(عکس) مردی که در یک خانه 8 زن دارد!

[ad_1]

در حالی که برای اکثر مردان متاهل زندگی در یک خانه با دو همسر بسیار دشوار است، مردی در تایلند با انتشار یک داستان زندگی با هشت همسر جوان زیر یک سقف در شبکه های اجتماعی بسیاری از کاربران را شوکه کرد.

به گزارش فرارو، مردی که آنگ دام سورات نام دارد، یک هنرمند خالکوبی است. او پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی که در آن داستان خود را تعریف می کرد به شهرت رسید.

او در این مصاحبه گفت که همسرانش با هم خوب کنار می آیند و همه با هم رابطه خانوادگی دارند.

سوره چگونه با همسران خود آشنا شد؟

نحوه آشنایی او با همسران جوانش نیز بسیار جالب است. در طول مصاحبه، سوروت فاش کرد که با همسر اول خود، نونگ اسپرایت، در عروسی یکی از دوستانش آشنا شده است. او از او خوشش آمد و از او پرسید که آیا دوست دارد با او ازدواج کند؟

به همین ترتیب، وقتی همسر دومش نونگ ال را در بازار دید، در همان نگاه اول عاشق شد. با کمال تعجب، این زن نیز با وجود اطلاع از شوهر اولش، با سوره موافقت کرد.

او در طی این مصاحبه فاش کرد که با همسر سوم خود در بیمارستان آشنا شده است در حالی که با همسر چهارم، پنجم و ششم خود به ترتیب در اینستاگرام، فیس بوک و تیک تاک آشنا شده است.

سوروت که از تمام عشقی که به شش همسر جوانش داشت ناراضی بود، با مادرش به معبد رفت و با زن دیگری به نام نونگ فیلم آشنا شد. وقتی فیلم به او پیشنهاد شد، نتوانست رد کند.

این مرد با هشتمین و آخرین همسرش، نونگ مای، در تعطیلات خود در پاتایا آشنا شد. در کمال تعجب، او در این سفر چهار همسر داشت و دوباره عاشق شد.

در گفت و گو با این شبکه تلویزیونی همه همسرانش به اتفاق آرا قبول کردند که او مردی بسیار مهربان و دلسوز است. همه همسرانش موافق بودند: او شاید دلسوزترین و دلسوزترین مردی است که تا به حال دیده ایم.

او گفت: «او با ما آنقدر خوب رفتار می کند که دعوا نداریم.

بر اساس گزارش ها، سورات در حال حاضر یک پسر از همسر اول خود دارد در حالی که دو زن دیگر به زودی در انتظار فرزند هستند.

وقتی از آنها پرسیده شد که چرا آنها با مردی که قبلاً ازدواج کرده بودند ازدواج کردند، همه زنان موافق بودند که او دیوانه وار عاشق او بود.

وی با رد شایعات مبنی بر ازدواج این زنان با وی گفت: همه اعضای خانواده من وظیفه دارند و همسرانم محصولات مختلفی از خانه یا غذا گرفته تا لوازم آرایش و صنایع دستی می فروشند و از این راه امرار معاش می کند. می آورد.

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما