صعود ایران به جام جهانی

[ad_1]

در رفتنتیم ملی فوتبال ایران در هفتمین دوره رقابت های مقدماتی جام جهانی امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی نزدیک عراق به میدان می رود. این دیدار از ساعت 15 آغاز و در ساعت 9 دقیقه با گل مهدی طارمی به پایان رسید و در نهایت با صفر علاقه ایران به پایان رسید.

در نتیجه ایران در دور دوم کره جنوبی 3 امتیاز و دو امتیاز اختلاف و با دور سوم امارات 2 امتیاز گرفت و به جام جهانی صعود کرد؛ قطر را قطع کرد.

این صعود سه گانه به فینال مسابقات مقدماتی جام جهانی و سریع ترین صعود ایران به جام جهانی رسید.

در این دیدار که 5000 تماشاگر حضور داشتند، بانوان نیز شاهد مبارزه ملی بودند.


خلاصه

تیم ملی ایران با ترکیب امیر عابدزاده، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، امید نورافکن، صادق محرمی، سعید عزت الله مهدی طارمی (1+1 کریم انصاری) به میدان رفتند.

کریستوفر جیمز از استرالیا قضاوت را صادر کرد. شجاع خلیل زاده از ایران، سعد عبدالامیر و بشار رسن از عراق در این دیدار کارت زرد گرفتند.

حمله تیم ملی عراق آغاز شد و از تیم خواسته شد از مرز ایران عبور کند. حملات همچنان ادامه دارد.

ائتلاف ملی ایران که روزگاری دروازه‌های عراق را از طریق موقعیت دریایی مهدی طارمی گشوده بود، با دیدن کاپیتان علیرضا جهانبخش که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت، دروازه‌های عراق را به لرزه درآورد.

با این حال دو تیم 5 دقیقه به مصاف هم رفتند و توپ در میانه بازیکنان بود.

3 دقیقه ایران تا آستانه عراق تا آستانه پیشروی کرده و دو بار در فاصله کوتاه به حریف خود ضربه زده است. در موقعیت اول علی رضا جهانبخش دروازه حریف را مهار کرد اما در برگشت مهاجم ایران زمین خورد و ضربه ای به دروازه بان عراق زد.

حملات ایران ادامه پیدا کرد و در دقیقه 5 فرصت دیگری برای ایران فراهم شد و جریمه حرکت قالی زاده در داخل محوطه موقعیت خوبی را برای ایران فراهم کرد اما ضربه جهانبخش توسط حریف مهار شد و در برگشت محرم به آفساید رسید. توپ

دقیقه 2: علیرضا جهانبخش با شوت بلندی از ناحیه دست چپ علی قالی زاده را به ثمر رساند و آن را بازی کرد تا اینکه با یک ضربه پنالتی وارد محوطه شد و به سمت دروازه حریف شوت کرد و اخراج شد.

نیمه دوم:

شروع نیمه دوم برخلاف ابتدای بازی بود و این شاگردان طلایه دارانی بودند که بازی را تهاجمی شروع کردند و منتظر آمدن گل خیلی نبودند. در دقیقه 5 مهدی طارمی با تسخیر توپ به سمت میانه زمین به سمت دروازه حریف حرکت کرد و وارد محوطه محوطه بین دو بازاری عراق شد.

دقایق 1: همکاری بالا با مهدی طارمی توشه مقدس موقعیت بسیار خوبی را برای دست دوم ایران به وجود آورد اما حرم مقدس با اختلاف بسیار کمی در دروازه عمودی به زمین برخورد کرد.

دقیقه 2: ایران برای سومین بار در عراق دروازه را باز کرد اما برای دومین بار اعلام شد که تنها گل مهدی طارمی اسیر شد. در همین لحظه علی قالی زاده در داخل محوطه جریمه شد و وارد آستانه شد.

2: اشتباه: وحید امیری در یک ضد حمله با تیم حریف قرارداد می بندد، بازیکنان عراقی داخل محوطه تا محوطه جریمه پیشروی کردند و دروازه ایران را در آستانه باز کردند اما مدافعان جوان اجازه ضربه نهایی را ندادند.

دقیقه 2: خطای شجاع خلیل زاده در پشت حریف با موقعیت خوب، یک محوطه خوب از جناح چپ برای عراق ایجاد کرد تا ضربه ای به دروازه عابدزاده وارد شود که نتیجه ای برای عراق نداشت.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما