سریال Eclipse قسمت دهم; دیدار خوش شانس

[ad_1]

فراد قسمت دهم سریال کسوف به نویسندگی مهدی شیرزاد و حسین تراب نژاد به کارگردانی ماجیار میری و تهیه کنندگی همایون اسعدیان در تاریخ 26 آذر 1393 از شبکه نمایش خانگی پخش شد.

مینو شریفی، سجاد بابئی، پوریا رحیمی سام، پریا مجللی، مسعود کرامتی، علی عمرانی، امین تارخ، ستاره اسکندری، شمسی فضل الله، شهره سلطانی، فریبا خادمی، المیرا دهقانی، کسری پرتوی، نیک آفرید… نقش. کسوف می تواند 79 درصد از مخاطبان شما را راضی کند.

خلاصه داستان این قسمت به شرح زیر است.

“مادر امیر با پدر آتیه آشنا می شود. همزمان اسما قبل از ترک ایران با آتیه روبرو می شود و با او در مورد امیر و … صحبت می کند.”

مادر عامر گوشی سمیرا را گرفت و از دکتر پرسید. به مطب آتیح رفتم و اطلاعاتی از سوابق پزشکی آتیح گرفتم. در این دادخواست آمده است که عمل جراحی دریچه قلب در دوران کودکی نیاز به مراقبت شدید برای کودک داشت و بارداری انجام نشد. زیرا می تواند برای سلامتی خود و نوزاد خطرناک باشد. مادر امیر هر چه می دانست به پدر آتیها گفت و از او خواست که پای دخترش را از زندگی امیر جدا کند. پدر آتیح از رفتار توهین آمیز مادر عامر به شدت ناراحت است. اما او بر خودش مسلط است و برای آینده داستان می گوید.

سمیرا همه آتش این دیدار و گفتگو را به راه انداخته است. هر که به نزدیکی مهراب و سازمانش برخاسته است. اما به خاطر کار خواهرش دچار دردسر جدیدی می شود و علیرضا از گذشته و فرزندانش باخبر می شود. اسما قبل از بازگشت به لندن آینده را می بیند و بذر شک را در دل امیر می کارد. بنابراین، وصلت دوباره امیر و آتیح آنها را به هم نزدیک نمی کند.

با رسیدن به قسمت دهم مشخص می شود که شخصیت های سریال می توانند دست به کارهای عجیب و غریب بزنند و برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود دست به هر کاری بزنند. این ما را نسبت به آنچه در قسمت اول و آن تصادف رخ داد شک و تردید بیشتری ایجاد می کند. حالا توطئه خودی ها با کمک سمیرا و علیرضا طرف مهراب و رازی یا چیز دیگری چه می تواند باشد.

کسوف با همان سرعتی که در قسمت های قبلی شاهد بودیم ادامه می یابد و ریتم اعمال خود را تغییر نمی دهد. روندی که با فرصت و خویشتن داری داستان را روایت می کند و سعی می کند هر چیزی را از دست بدهد. اما خود روند و داستان جذاب نیست. اتفاقات اصلی داستان و رابطه عاشقانه بین اکشن و شخصیت ها مدت هاست که از بین رفته است. کل سریال بر این اساس است که Eclipse موضوع را جلوتر می برد و نسبت قدرت مهراب و بازی و جاه طلبی های سمیرا و علیرضا و … را نادیده می گیرد، در حالی که قدرت آنها برای جلو بردن داستان و ایجاد تنش در مخاطب بیشتر است. .

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما