سرمربی پرسپولیس: درود بر پیروز قربانی عزیز

[ad_1]

خبرورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تیتراژها انتظار داشتند حداقل دلیل لغو بازی مقابل ذوب آهن اصفهان اعلام شود.

حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن (متممی از لیگ برتر ششم) صحبت کرد. ما از این اتفاق ناراحت شدیم و همه بازیکنان و اعضای کادرفنی ناراحت بودند. فقط می خواهم بگویم که رابطه ما مانند یک اتوبوس دو طرفه است و ما به دنبال شادی نهایی هستیم.

وی افزود: باید بگویم دلیل لغو بازی همچنان مبهم است. اگر بازی با ذوب آهن قبلا انجام شده باشد، با شرایط بسیار خوبی در فینال آسیا شرکت کرده ایم. ما حتی دلیل لغو بازی را هم نمی دانیم. نامه را دوبار خواندیم اما جواب ندادیم. حداقل انتظار داشتیم که جواب از مدرسه ما بیاید. این احترام متقابل است و باید همیشه بین سازمان لیگ و سازمان‌های آن باشد. فکر نمی‌کنم توقع حداقل جوابی از ما داشته باشیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه توضیح داد: تیم به طور کامل جنبه های فنی کادرفنی ما را آنالیز کرده است و می دانیم که از بازی چه می خواهیم و طراحی ما مختص بازی است. البته این را هم بگویم که سبک مربیگری متفاوت است. تمرکز کادر فنی فقط روی تیم حریف است، گروه دیگر فقط روی خود تیم تمرکز می کند و گروه سومی هستند که تیم مقابل را آنالیز می کنند و اصول فنی خود را دارند. تیم فنی پرسپولیس در گروه سوم قرار دارد. ما قوانین خودمان را داریم اما تیم رقیب را هم آنالیز می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از نظر ذوب آهن هم تیم خوبی است و در زمینه انتقال از دفاع به حمله تیم خطرناک است. بازی بسیار سریع است. ما باید تیمی را که در آن بازی می کنیم کنترل و طراحی کنیم. همه بازی های لیگ سخت است.

ذوب آهن هم تیم قابل احترامی است و بازیکنان خوب هستند اما پرسپولیس تیم بزرگی است با بازیکنانی که دید باز دارند. فوتبال آبرومند اولویت ماست و در نهایت سه امتیاز برایمان خیلی مهم است. این ما هستیم که تفکر تاکتیکی ذوب آهن و سه امتیاز آن طرف را دیکته می کنیم.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا مهاجمان پرسپولیس دوست دارند گلزنی در این دیدار موفق باشد؟ گلزنی جایی برای تماشا ندارد و همه عبدی گلزاد را در فینال آسیا می بینند. مهم این است که تیم کار خود را انجام دهد و توضیح آن دشوار نیست.

سرمربی پرسپولیس به صحبت های پیروز قربانی و اینکا اشاره کرد و پرسپولیس به عنوان بهترین تیم لیگ معرفی شد. نه، چون او از من تعریف می کند، این را می گویم. او فقط در فوتبال واقع بینانه و تکنیکی به نظر می رسد و فکر می کند می تواند برای دوستانش از الفبا استفاده کند. از تیم ها انتظار دارم به جای هذیان گویی حقیقت را بگویند و ذهن مردم را باز نگه دارند.

ما باید از فوتبال لذت ببریم. همانطور که گفتم تمرکز ما روی بازی های خودمان است اما دوستان تمرکز ما روی چیزهای دیگر است. به همین دلیل پرسپولیس خودکشی کرده است. در نهایت می خواهم بگویم که بازیکنان همیشه به بازیکنان فکر می کنند و نظر می دهند اما بازیکنان هیچ وقت به بازیکنان فکر نمی کنند.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما