فاش شدن ویژگی های کلیدی گوشی تاشو مجیک وی

[ad_1]

در رفتن ایستگاه چت دیجیتال، یکی از پیشروان دنیای مجازی، جزئیات مهمی از تلفن تاشوی مجیک وی بر اساس مدل پایه آن به اشتراک گذاشته است.
به گزارش فرارو، انتظار می رود Magic V Clamshell در ژانویه 2022 در چین عرضه شود. تیزرهای رسمی نشان داده اند که دستگاه دارای صفحه نمایشی با طراحی تاشو به سمت داخل و سوراخ پانچ خواهد بود.
ایستگاه چت مجازی، ایستگاه چت دیجیتال، ادعا می کند که صفحه نمایش Honor Magic V به سمت داخل تا شده است و دارای یک سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت راست است. البته این منبع اندازه دقیق نمایشگر را مشخص نکرده است. پیش از این، تیزر رسمی Honor نشان می داد که صفحه نمایش دارای انحنای جزئی در لبه سمت راست است.

تاشو Honor Magic V افشای ویژگی های کلیدی گوشی
به نظر می رسد نمایشگر پنل جلویی Magic V از نرخ رفرش 90 هرتز پشتیبانی می کند، در حالی که صفحه نمایش داخلی نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. این دستگاه بر روی اندروید 12 اجرا می شود که احتمالا با آخرین نسخه Magic UI عرضه خواهد شد.
بسیاری از گزارش ها ادعا می کنند که تراشه پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت Magic V را فراهم می کند. افشاگری های جدید همچنین نشان می دهد که این گوشی اولین گوشی تاشوی جهان خواهد بود که از نسل اول تراشه اسنپدراگون 8 قدرت می گیرد. هیچ اطلاعاتی در مورد اندازه باتری این دستگاه فاش نشده است، اما به گفته ایستگاه چت دیجیتال، این باتری از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند.
این امکان وجود دارد که مجیک وی دارای دوربین سه گانه در پنل پشتی باشد. یک منبع مشهور چینی ادعا می کند که دوربین اصلی این سری 50 مگاپیکسلی خواهد بود. اما در این افشاگری به جزئیات دیگری از دوربین های او اشاره ای نشده است.
شایعات حاکی از آن است که Honor در حال کار بر روی یک دستگاه تاشوی غیر از Magic V است. توجه داشته باشید که در طراحی کتاب مانند همانطور که از نام آن پیداست، لولاهای دستگاه در کنار آن قرار گرفته و مانند یک کتاب باز می شوند. در مقابل، در طراحی تاشو، لولاهایی در بالای دستگاه مانند لپ‌تاپ وجود دارد. این نوع طراحی به دلیل شباهت دهانه این نوع دستگاه ها با پوسته های دوکفه ای، تاشو نامیده می شود. انتظار می رود که Magic V Clamshell در سه ماهه اول سال 2022 در چین عرضه شود.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما