طرز تهیه سالاد اندونزیایی؛ این طعم خوشمزه را از دست ندهید

[ad_1]

سالاد اندونزیایی یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین سالادهای اندونزی است که به دلیل طعم خوبش در سرتاسر دنیا پخش شده است.

مواد لازم برای تهیه سالاد اندونزیایی:

2 عدد هویج

ترشی 4 عدد

نصف فنجان ذرت

سوسیس نصف پیمانه

1 فنجان کلم قرمز

2 فنجان کلم سفید

نخود فرنگی نصف پیمانه

نصف فنجان سس مایونز

همانطور که شما می خواهید کشمش

نمک و فلفل به اندازه کافی

طرز تهیه و پخت سالاد اندونزیایی:

1. ابتدا یک قابلمه و یک صافی فلزی انتخاب کنید و هویج ها را بخارپز کنید تا آبکش کاملا داخل قابلمه نباشد اما لبه های آبکش روی لبه قابلمه بیفتد سپس 1 تا 2 لیوان آب داخل قابلمه بریزید. و صبر کنید تا بجوشد.

2. سپس یک آبکش فلزی روی قابلمه می گذاریم (مطمئن شوید که آب قابلمه به آبکش فلزی نرسد، چون ممکن است آن هویج آب پز باشد نه بخارپز) و هویج را از وسط یا نصف می کنیم. برداشته و در قابلمه بریزید. هویج را بخارپز کنید.

3. هویج ها را بخارپز می کنیم تا فیبر در آنها بماند. برگ های کلم سفید و قرمز را بشویید و در یک بشقاب کوچک با ورقه ها و رشته های نازک خرد کنید یا تکه های بزرگ یا کوچک را رنده کنید.

4. نوارهای نازک کلمات برش خورده سالاد شما را زیباتر و خوشمزه تر می کند. نخودها را اگر تمیز کرده اید آبکشی کرده و در قابلمه ای با آب بریزید، کمی نمک بپاشید و به مدت 10 دقیقه روی حرارت متوسط ​​بپزید.

5. ذرت را مانند نخود در شیر در حال جوش بریزید و کمی آب اضافه کنید و 5 دقیقه بپزید. در یک کاسه بزرگ، کلم سفید و قرمز خرد شده را با ذرت و نخود فرنگی کنسرو شده یا پخته مخلوط کنید.

6. هویج بخارپز را روی مواد رنده کنید. خیارشورها را در ظرفی بریزید و قسمت میانی یا بزرگ سالاد را رنده کنید تا در سالاد شفاف شود و آب اضافی آن را بردارید و به مواد داخل کاسه اضافه کنید.

7. سوسیس را به تکه های درشت رنده کنید یا روی تخته با چاقوی نازک و رشته برش دهید و کشمش را به مواد سالاد اضافه کنید و نمک و فلفل و سس مایونز را اضافه کنید تا سس کاملا ببندد. .

8. مواد را در ظرف مورد نظر بریزید و داخل سلفون بپیچید و به مدت 1 تا 2 ساعت در یخچال نگه دارید تا خنک شود.

منبع: ایرنا

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما