علت طوفان قرمز در اصفهان چه بود؟

[ad_1]

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وزش باد شدید، تندباد و گرد و خاک در شرق استان گفت:

به گزارش ایسنا، منصور شیشه فروش از تداوم وزش باد شدید و تندباد در استان خبر داد و گفت: سامانه هواشناسی از روز پنجشنبه در استان نصب شده است. به دلیل کمبود رطوبت در این سامانه انرژی خود را به صورت باد در مناطق شرقی آزاد می کند اما در غرب و مرکز استان بارندگی داشتیم.

وی با اشاره به وزش باد شدید و تندباد در استان گفت: در برخی مناطق سرعت باد به 116 کیلومتر در ساعت رسیده است. همچنین در مناطقی مانند گله داران، گرد و غبار خاک رس قرمز در هوا منتشر شد و طوفان های قرمز تمایل به وقوع داشت.

این فروشنده شیشه با بیان اینکه طوفان سرخ در حال حاضر مناطقی مانند کوهپایا و سگزی را درنوردیده است، گفت: 16 کانون گرد و غبار در مساحت یک میلیون و 900 هزار هکتار در استان ایجاد شده است و در رودخانه زیاندرود و زمین های کشاورزی آب جاری نیست. به دلیل عدم کشت، کانون گرد و غبار نقطه ای نیز در مناطق مختلف ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین وزش باد در محورهای خور و بیابانک، جندق، انارک، نایین، چوپان، اردستان، پادنا و حنا سمیرم، سگزی، کهپایا، ورزنه و هرند گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تمامی شهرداری ها، دهیاری ها و دستگاه های خدمات رسان از جمله پلیس راه، هلال احمر و فوریت های پزشکی را اعلام کرد و تصریح کرد: برای جلوگیری از تلفات جانی متوقف شد. هم اکنون محورهای یزد انارک، انارک خور، نایین انارک و اردکان به دلیل وزش باد شدید موقتا بسته شده است.

وی با بیان اینکه بر اثر وزش باد شدید در جاده های شرق استان، افق نیم متر است، گفت: تلفات جانی گزارش نشده است.

این فروشنده شیشه با بیان اینکه طوفان و طوفان خسارات شدیدی در استان وارد کرد، گفت: جابجا شد.

آنها همچنین به 165 درخت و 220 خودرو در منطقه شرق آسیب رساندند و افزودند: 23 تیر برق، 17 سقف شیروانی و دیوار باغ فرو ریخت و به 4 سازه گلخانه آسیب رساند و 450 نفر جان باختند و کانکس های اضطراری در جاده ها مستقر شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تداوم وزش باد شدید در استان به ویژه در شرق کشور خبر داد و افزود: این سامانه تا پایان سال عملیاتی است و موجب بارش های پراکنده خواهد شد. طوفان. روند تا 6 آوریل قوی است.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما