طرز تهیه کباب تاپسی ترکیه

[ad_1]

در رفتن ترکیه به داشتن کباب های بسیار متنوع و خوشمزه معروف است. دونر کباب، اسکندر کباب، چوپ شیش، تاووک شیش، بیتی کباب و اورفا کباب از انواع کباب های خوشمزه این کشور هستند.

بر اساس گزارش ها یکی از کباب های معروف و خوشمزه بوقلمون کباب فرارو، کباب تپسی یا کباب سینی است. این کباب های خوشمزه در زمان بسیار کم و بسیار سبک تهیه می شوند. در همین راستا طرز تهیه کباب خوشمزه با بوقلمون خوشمزه با نکات مهم و تکنیک های مرتبط در این مقصد تقدیم شما عزیزان می شود.

مواد لازم برای تهیه بوقلمون کباب تاپسی

گوشت را بچرخانید: 500 گرم
پیاز: 3 عدد
گوجه فرنگی: 1 عدد
تور: ۲ حبه
فلفل سبز: 1 عدد
روغن زیتون: 1 قاشق غذاخوری
لرد گوجا فرنگی: 1 قاشق غذاخوری
فلفل قرمز، فلفل سیاه، آووکادو و نمک: لازم است
جفری خشک: 1 قاشق غذاخوری

مواد مورد نیاز برای آماده سازی

لرد گوجا فرنگی: ۱ قاشق غذا بر سر
نعناع فلفلی: نصف قاشق چایخوری
روغن: 1 قاشق غذاخوری
آب جوش: لیوان
نمک: در حد اعتدال لازم است

نکات مربوط به مواد اولیه

روغن زیتون

نکات مربوط به روغن زیتون

روغن زیتون به دلیل ارزش غذایی بالا، جایگاه ویژه ای در رژیم غذایی بسیاری از افراد دارد. اما از آنجایی که قیمت روغن زیتون خالص بیشتر است، معمولاً در هنگام عرضه با روغن های معمولی در بازار مخلوط می شود. در نتیجه کیفیت از بین می رود. به همین دلیل، افرادی که روغن زیتون می خرند اغلب نمی دانند منشاء روغن زیتون را چگونه تعیین کنند. البته تشخیص روغن زیتون موضوع ساده ای نیست. برای تشخیص روغن زیتون، کارشناسان سه روش زیر را ارائه کرده اند:

2- بهتر است ابتدا روغنی را که می خواهید بمالید انتخاب کنید. روغن زیتون باید بوی زیتون تازه، سیب یا گیاهان تازه ای داشته باشد که مربوط به نوع زیتون یا تحمل زمان است. بنابراین، اگر بوی فلز را احساس کردید، بدانید که روغن نامطلوب یا فاسد است.

2- روش دوم برای تشخیص روغن زیتون، از بین بردن آن است. اگر 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در دهان خود بگیرید و در دهان بگذارید و در هوا تنفس کنید، پس از چند لحظه باید تلخی و تندی را در گلوی خود احساس کنید. چگونه گلوی خود را بسوزانیم در برخی موارد، افراد به دلیل آن چربی بیش از حد روی پیشانی می‌گیرند. درست بعد از 5 دقیقه طعم آن تلخ و پیشانی تلخ و خوشمزه می شود. همچنین فرد با خوردن این روغن در دهان خود احساس چربی نمی کند. وقتی روغن زیتون می خورید در ابتدا شیرینی و در پایان احساس تلخی و سوزش خواهید داشت.

روش بعدی برای تشخیص روغن زیتون رنگ اصلی است. رنگ روغن زیتون باید سبز مایل به زرد باشد. البته روغن زیتون استاندارد مناسبی برای تعیین کیفیت روغن نیست. چون توانست به او خیانت کند.

نقاط به گوشت متصل است

گوشت در حال چرخش است

معمولا وقتی در مورد گوشت قرمز صحبت می کنید، بیشتر از خطرات آن صحبت می کنید. اما همانطور که می بینید گوشت قرمز حاوی سطح بالایی از پروتئین است و یکی از بهترین مواد مغذی برای تقویت عضلات و عضله سازی است. همچنین دارای مقدار قابل توجهی امگا 3 و منبع غنی آهن است و در مقابله با اثرات کم خونی بسیار موثر است. صد مورد از این موارد به ساخت هموگلوبین در خون و تسریع جریان اکسیژن به قلب و مغز کمک می کند.

گوشت قرمز منبع بسیار خوبی از ویتامین های گروه B است. این گروه از ویتامین ها برای ترکیب بهتر بدن ضروری هستند. همچنین به خاطر داشته باشید که گوشت قرمز ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. مهم این است که مقدار آن در حد اعتدال مصرف شود و مصرف تا 5 بار در هفته برای بدن بسیار مفید باشد. توصیه می کنم برای تهیه از این مخلوط رست بیف و گوشت بره استفاده کنید.

نکات مربوط به پیاز

پیاز

اگر بخواهیم به اختصار انواع پیاز مورد استفاده را بیان کنیم، باید از پیاز زرد که معروف ترین عضو خانواده پیاز است شروع کنیم. این پیاز بهترین انتخاب برای پخت و پز است. پیاز سفید طعم ملایم تری نسبت به پیاز زرد دارد. تقریباً شبیه پیاز قرمز است و می توان آن را به صورت خام خورد یا در سالاد استفاده کرد.

پیاز قرمز فیبر بیشتری نسبت به پیاز سفید و زرد دارد و به دلیل رنگ زیبای آن می توان از آن در غذاهای خوراکی نیز استفاده کرد. علاوه بر این، برای باربیکیو، سالاد و ساندویچ نیز مناسب است. پیاز قرمز دارای عطر و طعم کافی در غذا نیست بنابراین معمولاً برای پخت و پز استفاده نمی شود.

طرز تهیه کباب تاپسی ترکیه

تپسی کباب

شروع شروع برای شروع د کدوها را پوست کنده و آب آن را بگیرید.

۲ ـ در این مرحله لرد گوجی فرنگی + فلفل + نمک + روغن زیتون + فلفل قرمز + فلفل سیاه + آویش + جعفری خشک را به گوشت اضافه کرده و با دست مالش دهید تا گوشت کاملاً با همه مواد مخلوط شود.

ا ـ ک سپس کوفته ها را روی قالب قرار دهید. گوشت و اطراف آن را تمیز کرده و مرتب کنید و سپس با یک چاقوی تیز به طور مساوی روی گوشت ها بمالید. در هر طرف چرخ گوشت یک حلقه رازیانه، پیاز یا فلفل سبز پیدا خواهید کرد.

ـ داخل کاسه دیگری ادویه لرد، نمک، روغن و آب جوش را بردارید و خوب مخلوط کنید. سپس گوشت را روی سطح ماهیتابه قرار دهید و خز را قبل از گرم شدن داخل یخچال با دمای 2 درجه سانتیگراد قرار دهید سپس به مدت 3 تا 5 دقیقه بپزید. این کباب خوشمزه را می توانید با کیک زعفرانی درست کنید. نوش جان.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما