(عکس) حمله وحشیانه کشتی گیر آمریکایی به داور

[ad_1]

از کشتی های حرفه ای یا به اصطلاح کشتی در آمریکا همیشه دراماتیک صحبت می شود، اما این هفته اتفاقی افتاد که در یک مسابقه کشتی غیر قابل تصور است.

این حادثه در جریان دعوای سریال جنگ ستارگان کریسمس در ایروینگ تگزاس رخ داد که در آن کشتی گیر به نام دوون نیکلسون ملقب به «هانیبال» یا «شکارچی خون» حلقه را به خون آغشته کرد. این مبارز 39 ساله پس از اعتراف به شکست، داور را با فن کشتی (پین و چوک) در گوشه رینگ به زمین پرتاب کرد و با یک جسم فلزی مانند چاقو چند ضربه به او وارد کرد. چندین بار. منطقه مد.

نکته عجیب در مورد این حادثه وحشتناک و وحشتناک این بود که اطرافیان رینگ در حال تماشای آن بودند و از واکنش به حرکت نیکلسون خودداری می کردند که باعث شد زمین مسابقه به خون آغشته شود. در نهایت با وساطت یکی از هم تیمی های نیکلسون، وی به اعتصاب خود پایان داد و دیگر برگزارکنندگان مسابقه موفق شدند داور مصدوم را از رینگ خارج کرده و وارد بیمارستان کنند.

لاندو دلتورو پس از مصدومیت تحت عمل جراحی قرار گرفت و تصاویر منتشر شده پس از این حادثه نشان می دهد که چگونه برش های سر او (حداقل 7 نقطه) توسط درزهای فلزی بسته شده است.

در پی این حادثه، جری بوستیک، مدیر اجرایی مسابقات جهانی کشتی حرفه ای، با انتشار یک پیام ویدئویی از محرومیت دائمی نیکلسون خبر داد.

او گفت: «نمی دانم چه کار کنم. لحظه تصادف را ندیدم. من در واقع چیزی ندیدم و وقتی رسیدم لندر را دیدم که روی زمین دراز کشیده بود و این یکی از ترسناک ترین صحنه هایی بود که تا به حال دیده بودم.

خوشبختانه داور مصدوم رو به بهبودی است و او با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: درد زیادی دارم اما زنده خواهم ماند. دلتورو، یکی از نیروهای اعزامی ارتش آمریکا به عراق، گفت: «از زمانی که در فلوجه بودم هرگز این همه خونریزی ندیده بودم. همه چیز خیلی ناگهانی اتفاق افتاد

این حادثه به حدی عجیب بود که حتی پلیس نیز به صحت آن مشکوک شد. به گزارش دیلی بیست، پلیس مظنون است که این حادثه یک موقعیت ساختگی بوده است که در آن داور از یک سرباز بازنده پول گرفت تا نمایش وحشتناکی را روی رینگ انجام دهد، اگرچه دلتورو آن را تکذیب کرد و گفت که ناگهان او را گرفتند. وقتی دید فرصتی برای پاسخگویی پیدا نمی کند، متعجب شد.

(عکس) حمله وحشیانه کشتی گیر آمریکایی به داور

(عکس) حمله وحشیانه کشتی گیر آمریکایی به داور

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما