عینک طبی و چند نکته!

[ad_1]

عینک طبی برای بسیاری از افراد به یک جزء تغییر دهنده زندگی تبدیل شده است. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که از قطعات عینک طبی فقط برای زیبایی و تنوع استفاده می شود. فرقی نمی کند که جزو کدام دسته باشید، سعی می کنم در این مقاله به این نکته اشاره کنم که بهتر است عینک طبی بخرید.

اولین بیا از اینجا برویم!

ما یکی از قدیمی ترین عینک فروشان تهران هستیم که نزدیک به 60 سال قدمت داریم و سابقه کار در زمینه تخصصی داریم. عینک طبی ، عینک آفتابی ، کنترل لنز لنز، لنزهای طبی ما اینجا هستیم تا شما را با جدیدترین و بهترین کلاس آشنا کنیم، و همه ما در مورد عینک هستیم، و بنابراین، لنز لنز منحصراً با ویژگی های خاص است، یا هر چیزی که می خواهید پیدا کنید، از هر کجا که مواد مخدر پیدا کردید، بیرون بیایید. صفحه ما اینستاگرام بیناوپت است و در خیابان ولیعصر، مهر بزرگ P5 در شرف خرید است!

در انتخاب قاب طبی باید به شکل قاب توجه زیادی داشته باشید. برای انتخاب درست، مطمئن شوید که ویژگی های چهار چهره در نظر گرفته شده و قابی را انتخاب کنید که شبیه به نوع چهره شما باشد.

من خودم به عنوان عینک فروش یه همچین چیزی رو صورت مشتری نگاه میکردم، همون موقع به سایت میگن برای مستطیل یا گرد یا برای شکل قلب… نه اشتباه می کنند، نه.اما برخی از کارهای چشم نواز روی لنز باعث می شود چهره مشتری با لنز بهتر به نظر برسد وگرنه قاب جنسی یا وزن آن بسیار مهم است، اما چیزی که اولویت اول است این است که زیبایی

اما اگر از عینک بدون قاب یا عینکی استفاده می کنید که به اصطلاح زیر لباس زیر یا زیر گریف زده می شود، باید مراقب باشید زیرا احتمال آسیب دیدن یا حتی شکستن عدسی عینک شما بیشتر است. برندهای لنزهای موجود در بازار که مقاومت بالایی دارند، بنابراین حل این مشکل آسان است، پس زیاد مراقب نباشید.

عینک طبی و چند نکته!

اگر یک جزء جداگانه وجود دارد که باید برای مدت طولانی در شبانه روز در عینک های طبی استفاده شود، مطمئن شوید که وزن عینک بسیار مهم است، آن ها با همه سبک های دیگر متفاوت هستند، اما گاهی اوقات حتی X -پرتوهای مشتریان به اصطلاح محکمتر از لنزها در نظر گرفته می شود که در این صورت وزن باید بیشتر از قاب باشد!

و در نهایت لنز طبی :

لنز نیز یکی از مهم ترین اجزای قاب پزشکی است زیرا می خواهیم از دنیای بیرون به آن نگاه کنیم. به همین دلیل بهتر است از برندهای معتبری مانند زایس، رودن اشتوک، آسیلور، نواسیل، توکای و … استفاده کنید. حتما لنز طبی مورد نظر خود را با مشخصاتی که نیاز دارید انتخاب کنید. مثلاً اگر چشم ضعیف است و با کامپیوتر خوب کار نمی کند یا حتی چشم ضعیف نیست اما عینک دوست پزشکی دارد، بهتر است از کنترل بلوک لنز استفاده کنید، چرا؟ زیرا چشم ها در برابر تشعشعات مضر رایانه، گوشی و غیره محافظت می شوند. یا اگر نور کم و بیش در محیط وجود داشته باشد، متونید به فکر عدسی های فتوکرومیک و …

در پایان پیشنهاد می کنم آدرس فروشگاه ما تهران، خلعصر، بالاتر از چهارراه والعصر، بوزممر مهر پلاک 5 و سایت binaopt |com و حتی صفحه اینستاگرام باشد.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما