عرضه گوشی هوشمند گیمینگ REDMAGIC 7

[ad_1]

در رفتن ZTE قصد دارد در ماه فوریه از گوشی گیمینگ REDMAGIC 7 رونمایی کند.

به گزارش فرارو، ZTE دارای مجموعه بسیار موفقی از گوشی های هوشمند بازی با نام تجاری REDMAGIC است و این برند اکنون در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی های بازی REDMAGIC 7 است.

این شرکت از طریق شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرده است که گوشی هوشمند گیمینگ REDMAGIC 7 ماه آینده در ماه فوریه عرضه خواهد شد. البته این برند هنوز تاریخ دقیق عرضه این گوشی هوشمند را اعلام نکرده است.

این گوشی در زمانی عرضه می شود که شایعه شده است که Redmi K50 Gaming Edition به طور رسمی در ماه آینده معرفی خواهد شد. بنابراین، شاید Redmi K50 Gaming Edition و REDMAGIC 7 همزمان عرضه شوند یا شاید رویداد معرفی چند روز دیگر باشد.

مشخصات گوشی هوشمند REDMAGIC 7 قبلاً در وب سایت TENAA ظاهر شده است و برخی از ویژگی های کلیدی دستگاه را آشکار می کند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED و اسکنر اثر انگشت درون صفحه است. این صفحه نمایش از رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی می کند و انتظار می رود نرخ به روز رسانی آن بیش از 165 هرتز باشد.

گوشی هوشمند گیمینگ REDMAGIC 7 در ماه فوریه عرضه خواهد شد
این گوشی مجهز به جدیدترین مدل تراشه های کوالکام یعنی چیپست نسل اول اسنپدراگون است و احتمالا حداکثر 18 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. همچنین انتظار می رود که فناوری خنک کننده پیشرفته برای عملکرد بهتر روی دستگاه ارائه شود.

گوشی هوشمند REDMAGIC 7 دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پنل پشتی خواهد بود. این مجموعه دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود. بر اساس افشای این گوشی گیمینگ، سنسورهای دوربین به صورت عمودی در نوار مرکزی بالایی دستگاه قرار گرفته اند.

انتظار می رود این گوشی هوشمند از سیستم عامل از پیش نصب شده اندروید 12 و رابط کاربری سفارشی خود شرکت استفاده کند. این دستگاه با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود و از شارژ سریع 165 واتی پشتیبانی می کند.

همچنین گزارش شده است که REDMAGIC 7 در چهار رنگ مشکی، سبز، قرمز و آبی عرضه خواهد شد. انتظار می رود این شرکت طی روزهای آینده گزارشی رسمی از عرضه این گوشی منتشر کند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما