پاسخ شریعت مداری به فایل صوتی فرمانده سابق سپاه

[ad_1]

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: این روزها یک فایل صوتی و برخی مطالب از گفتگوی فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یکی دیگر از مسئولان سپاه در فضای مجازی دست به دست می‌شود و سپاه بر اساس این صوت مدعی اصلاحات است. فایل!

این فایل صوتی دو سال پیش منتشر شد و پاسخ واضحی دریافت کرد و اکنون پس از دو سال توسط رادیو آمریکا بازنشر شده است و تقریباً همه رسانه های غربی، عبری و عربی به جز چند اصلاح طلب به چالش کشیده اند. با سپاه مقابله کنید و این هجوم همچنان ادامه دارد.

در این فایل صوتی سردار جعفری (فرمانده سابق سپاه) گزارشی از سوء استفاده و فساد مالی در یکی از شرکت های هسته ای سپاه به فرمانده سپاه ارائه کرده است. تا اینجای کار ماجرا بسیار طبیعی است و گزارش فساد به فرمانده سپاه نه تنها مذموم و مذموم است، بلکه اقدام خوبی است و مسئولیت طرفین در مذاکرات را نشان می دهد.

بلافاصله پس از شنیدن گزارش و اطمینان از صحت آن، سردار جعفری فرمانده وقت سپاه دستور برکناری شریفی – متجاوز – را صادر کرد و وی را به مراجع قضایی معرفی کرد. این پرونده تاکنون به خوبی مسئولیت فرماندهی سپاه و دغدغه ستودنی وی را نسبت به یگان های تحت مسئولیت خود نشان می دهد.

قوه قضائیه متجاوز را تحت تعقیب قرار می دهد و دستور بازداشت صادر می کند. این نکته گواه جدیت قوه قضائیه و جدیت آن در تعقیب مفاسد اقتصادی است و قطعاً باعث افتخار است.

متهم با اطلاع از ماجرا و قبل از دستگیری به خارج از کشور متواری شد.در این قسمت از ماجرا دکتر قالیباف که متهمش از معاونت شهرداری تهران بود دست به اقدامی حیله گرانه زد و با لطیفه معاون متجاوز دیدار کرد. al. وی از خارج از کشور به ایران منتقل و برای محاکمه و مجازات تحویل مراجع قضایی شد. داستان تا اینجا به خوبی نشان از صداقت، مسئولیت و تعهد فرماندهان و کارکنان سپاه دارد.

متهم در مراجع قضایی محاکمه می شود و علاوه بر حبس، استرداد اموال غارت شده از مجازات های وی است که در حال حاضر در حبس به سر می برد و بخشی از اموال از وی ضبط شده است.

فرمانده وقت سپاه، مدیران مربوطه و آقای قالیباف باید کاری را می کردند که در برابر مفاسد اقتصادی فوق الذکر انجام ندادند؟! شریفی نیز مانند سایر مفسدان اقتصادی دست به فساد زد و از سوی سپاه برکنار، معرفی و دستگیر شد. عزل و تحویل وی به قوه قضائیه و بازگشت وی از خارج از کشور نشانه سلامت و طهارت سپاه یا …

از رسانه های آمریکایی، اروپایی، صهیونیستی و نوکران عرب آنها نه انتظار می رود که ماجرا را برگردانند و از سپاه پاسداران که امیال استکبار و دولت های مزدور خود را به باد داده اند، بلکه با اصلاحاتی انتقام بگیرند، ادعا می کنند اینگونه هستند، برای چه هدفی انجام داده اند. تقلب؟ در این شیپور؟! و از چه چیزی از سپاه متنفرند؟!

در بخشی از این گفتگو به شهید سرلشکر قاسم سلیمانی نیز اشاره شد و گفته شد قرار است سپاه قدس بخشی از سود شرکت مذکور باشد. کجاست این داستان زننده و پوچ؟! و اگر شرکت مورد بحث با فساد مالی یکی از اعضا مواجه نشده باشد و درآمد داشته باشد و حاجی قاسم عزیز و ارجمند ما سهمی برای سپاه قدس داشته باشد چگونه خرج می کند؟

آیا نجات مردان و زنان و کودکان این مرز و بوم از چنگال تکفیری های وحشی جرم بود؟ و آنهایی که ترسو هستند با اسیر شدن زنان و دخترانشان به دست داعش و فروش آنها به عنوان برده به این ماجرا پشت می کنند! آیا راضی بودند و هستند؟! و حتی تخیلشان هم پشت سرشان نمی لرزد؟! کجای گفتگوی فوق – خدای ناکرده – باید از شهید سلیمانی سوء استفاده کرد، حتی با اشاره و اشاره؟!

این مضحک است که برخی اصلاح طلبان قبل از اینکه تعجب کنند ادعای فساد کنند. به نظر می رسد او خودش را فراموش کرده و اصرار دارد که به یاد نیاورد که دوستان و متحدانش بالاترین رکورد فساد اقتصادی کلان را دارند. پرونده فساد مالی کرسنت، صندوق ذخیره فرهنگیان، شرکت قطعات کروز و خودرو که اخیراً در دادگاه مشخص شد بخشی از اموال غارت شده خود را برای ستاد اصلاحات اهدا کرده است، فساد شرکت رشت الکتریک، شرکت نفت فرانسه توتال، برادر یکی از مقامات عالی رتبه اصلاح طلب و برادر دیگر و …

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما