شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع – نرم افزار Crm تحت وب

نرم افزار مدیریت پروژه میزیتو ابزاری مناسب برای تیمهای بازاریابی و مارکتینگ - زومیت بنابراین مشاهده اطلاعات و دادههای مهم کسبوکار روی گوشیهای تلفنهمراه به یک امر ضروری و اجتنابناپذیر تبدیل شده است. برای مثال احتساب هزینه های پرداختی، دلاری بوده، با توجه به مسائل تحریم، شرکت های ذکر شده در ایران نمایندگی ندارند و پشتیبانی و آموزش نیز برای نرم افزارها در دسترس نیست و از همه مهم تر، متناسب با کسب و کارهای ایرانی نبوده و نمیتواند پاسخگو نیاز های ما باشد. بسیاری از اپلیکیشن های موجود ایرانی در اپ استورها، تنها برای حسابداری شخصی طراحی شدهاند. اما هوفر این اپلیکیشن را در سطح سازمانی و شرکتی عرضه داشته است. هوفر، محصول شرکت پرنیان پردازش پارس است که بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در حوزه تولید نرم افزارهای سازمانی را در کارنامه موفق خود داراست. امکان ارسال فکس داخلی (داخل سازمانی) و فکس خارجی (خارج از سازمان) وجود دارد. نرمافزار تحت وب مستقل از سیستم عامل و محیط نرمافزاری می باشد و امکان استفاده از آن بدون نیاز به نصب نرم افزار یا ارتقاء آن بر روی همه سیستم ها وجود دارد. در حقیقت ویتایگر فارسی به صورت پیش فرض بر پایه بهترین تجربیات (Best Practice) فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش طراحی شده و مدیران سیستم با حداقل دانش فنی، خواهند توانست آن را برای سازمان خود به صورت کامل سفارشی سازی کنند.

سفارش نصب نرم افزار CRM ویتایگر همچنین امکان حذف یا دانلود فکسها به صورت pdf وجود دارد. اکنون بیش از همیشه امکان ارتباط کارکنان سازمانها به صورت دورکاری و از نقاط مختلف اهمیت یافته است. برای مثال میتواند تعیین کند که یکی از اعضا امکان حذف فکسهای دریافتی را داشته باشد یا خیر. هوفر به شکل هوشمند ارتباط بین تفصیلی ها و معین ها را بر اساس مدلی که کاربر از آنها استفاده میکند تشخیص میدهد و به کاربر در ثبت اطلاعات یاری میرساند. گاهی، نیروهای تیم فروش، کاملا درباره اینکه تیم بازاریابی چه تلاشی برای آماده سازی مشتریان انجام میدهد و آیا این تلاش ها موثرند یا خیر ناآگاه و بی اطلاعند. برای تیمهای دورکار، استفاده از نرمافزار مبتنیبر ابر مانند DanaCRM اطمینان حاصل میکند کارایی تیم فروش تحتتأثیر قرار نمیگیرد. همچنین برای خرید و نصب سختافزارهای مورد نیاز برای نرمافزار CRM محلی باید هزینه پرداخت کنید و همچنین هزینههای تعمیر و نگهداری آن را نیز باید پرداخت کنید. فضای این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که کارمندان شرکت بدون نیاز به آموزش و به راحتی بتوانند از آن بهره ببرند. همچنین شما می توانید یک تاریخچه کاربردی از هر مشتری را در اختیار کارمندان فروش قرار داده تا بسته به دسترسی هایی که به اشخاص داده می شود، اطلاعات مشتریان را در اختیار داشته باشند و در هنگام مذاکره با آن ها دچار سراسیمگی نشوند.

از روشهای سنتی حسابداری تا استفاده از نرم افزارهای حسابداری آفلاین راه طولانی و پر فراز و نشیبی سپری شده است. با استفاده از این مزیت، میتوان اطلاعات ذخیره شده در نرم افزارهای پرکاربرد را به راحتی و بدون فوت وقت به نرمافزار CRM انتقال داد. و در نهایت بخش فروش یک سازمان بدون نرم افزار CRM رایگان آسیب جدی میبیند. در این بخش مدیر سامانه میتواند برای هر یک از اعضا دسترسیهای خاصی را ایجاد کند. در نظر گرفتن هزینه و مدت زمان مفید آموزش اصول اولیه نرم افزار erp میتواند از هزینههای بعدی برای مشاوره و آموزشهای تخصصی بکاهد. اکنون با رشد تکنولوژی نیاز است تا مدیران در مدت زمان محدودتری تصمیمهای مهم مدیریتی بگیرند. قیمت­­ گذاری ممکن است از 10 دلار تا صدها دلار متغیر باشد. ممکن است از همین ابتدای کار هزینه بیشتری بپردازند، اما این مشکلی نیست زیرا پس از خرید، آنها مالک هستند. چنین ادغامی ممکن است توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات دستگاه های متصل و رفع مشکلات از راه دور را داشته باشد.

بنابراین اطلاعات، گزارشات و داده های مالی در همه دستگاه ها شامل کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و موبایل در دسترس می باشد و همه این ابزارها به یکدیگر متصل هستند. ویرایش تحت وب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پیام گستر، با کلیه مرورگر ها سازگار می باشد و قابلیت اجرا روی انواع دستگاه ها اعم از PC، لپ تاپ، تبلت و موبایل را دارا می باشد و بصورت کاملاً واکنش گرا ( Responsive) بر روی تمام دستگاه ها، قابل استفاده می باشد. لازم به ذکر است علاوه بر قابلیت استفاده از نرم افزارCRM پیام گستر بدون نیاز به اینترنت، در صورت تمایل مشتری، قابلیت دسترسی به نرم افزار برای پرسنل خارج از شرکت، از طریق اینترنت و با اعمال تنظیمات مقتضی نیز وجود دارد. در نرم افزار حسابداری هوفر پیامکهای بانکی دریافتی – مثلا پیامکهای دریافتی روی موبایل مدیرعامل – به صورت خودکار پردازش می گردند و در نرم افزار حسابداری در اختیار حسابدار قرار میگیرند تا بتواند برگه های دریافت و پرداخت مرتبط با آن پیامک را ثبت نماید. این نرم افزار کمک میکند تا بدون هدر دادن وقت ، تمام فعالیتهای یک بیزینس کنترل و تجزیه و تحلیل شود.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما