fastescobanner

سرب زیتون از برونو ماتسوئو جذاب تر و موفق تر است

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، این تصویر همیشه وجود دارد: خلیلو فادیگا با خوشحالی اولیویا سسا را ​​در آغوش می گیرد که اولین جام موفق را به سنگال می آورد. این لحظه بسیار مقدس است.

سیسای هدایت سنگال را در مارس 2015 تصاحب کرد، بارها مورد انتقاد، تمسخر قرار گرفت و اعتراضات زیادی به انتخاب های تاکتیکی شنیده شد. اما این مدافع سابق پاری سن ژرمن همیشه با ایده ها و نظرات رو به جلو حرکت می کند.

اولین قهرمانی سنگال در جام ملت های آفریقا انتقامی کوچک برای این مربی بود. امروز آنها می توانند با حسن شحتا قهرمان سه دوره مسابقات مصر (2006، 2008 و 2010)، با نیجریه در نیجریه در سال 2013 و جمیل بلمادی در سال 2019 رقابت کنند. آنها معدود مربیان آفریقایی هستند که در این مسابقات موفق بوده اند. جام ها در این قاره هستند.

سیسا در جایی موفق به کسب این عنوان شد که پیش از این هیچ یک از «جادوگران سفید» موفق نشده بودند. نه برونو ماتسو، گای استفان، هنری کاسپرچوک و آلن گیرس هرگز نتوانستند سنگال را به آفریقا افتخار کنند. این دقیقا همان کاری است که مربی 46 ساله در 24 مارس انجام داد.

در لحظه ای که سدال پیش افتاد، توانست منابع ذهنی لازم را برای ایجاد انگیزه در کشور فراهم کند که باز هم در اولین دوره جام ملت های آفریقا با آلن گرس ناموفق به نظر می رسید.

فوتبال سنگال در بحران است. او توانست کالیدو کولیبالی را برای پیوستن به تیم ملی متقاعد کند. و در اولین حضورش در جام ملت های آفریقا می توان از سنگال از مرحله اول عبور کرد و این اتفاق برای اولین بار از سال 2006!

اما در دور چهارم این تیم توسط کامرون در ضربات پنالتی از دور رقابت ها حذف شد، رقیبی که در نهایت موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

روسیه با هدایت سنگال برای اولین بار از سال 2002 توانست به جام جهانی 2018 روسیه راه پیدا کند اما شیرها در همان دور اول حذف شدند.

در جام ملت های آفریقا 2019 مصر که در مرحله دوم و در این رقابت ها حضور دارد می تواند به فینال راه یابد اما الجزایر با یک گل مغلوب خواهد شد.

با تساوی بورکینافاسو در رقابت های امسال در کامرون، سنگال توانست به نیمه نهایی مرحله نیمه نهایی صعود کند و در نهایت به نیمه نهایی صعود کند.

در 6 فوریه لید توانست جاذبه را ثبت کند. تیم مربیگری از فینال رسمی جام ملت های آفریقا 2019 شکست نخورده است.

و در روز یکشنبه این هفته می توانید از کسانی که مدام در حال اعتراض و تهمت به نظام هستند انتقام بگیرید.
منبع: Quotidien

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما