فردا پنجشنبه 26 بهمن 1392 پیش بینی هوای تهران

[ad_1]

در رفتن بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بر اساس بررسی داده ها و نقشه های هواشناسی، آسمان تهران در روزهای آینده نسبتاً آفتابی و کمی ابری خواهد بود. در مجموع 28 بهمن، 1400 آسمان آفتابی و شاخص آلودگی هوا در وضعیت سالم خواهد بود.

به گفته فرارو، بر اساس پیش بینی هواشناسی، آسمان تهران امروز نسبتا آفتابی و با بیشینه و کمینه دمای 12 و 7 درجه سانتیگراد است.

امروز آسمان تهران آفتابی است و در شب دمای هوا به تدریج از هفت درجه در روز به دوازده درجه می رسد.

پیش بینی دمای هوای تهران در روزهای آینده حداکثر دمای هوا فردا 11 درجه سانتیگراد خواهد بود.

آسمان تهران فردا (29 بهمن) نسبتاً آفتابی با حداقل 5 و حداکثر 11 درجه سانتیگراد و حداقل 6 و حداکثر ابری در روز جمعه (29 بهمن ماه) 12 سیل و روز شنبه (30 بهمن) ابری و ابری خواهد بود. کمینه دما 8 درجه و حداکثر 15 درجه پیش بینی می شود.

جدول دمای هوای تهران در سه روز آینده را ببینید:

فردا پنجشنبه 26 بهمن 1387 پیش بینی هوای تهران ////

وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

وزش باد دیرهنگام امروز (27 بهمن) با افزایش تردد در عصر، غلظت ذرات معلق را افزایش می دهد، بنابراین بروز شرایط ناسالم برای گروه های حساس در برخی نقاط پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

فردا پنجشنبه 26 بهمن 1387 پیش بینی هوای تهران ////

افزایش نسبی سرعت باد تا بامداد پنجشنبه (27 بهمن) باعث پراکنده شدن بخشی از آلاینده ها می شود، البته با افزایش تردد خودروها، غلظت ذرات معلق افزایش می یابد. کاهش سرعت باد در طول روز از گسترش آلودگی جلوگیری می کند.

تا پایان روز پنجشنبه (27 بهمن) با تداوم تثبیت محیطی و عدم وزش بادهای کارآمد، غلظت ذرات معلق افزایش یافته و شرایط ناسالم برای گروه های حساس در اکثر مناطق پرتردد پیش بینی می شود.

پیش بینی آب و هوا در چند روز آینده

فردا پنجشنبه 26 بهمن 1387 پیش بینی هوای تهران ////

در استان های ساحلی دریای خزر و مناطق کوهستانی البرز بارش باران و برف و در استان های تهران، البرز، قزوین، زنجان و همچنین در شمال دامنه های جنوبی البرز بارش پراکنده باران پیش بینی می شود. . استان های حمدان و مرکزی

در مناطقی از جنوب شرق ابر پراکنده و بارش باران دور از انتظار نیست.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما