌دهد. تقریباً در همه جا، از جمله سیاتل و سایر شهرهای عمدتاً چپ‌گرا، رأی‌دهندگان نامزدهای چپ‌گرای دموکرات را رد کردند و به آنها رأی ندادند.

با این توصیفات سال 2022 چگونه خواهد بود؟ برای امسال، می‌توانیم به اندازه سال 2021 امیدوار باشیم. آمیکرون ممکن است آغاز پایان فوران کرونا باشد یا ممکن است نتیجه یک سویه مسری تر اما به طور قابل توجهی کمتر کشنده باشد.

انتشار ظاهراً کنترل نشده امروز آمیکرون می تواند شما را به مواردی مانند ایمنی و امنیت گله برساند، جایی که کووید در نهایت به یک آنفولانزای فصلی تبدیل خواهد شد. به نظر می رسد که اختلال در زنجیره تامین در حال کاهش است و تقاضای جهانی همچنان قوی خواهد بود. فدرال رزرو ممکن است خوش شانس باشد و تورم متوسطی داشته باشد و ممکن است در موقعیتی باشد که ایالات متحده وارد رکود نشود.

متأسفانه این بازگشت به حالت عادی برای جلوگیری از بازگشت حزب جمهوری خواه به قدرت در انتخابات میان دوره ای 2022 کافی نیست. همچنین بعید است که به قطبی شدن عرصه سیاسی آمریکا که بزرگترین منبع ضعف ژئوپلیتیکی است، بازگردد.

دونالد ترامپ در جریان انتخابات نوامبر 2020 بر ایده های خود متمرکز شده است و سایر جمهوری خواهان با پذیرفتن رسوایی انتخاباتی او، سیاست های خود را بر این متمرکز کرده اند که به او اجازه دهند در آینده با وضعیت مشابهی روبرو شود. برنده شدن آنها این کار را با وضع قوانینی در سطح ایالتی انجام می دهند که دسترسی رای دهندگان را محدود می کند، قوانین صدور گواهینامه انتخابات را تغییر می دهد و با قرار دادن آنها در پست های کلیدی در حوزه های انتخاباتی، پیروزی خود را تضمین می کند.

این یک چالش بزرگ برای دموکرات ها است. حزب جمهوری خواه به یک تهدید آشکار و موجود برای دموکراسی آمریکا تبدیل شده است. تا حد زیادی، حفاظت از فرآیند انتخابات در برابر تقلب در آینده باید برای دموکرات‌ها فراتر از هر بخش دیگری از دستور کار اجتماعی آنها اولویت اصلی باشد. این مهمترین نکته است. دموکرات‌ها باید قانون رأی‌گیری جان لوئیس را تصویب کنند و قانون شمارش انتخابات 1887 را بررسی کنند تا مشخص شود فهرست‌های رأی‌دهندگان بعدی چگونه تعیین می‌شوند.

مشکل این است که آنچه دانشمندان علوم سیاسی به عنوان تهدیدی آشکار برای دموکراسی می بینند، لزوماً با رای دهندگان عادی یکسان نیست. توجه رای دهندگان عمومی بر محدودیت های کرونا، کمبود، افزایش قیمت بنزین و افزایش تورم متمرکز شده است.. بعید است دموکرات ها در انتخاباتی پیروز شوند که حول محور جلوگیری از تقلب باشد.

با این حال، دموکرات‌ها باید بدانند که این واقعیت که امروزه بسیاری از خارجی‌ها ترامپ را برای رأی دادن به جمهوری‌خواهان تحت فشار قرار می‌دهند، جذابیت اساسی تفکر جمهوری‌خواهان نیست و قطعاً تمایلی به دستکاری در نتیجه انتخابات بعدی نیست، بلکه یک نفرت است. یکی از جنبه های مهم دستور کار خود دموکرات ها، به ویژه عنصر فرهنگی مترقی، این است که رای دهندگان را به سمت نامزدهای جمهوری خواه سوق دهند. کاهش بودجه پلیس احمقانه ترین اعلامیه ای است که توسط یک طبقه دموکرات انجام می شود.

این طلسم ها ده ها مغازه را در سانفرانسیسکو بسته است زیرا پلیس عملاً اجرای قانون را در برابر دزدی مغازه مسدود می کند. این تنها جوامع اقلیت را که باید محافظت می شدند، شوکه کرده است. افزایش جنایت در شهرها باعث شده تا Mayor Land Bridge، شهردار یکی از آبی ترین شهرهای سانفرانسیسکو (حامی دموکرات ها) دیگر تحمل «حماقت» «ویران کردن» شهر و نیاز به اقدام را نداشته باشد. جنایتکاران آنها را اعلام کنید.

جمهوری خواهان در ایجاد وحشت اخلاقی در مورد نژادپرستی جدی موفق شده اند. با این حال، یک مشکل اساسی در پشت شکایات ساختگی آنها وجود دارد: بسیاری از مترقیان (چپ، معمولاً جناح چپ حزب دمکرات) به وضوح ایدئولوژی لیبرال را بر اساس این ایده که “پیشرفت در جامعه بر اساس شایستگی فردی است” کنار گذاشته اند. سیستمی که ترجیحات و ترجیحات را بر اساس مقولات هویتی مانند نژاد، جنسیت و گرایش جنسی توزیع می کند.

مطالبه عدالت اجتماعی بر سایر ارزش‌های لیبرال، مانند آزادی بیان یا عملکرد قانونی، غلبه دارد. درگیری در دو سال گذشته در لودون، ویرجینیا، جایی که من به مدت 20 سال در آنجا زندگی کرده ام، تشدید شده است. این جنگ فرهنگی بسیار پیچیده‌تر از «دفاع بینندگان فاکس نیوز از برتری سفیدپوستان» است که در اکثر مطبوعات و رسانه‌های جریان اصلی گزارش شده است و نقش کلیدی در پیروزی گلن یانکین بر رقیب دموکرات خود در انتخابات فرمانداری نوامبر گذشته داشت. .

در نتیجه، سال 2022 نه تنها برای سیاست، بلکه برای دموکراسی آمریکایی در خطر انقراض نیز سال خطرناکی خواهد بود. با این حال، برای محافظت از دموکراسی آمریکایی، دموکرات ها باید از به قدرت رسیدن حزب جمهوری خواه مورد حمایت ترامپ جلوگیری کنند. آنها تنها در صورتی می توانند در انتخابات پیروز شوند و در انتخابات پیروز شوند که مرکز واقعی سیاست آمریکا را دوباره به دست آورند.

آنها باید در نظر داشته باشند که کنترل کنگره و ریاست جمهوری توسط نیویورک یا سانفرانسیسکو تعیین نمی شود، بلکه توسط ایالت های پر جنب و جوشی تعیین می شود که رای دهندگان در آنها موفق نبوده اند و از بایدن الهام گرفته نشده اند. دموکرات‌ها باید در نظر داشته باشند که دموکراسی آمریکایی در هنگام بازی کردن طبق معمول سیاست در خطر است. هنوز برای تغییر همه چیز دیر نیست، اما زمان تکمیل کارها روز به روز کوتاهتر می شود.

منبع: هدف آمریکایی

ترجمه: فرارو

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما