شکایت مرگ دختر 15 ساله به پزشک

[ad_1]

روزنامه ایران می نویسد: آینز امید که مجری برنامه کودک رادیو زاهدان بود، چند هفته پیش برای درمان آکنه صورتش به متخصص پوست مراجعه کرد اما پس از مصرف دارو به دلیل مشکلات کبدی دار فانی را وداع گفت.

مادر این دختر با بیان اینکه از پزشک معالج خود شکایت کرده است، گفت: دخترم از چهار پنج سالگی با من در برنامه کودک اجرا می کرد و صدای او برای بچه های سیستان و بلوچستان بسیار آشناست. یک نوجوان در سنین پیری.” چهار سال اجرا کرد.

گفت دخترم بیماری نداشت و مدتی فقط لکه روی پوستش بود، شما دکتر هستید یا من؟ من خودم را بهتر می شناسم و این دو مقوله با هم فرق دارند.»

مادر آیناز افزود: دکتر برای دخترم پردنیزولون و یک قرص دیگر تجویز کرد و هر دو قرص حاوی کورتون بود و به عنوان سم در نظر گرفته شد.

مادر این دختر گفت: دخترم حدود دو هفته قرص مصرف می کرد، یک روز صبح که از خواب بیدار شد مقداری خون در دهانش بود و نمی دانم چرا.

وی افزود: در مطب بودم که به من گفتند پسرم فشار خون دارد، آن روز بعد از ظهر دخترم به قدری فشار خون بالا داشت که به کما رفت، ضریب هوشی او پایین آمد و به هوش نیامد. “

مادر این نوجوان 15 ساله گفت: به همین راحتی نوزادم را بر اثر یک اشتباه از دست دادم و دیگر صدای شیرین او را نمی شنوم، باورش سخت است که دیگر او را نبینم.

همسرم از دکتر شکایت کرد و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت پیگیر این قضیه هستند، دختر چه خورده است؟ او فکر می کرد بدون اطلاع من این قرص را خورده است اما من به او توضیح دادم که به جز دو قرص دارویی مصرف نکرده است و وقتی قرص ها را به پزشکان نشان دادم چندین پزشک تایید کردند که این قرص ها مرا کشته است. آسیب دیده است. حتماً آزمایشات دقیق کبد دخترم را انجام دهید سپس این قرص ها توصیه می شود.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما