اولین ماموریت مهم میرشاد مجیدی در فدراسیون فوتبال

[ad_1]

واریش سی نوشت: روزی که عزیزی خادم تصمیم گرفت مهدی مهدوی کیا را به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب کند، با میرشاد مجیدی رئیس کمیته جوانان مشورت نکرد! او رئیس کمیته فوتسال بود. احسان اصولی هم بود. در خصوص انتخاب وحید شمسی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال رایزنی نشده است: «از این موضوع بی اطلاع هستم و چنین تصمیمی گرفته نشده است. چون ناظم الشریعه تا پایان سال در کنار فدراسیون فوتبال است.

انتخاب مهدی مهدویقیا به عنوان سرمربی تیم امید با این ادعا که مهدی مهدویقیا هدایت تمامی تیم های پایه را برعهده خواهد داشت، خشم میرشاد مجیدی را برانگیخت و او در آن زمان اعتراف کرد که اگر این اتفاق بیفتد جوانان را می کشد. ترک کردن اما مهدی مهدی کیا همچنان بدون قرارداد هدایت تیم امید را برعهده گرفت و به عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال که به تازگی از این سمت استعفا داده بود، معرفی شد. در واقع از همان ابتدا کمیته جوانان باید بر عملکرد تیم های اصلی نظارت می کرد و مهدی مهدی کیا به عنوان مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شد. امیدوارم با مسئولیت فنی تیم.

امروز در اتفاقی قابل پیش بینی و قطعا بی سابقه در فوتبال ایران، عزیزی خادم از سوی اعضای هیات مدیره برکنار شد و جالب اینکه میرشاد مجیدی به جای او منصوب شد. حالا مهم ترین ماموریتی که پیش رو دارد قرارداد با مهدی مهدیکیا به عنوان سرمربی تیم امید است. با نزدیک شدن به پایان مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا، این تیم باید تمرینات خود را برای رویداد بعدی فیفا در ماه آوریل آغاز کند. نکته جالب اینکه گروه بندی مسابقات نیز مشخص شده و ایران با ازبکستان میزبان بازی ها و ترکمنستان و قطر همگروه شده است. این مسابقات قرار است در ماه ژوئن با حضور 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی در تاشکند آغاز شود.

میرشاد مجیدی که اخیراً از موضوع قرارداد مهدی مهدویقیه انصراف داده و گفته بود امور مربوط به قرارداد مهدی مهدویقیه در دست دبیرکل است، اکنون باید با جدیت موضوع را پیگیری کند. چرا که امیدها کمتر از چهار ماه فرصت دارند تا برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند و بقیه زمان ها فقط در روزهای فیفا می توانند تمرین کنند زیرا اکثر بازیکنان تیم زیر 23 سال ایران از دسته اول و لیگ برتر هستند. از تیم ها تیم نمی تواند در ساعات برگزاری مسابقات کمپ را ترک کند.

مهدی مهدویقیه و وحید شمسی از سوی اعضای هیئت مدیره و میرشاد مجیدی انتخاب شدند علیرغم برخورد عزیزی خادم در خصوص انتخاب مهدی مهدویقیه که به دلیل شکایت وی از موافقت مهدی مهدویقیه پیگیری شود. به امید سرمربی تیم و اگر این مشکل حل نشود. به خصوص که اردوی بهمن ماه تیم امید به دلیل عدم آمادگی مهدی مهدی کیا لغو شد. دلیلش واضح است. کمتر از چهار ماه به آغاز مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند باقی مانده است.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما