سرمربی بعدی تیم ملی ایران کیست؟

[ad_1]

تیم ملی ایران به جام جهانی صعود کرده و با کمک اسکاچ رکوردی بی سابقه را به ثبت رسانده است. دراگان از همان ابتدا به عنوان سرمربی تیم ملی شکست نخورده و موفق شده است ایران را هر چه زودتر به جام جهانی قطر برساند. نتایج نشان می دهد که او در انتخابات و رکوردی که در همین دوره به ثمر رسانده پیروز شده و شایسته حضور در جام جهانی است.

در شرق به خصوص در شرایط نسلی از فوتبالیست های ایرانی که تقریباً به اندازه همتایان اروپایی خود مشغول هستند، امید می رود ایران برای اولین بار در تاریخ به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.او همچنین صعود کرد. . در عین حال دراگان که به عنوان سرمربی انتخاب شده است، حتی در همان روز بدون شکست به کار خود ادامه می دهد. آنها سبک انتخابی را نمی پسندند و به عنوان سرمربی تیم ملی و سرمربی می توانند در پشت صحنه نتیجه بگیرند. می گویند تیم ملی کاریزمای ندارد و درد مربیگری در تیم خونه به خونه و سایر نتایج تیم درخشان است.

حتی اتفاقاتی که در آستانه رخ داده، شایعه تغییر تیم ملی در آستانه را تغییر داده و گفته می شود ایران باید در قطر مربی بهتری شود. اگرچه برخی از این انتقادات مربوط به بی انصافی دراگان اسکاچ فنی با تیم ملی است، اما این نگرش نشان می دهد که دراگان نیز مانند بسیاری از مربیانی که روی صندلی تیم ملی می نشینند، این کار را انجام نمی دهد. امنیت داشته باشند

اگرچه احتمال ایجاد تیم ملی برای جام جهانی قطر دور از ذهن است، اما در نهایت زمانی که زمان تغییرات فرا می رسد، زمان آن فرا رسیده است که به دنبال راه هایی برای صعود به تیم ملی باشیم. شاید مهمترین مسئله در خصوص تیم ملی این باشد که راهنمایی های این نسل باید با کمک مربی خارجی به بازیکنان تیم ملی انجام شود، تیم خارجی طرفداران بیشتری در تیم ملی دارد.

واضح است که در صورت قطعی شدن سه فصل پایانی در فوتبال ایران، سه مربی فرصتی برای حضور در تیم ملی نخواهند داشت. نفر اول یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس است. یحیی یکی از درخشان ترین بازیکنان نسل جدید مربیان فوتبال ایران است. او با پرسپولیس قهرمان شد و در سال بعد از قهرمانی دوباره توانست تیم تشکیل دهد. در کنار این موارد، لیگ قهرمانان آسیا نیز نتایج ضعیفی داشته و پس از سال ها عملکرد در فوتبال ایران به عنوان سرمربی، هیچ مربی دیگری بی تجربه نیست. او قبلاً توانایی و مهارت مربیگری را در تیم های دیگر از جمله پدیده ها و ذوب آهن نشان داده است و در بسیاری جاهای دیگر توانایی محاسبه تفاوت ها با استفاده از ایده های مربیگری را نشان داده است. یکی دیگر از عواملی که یحیی از آن نشأت می گیرد علاقه به تمرین دادن بازیکنان است. درست است که بازیکنان جوانی که تصور می شود زیاد نیستند، اما به دلیل حضور در تیم های مختلف، شاگردان زیادی هستند که بهترین تیم لیگ هستند. بنابراین با توجه به دو فرض اول، یکی همکاری با دراگان اسکاچیچ در ناشناخته تاریخی و دومی اعتقاد سرمربی ایرانی، یحیی گل محمدی بیشترین شانس را برای حضور در تیم ملی خواهد داشت.

برنده دوم فرهاد مجیدی سرمربی پرسپولیس است. شاید این حرفه ای شدن خیلی سریع باشد اما نباید فراموش کرد که فرهاد مجیدی با دیگر مربی احساسی سابق یکی نیست. مردی که نمی‌خواهد اشتباهات را بپذیرد و شکست را با چیزی مرتبط نمی‌داند، جز خودش اشتباه می‌کند. فرهاد هنوز شکست ناپذیر است اما در چند فصل اخیر آنقدر به بلوغ رسیده است (چه از نظر شخصیتی و چه از نظر فوتبالی) که می تواند در شرایط سخت تصمیمات سخت بگیرد. تیمی که او امسال ساخته، تیم پیش می رود و نیاز به تغییرات تاکتیکی در استقلال نیز گواه بلوغ تاکتیکی این سرمربی است. فرهاد پشتار مدت کوتاهی است که در تیم ایران حضور دارد و از جوانان فوتبال غسل تعمید ایران شناخت مناسبی کسب کرده است. گل محمدی از سوی دیگر اعتقاد خاصی به جوان بودن بازیکنان جوان دارد و تیم سازی برای آینده شاید گزینه معقولی باشد. علیرغم موفقیت مناظره، مدعیان همیشه در رده تامش بوده و در دو جام بزهکاری و لیگ همیشه مدعی کسب عنوان قهرمانی بوده است. فرهاد به اندازه یحیی ولی شانس نیست اما سه نامزد احتمالی برای تیم ملی دارد.

انتخاب سوم و نهایی، اگر قرار باشد طبق قانون اساسی امروز انجام شود، حضور در تیم ملی جواد نکونام است. در عین حال بسیاری بر این باورند که او در پنج سال آینده بهترین مربی لیگ خواهد شد. ناکونام برخلاف دو نامزدی قبلی حضور طولانی مدت در فوتبال اروپا دارد و سابقه انجام بازی های ملی را نیز در کارنامه دارد. او آنقدر با مربیان مشهور و صاحب نام کار کرده است که اگر هر کدام از آنها استاد و استاد هنر باشند، آینده مربیان را تضمین می کند. نام مستعار در فوتبال ایران جام در آستانه است.

او در مرحله نیمه نهایی فولاد و استقلال را شکست داد و اولین جام دوران حرفه ای خود را به عنوان سرمربی به دست آورد. همین چند روز پیش پرسپولیس به همراه دیگر تیم ایران به سوپرجام رفت تا در هر دو مرحله مهم و جاری بازی حرفه ای، تیم ایران به تساوی برسد. عمل و اتفاق همین جوانی هیجان انگیز است. صعود به لیگ نساجی، کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با فولاد، قهرمانی در جام حذفی و قهرمانی سوپرجام، جواد را به عنوان مربی خوشحالی رقم می زند.

نیکنام البته به زحماتش معروف است و همکارانش گواهی می دهند که بیش از هر مربی دیگری در لیگ برنامه و تحلیل دارد. او مربیگری در تیم ملی را نیز تجربه کرده و با عملکرد خود در این فضا آشناست. نام تجاری Nakonam مخالف خوبی برای استراتژی و ورزش است. موضوعات موضوعی که منجر به سرعت بیشتری نسبت به مربیان نسل جدید شده است، ایران را در فوتبال هدایت می کند. اینکه این مربی جوان به عنوان سرمربی تیم ملی ایران منصوب شده است، جای تعجب ندارد.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما