سرمربی اسپند: پرسپولیس تیم خاصی نیست

[ad_1]

خبرگزاری فارس: مربی فوتبال اسپند می گوید همه مربیان باید به تاکتیک های تیم مقابل احترام بگذارند و هیچکس حق ندارد از سبک بازی اسپند انتقاد کند.

تیم فوتبال پکان در هفته نهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان پیروز شد. راحتی و مشکلات. سال گذشته فصل خوبی را در کنار مردم عزیز و خونگرم مسجد سلیمان داشتیم و این شهر همیشه برای ما یادآور خیر و شادی است. اسپند دیروز خوب بازی کرد و به خصوص در نیمه دوم برتری داشتیم. مقابل تیم پرتلاش و دونده نفت هم نتایج خوبی گرفتیم.

وی درباره اظهارات مهدی تارتار قبل از بازی مبنی بر اینکه دوست ندارد رویارویی با نفت داشته باشد، تصریح کرد: گاهی در ورزش حرفه ای باید کاری کرد که خلاف میل درونی ات است. سال گذشته با مردم مسجد سلیمان اثری با روغن به دست آوردیم که همیشه در خاطرات خوبمان خواهد ماند. سال گذشته به نفت مسجد سلیمان شخصیت خیلی خوبی دادیم و کنار آمدن با این تیم برایمان سخت بود اما فوتبال تبدیل به یک تجارت شده و با وجود این شرایط باید تیم فعلی خود را موفق کنیم. خدا را شکر خوب بازی کردیم و نتایج خوبی گرفتیم.

فرزاد حاتمی سرمربی پکان تنها گل سه امتیازی این تیم را به ثمر رساند: فرزاد یکی از بهترین فوتبالیست های ایران است. با اینکه سنش بالاتر است اما تجربه لازم برای زدن ضربات پایانی را دارد. اگرچه جوانه های ما بالغ و چاشنی نشده بودند، اما تبادل روغن ما خوب بود. مهدی تارتار در اوایل فصل به حاتمی نشان داد که تیم پکان رویکرد کارشناسی و ظریفی دارد. خدا را شکر حاتمی هم زمانی که در زمین بود نشان داد که درست انتخاب شده است. تفاوت او با این بازیکن جوان این است که از تک موقعیت خود به خوبی استفاده می کند و دیروز آن را نشان داد.

پاشایی پس از پایان دیدار قایم شهری و پکان درباره اعتراض باشگاه پکان به برگزاری جلسه نساجی و ماشین سازی توضیح داد: برنامه ریزی کادر فنی ما در ابتدای فصل اعلام شده بود و اکنون دستور انجام بازی ها انجام شده است. باید نظارت شود.» برای نساجی بازی مقابل ماشین‌آلات قبل از دیدارمان عجیب نبود، اما نمی‌دانم چه اشکالی داشت که ابتدا با ما و سپس مقابل ماشین‌آلات بازی کرد. این ناهماهنگی ها باعث اعتراض همه تیم ها شده است.

وی در خصوص معرفی پرسپولیس به عنوان تیم ویژه و اعتراض بسیاری از مربیان لیگ برتری به برنامه این تیم، گفت: من چنین اعتقادی ندارم زیرا پرسپولیس به حضور ایران در لیگ قهرمانان آسیا افتخار می کرد و آنها هم می توانند بهتر خلق کنند. شرایط برای این.” یک تیم بسازید. پرسپولیس، استقلال و سایر تیم ها با حضور در مسابقات بین المللی نماینده کشورشان هستند و برایشان آرزوی موفقیت داریم. من نمی گویم شرایط را برای باخت سایر باشگاه ها فراهم کنند، بلکه باید شرایطی فراهم شود تا تیم های ایرانی در مسابقات بین المللی شکست نخورند و نتایج خوبی بگیرند.

او گفت: نمی دانم منظورشان چیست، اما در تمام بازی های اسپند، داور فقط 2 تا 3 دقیقه وقت اضافه می گیرد، همین طور است. این به دلیل تغییر بود. هر مربی باید بر اساس آنچه که دارد برنامه ریزی کند. شاید سیستم دفاعی شما به گونه ای باشد که بخواهید به عقب بازی کنید، اما هرگز سعی نمی کنید زمان را تلف کنید.

پاشایی گفت: گاهی که تیم عقب نشینی می کند، ضدحمله می کنیم و در برخی مسابقات به حریف فشار می آوریم. همه مربیان باید به تاکتیک های تیم حریف احترام بگذارند و هیچکس حق ندارد از سبک تیم انتقاد کند. هر مربی باهوشی آنچه را که دارد برنامه ریزی می کند و می خواهد از کارکنانش بهترین استفاده را ببرد. بازی به بازی هم انجام می دهیم تا اسپند به تیم هماهنگ تری تبدیل شود. اسپند توپ از نظر چرخش و فشار نیز فوتبال بسیار خوبی ارائه می دهد.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما