سولچر به فنرباغچه واکنش نشان داد: ما بازیکنان بد نمی خواهیم

[ad_1]

کد خبر: 1783047/59

زمان: 19:14
1400/07/09

هدیه: 603

اوله گونار سولسکر ، سرمربی منچستریونایتد با عصبانیت به دانی فن د بک واکنش نشان داد و هشدار داد بازیکنان بد مزاج جایی در تیم ندارند.

به گزارش “ورشش سه” ، تصاویر ویدئویی عصبانیت و بازگشت نیمکت نشین فنده بک پس از پیروزی 1-2 منچستریونایتد مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان منتشر شد. در این ویدئو مشخص است که او با عصبانیت لباس های تمرین خود را روی زمین انداخته و آدامس خود را بیرون آورده است.

این در شرایطی است که شایعات زیادی در مورد سمت فنرباغچه در یونایتد به گوش می رسد. قبلاً بارها گفته شده بود که این بازیکن عصبانی و ناراحت است که وقت کافی در زمین ندارد.

با این حال ، سولچر می گوید باید با همه بازیکنانش حرفه ای رفتار کند و از هم تیمی های آنها حمایت کند. او روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت: “من تیمی پر از بازیکنان بین المللی را مدیریت می کنم که می خواهند قاطع باشند ، بازی کنند و همه می خواهند بازی کنند.” دونی آماده بود به میدان بیاید ، مانند همه بازیکنان. من احتمالاً بیشتر از هر کسی در باشگاه جایگزین بودم ، من باید سابقه ای در این زمینه داشته باشم و می دانم که بازیکن باید همیشه آماده باشد. شاید گاهی اوقات خوشحال نبودم ، اما این تصمیم سرمربی تیم است. “

سرمربی نروژی افزود: “الکس تالس به عنوان مدافع چپ وارد زمین شد و فرد بازی خوبی انجام داد. من ناراحتی هر بازیکنی را که مشتاق بازی است درک می کنم ، وقتی بازیکن به زمین می رود و به من نشان می دهد باید این احساس به انرژی و عزم تبدیل شود. این فقط درباره دانی نیست ، همه می گویند “من یک تیم پر از بازیکنان بین المللی دارم و اگر می خواهیم با هم موفق باشیم ، لازم نیست بد اخلاق باشیم یا انرژی تیم را به کار بگیریم.”

این بازیکن هلندی 24 ساله در سپتامبر 2020 با قراردادی 35 میلیونی از آژاکس به منچستریونایتد پیوست اما در اولین فصل حضورش در این تیم نتوانست با پل پوگبا و برونو فرناندز ظاهر شود. در جلسه دوم نیز وضعیت وی بهبود نیافت. او در سه بازی تنها 141 دقیقه بازی کرده است و بسیاری معتقدند که او قصد دارد در ژانویه از شیاطین سرخ جدا شود.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما