“سایبرمن” واقعا به مردم کمک می کند!

[ad_1]

همچنین ممکن است منتظر سایبرمن ها باشید، مانند برخی از سرسخت ترین دشمنان «دکتر هو»، تا انسان ها را به سربازان اندرویدی تبدیل کنند، نه کمکی به مردم در خانه ها و بیمارستان ها. اما ربات جدیدی که به زودی رونمایی می شود نظر شما را تغییر خواهد داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، خوشبختانه این ربات‌های مهربان تنها ظاهری شبیه شخصیت‌های منفی تلویزیونی دارند و برای جبران کاستی‌هایی که ناشی از کمبود رنج بشر است.

آخرین اختراع به نام Beomni 1.2 قرار است اولین اختراع باشد که برای اولین بار در نمایشگاه CES در لاس وگاس ظاهر می شود.

این ربات به زیبایی قادر به نگه داشتن نمک کم است و می تواند تا 5 کیلوگرم وزن را بلند کند. مغز مصنوعی در نهایت به یاد می آورد که چگونه وظایف خود را به طور مستقل انجام دهد.

Beomni در آزمایشگاهی در کلرادو آزمایش شده است و بیش از سه روز است که از آن برای اندازه گیری دمای بدن افراد و مشاهده آنها با استفاده از Abslang استفاده می کند. او حتی برای شادی با چشمانش رقصید.

این ربات ها دسته هایی دارند که می توانند فعالیت های مختلفی از بطری گرفته تا مولکول تزریق را انجام دهند.

این ربات که دارای چهار چرخ است به قدری قدرتمند است که می تواند روی شن، گل و برف حرکت کند. سازندگان Beyond Imagination بر این باورند که Beomni قادر به کار در انبارها، چیدن میوه و انجام کارهای خطرناک مانند ساخت و ساز الکتریکی است.

این اختراع حاصل ذهن دکتر هری کلور، دانشمند آمریکایی است. او با پایی به دنیا آمد که باید تمام عمر از آن استفاده می‌کرد، با استفاده از «پای پرانتزی» و در جوانی، رگ حیات یک بدن روباتیک.

او بعداً با غلبه بر مشکلات جسمانی متخصص هنرهای رزمی شد.

او می گوید: ساخت ربات هایی که می توانند کارهای مفید انجام دهند از زمانی که هفت سال به ماموریت زندگی می گذرد تغییر کرده است. دکتر کلر که با ناسا نیز مشورت کرده است، می گوید: «این ایده که هوش مصنوعی جهان را در اختیار گرفته و به مردم حمله می کند کمتر احمقانه است.

او همچنین ادعا کرد که نوآوری و نوآوری در همکاری مفید است.

در طول بحران، جهان فاقد کادر پزشکی بود. اگر روبات‌های ما در سراسر جهان توزیع می‌شد، می‌توانستیم جان صدها هزار نفر را نجات دهیم، بدون خطر عفونت، پزشکان و پرستاران می‌توانند از این روبات‌ها برای درمان بیماران استفاده کنند.

منتظر عرضه Merod Robat Beomni در چند سال آینده به بازار باشیم. قیمت متعارف حدود 110 5000 است، اما زمانی که ربات به تولید انبوه برسد، قیمت آن به 5000 کاهش می یابد.

امید است که این ربات در اکتشافات فضایی آینده و انجام آزمایشات در فضا در حالی که محققان آنها را در زمینه امنیت زمین راهنمایی می کنند مفید باشد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما