طوفان پرسپولیس در کشتی؟!

[ad_1]

خبرورزشی: پرسپولیس در حال فعالیت در فضای مجازی، وزیر ورزش و وزارت کشور را مجبور به قطع همکاری با رسول الله (ص)، ارتقا و توسعه قدرت خود در دنیای دیجیتال می کند. البته در این بین برخی از چهره های شاخص و چهره های تیم فوتبال در میان جنجال ها سعی در اتحاد دارند!

هواداران پرسپولیس پیش از این، یعنی دقیقاً زمانی که مهدی رسول پناه، رئیس هیئت مدیره کاناپه پرسپولیس در خیابان و در مقابل گفتگوی غیررسمی با تعداد زیادی از هواداران و خبرنگاران حاضر، شروع به توهین به گل محمدی کرد. و دیگران مسعود سلطانیف به این مرد نزدیک شد.

رسول پناه در این فایل‌های ویدئویی شخصیت‌های عجیب و غریب را به زبان می‌آورد و به فعالیت‌های افراد در پردیس پرسپولیس مربوط می‌شود. هواداران نیز ستاره های این تیم و گل محمدی را در دست گرفتند و خواستار استعفای فوری او شدند. رسول الله پناه دو روز مهلت خواست و پس از آن استعفا داد، اما پس از استعفا، دیگران به دفتر دفتر نیامدند.

یعنی ممکن است استعفا و وضعیت موجود به گونه ای بوده که باعث آرامش تیم و تیم نشده باشد، اما در عین حال با بازیکنان وارد مذاکره شده یا مکاتبات را به نتیجه رسانده و کار را در مجموع پیش برده است. ضمن اینکه علیرغم فشار شدیدی که پرسپولیس را احاطه کرده و جدایی اش از هیات مدیره همچنان نشان از استقامت دارد و واقعا نمی خواهد از پرسپولیس جدا شود.به تیم و گل محمدی.

بد نیست بدانید یحیی همچنان با مدیر غیرورزشی که روزی به پرسپولیس آمده بود، قهر می کند و گله و عصبانی می شود و بعد از انتشار این فیلم و ویدئو از من خواست که از او شکایت کنم اما به این دلیل که فکر می کرد رسول پانا. از تصادف دور بود، پشیمان شد و به کار رسول پناه نبرد. هرچند بعد از نامه ها و احادیث نهایی و گاه و بیگاه مبنی بر علاقه رسول پناه به مصاحبه مجدد علیه تیم فنی و مدیریتی، گل محمدی متوجه شد که حضور این فرد در هیئت مدیره نیز ادامه دارد. از سوی دیگر انتشار بیانیه جدایی بشار اسد این موضوع را مطرح کرد که رسول یکی از افرادی است که در نگارش این بیانیه کمک کرده تا فشارها از هیئت مدیره و تیم برداشته شود. و دادگاه

این مسائل قبل از اینکه یحیی به گفتگو نزدیک شود، عصبانیتش را هم بیشتر کرد و باز هم صحبت دیگری را از احتمال شکایت این فرد به ارمغان آورد. از او شنیده ایم که اگر گل محمدی تحمل می کرد، فقط به خاطر فینال و همچنین حضور سامی، چرا که بعد از تغییر مدیریت کادرفنی، آرامش بر تیم حاکم شده و اکنون شرایط. با گذشته کاملا متفاوت است گل محمدی نیز به همین دلیل سکوت اختیار کرد و تمام تمرکز خود را برای قهرمانی در لیگ فینال آسیا داشت. حالا که یحیی دلخوری بخشی از اتفاقات و مدل مدیریتی صحبت کرده، هواداران وارد صحنه شده اند.

طرفداران پرسپولیس با ایجاد هشتگ ها و کمپین ها نسبت به فراگیری اعتراض دارند و معتقدند علت جدایی رسانه ها از پرسپولیس همان اعضای هیات مدیره بوده است. البته به لطف استعاره بشار اسد، هیات مدیره هم دست به خودکشی زد و هواداران را به سمتی برد که اعضای هیات مدیره برای جدایی بشار اسد خدمت کردند.

بشار رسول در بحبوحه این گفت و گو با رسانه ها با بیان اینکه نقش ویژه ای در تایم لاین دارد، گفت:

پرسپولیسی ها همزمان با فعالیت در فضای مجازی، وزیر ورزش و وزارت کشور را مجبور به قطع همکاری با رسول الله (ص)، ارتقا و توانمندسازی آنها و تبدیل قدرت خود به دنیای دیجیتال کرده اند. . البته در این بین برخی از چهره های شاخص و چهره های تیم فوتبال در میان جنجال ها سعی در اتحاد دارند!

در نهایت امروز مجلس نمایندگان برگزار می شود و بدون تردید مجلس می تواند در این مورد اقدام کند. اگر یادتان باشد رغبتی از مدت ها قبل استعفای خود را اعلام کرده بود و شاید حتی استعفا داد و موارد دیگر بررسی و بررسی می شد. در هر صورت پرسپولیس اخیراً درگیر جنجال شده و شاید در روزهای آینده شاهد مسائل بیشتری در مدیریت باشد. مثلا ایجاد تغییرات در هیات مدیره!

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما